24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hallo allemaal!

Tot mijn grote verbazing had ik zonet al een pos ovutest... Wat inhoud dat mijn cyclus echt een zootje is.
Maar het voordeel is wel, dat mijn NOD al op 17 nov ipv 23 nov is!

Busababe, begrijp je hoor, het is idd niet altijd even tof om te lezen dat iemand zwanger is, terwijl het bij jezelf nog steeds niet zo is.
Maar vind het ook wel tof om de ervaringen van de zwangeren te lezen...
Och ja, succes met de ovutesten. Wij zitten ondertussen in de 3e ronde met ovutesten. Laat het deze keer pos uitdraaien!

Nathalie, amai zo snel dat dat vooruitgaat hé! Ach lijkt me echt enig om zo die echo's te doen!
Geniet er maar van hoor!

Sesje, succes met het vertellen op het werk!

Ramona, welkom terug!

Groetjes

Beetje blije en verweesde Babeken

Nodlijstje

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08

Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje         17-11-08

Pien,  23 jaar                                 3e ronde - 1e kindje             23-11-08

Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje              26-11-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Sandra,  24 jaar                          2e ronde - 1e kindje                05-11-08
85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje             08-11-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd, maar we blijven duimen

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
03-11-08        2e termijn echo om 11.30 uur
15-12-08        20 weken  echo om  16.00 uur

Zooo spannend...morgen mijn nod...Gisteravond toen ik naar de wc ging had ik een heel klein mini friemeltje rood toen ik veegde met het toiletpapier. Ik dacht meteen neeeeeeeeeee niet nu al wil niet ongi worden. Het heeft niet doorgezet dus afwachten of er morgen iets komt. Ik wilde vanmorgen al testen maar mijn vriend wil het heel graag samen doen. Hem een sms gestuurd of ik het echt niet mocht doen...maar helaas hij wil het echt samen doen. Is ook wel super lief!!

Even over dat rode het was echt zo mini was nog dunner als een rood draadje, snap er e echt niets van. Was het maar morgenavond ofzo...dan weet ik waarschijnlijk meer.

Veel liefs..

Spannnend is het hier zeg. Sorry ik heb nog niet alles terug gelezen, maar was erg benieuwd hoe het hier gaat. Dus vandaar dat ik ff langs kom om wat extra ***GLITTERS*** te sturen, hopelijk helpt het!

Liefs Nathalie

Hee,

Vandaag mijn NOD maar nog niets van gezien....gelukkig. Spannend dus. Ik kon het gisteren ook niet meer houden en dus gisteravond een test gedaan. Negatief helaas. Ook al een aantal dagen last van steekjes links in mijn buik. Gisteravond een felle steek en het zweet brak me uit. Vandaag ook erg warm en veel afscheiding (sorry). Denk steeds dat ik ongi ben maar er komt gewoon meer wit uit???nooit gehad...
Ik heb ook het idee dat ik iets voel in mijn borst weet iemand wat dit kan zijn? het is een stukje van mijn tepel af boven op mijn borst. Het voelt wat harder net of mijn klier een beetje opgezet is?? Toch raar..
Nou hoop snel met goed nieuws...we wachten maar weer af

Liefs Sandra

Als je test test dan aub met ochtend urine meis. Je verwachte je nod toch eerst ook later. Misschien moet je nog ffies geduld hebben. Kwaaltjes kunnen soms heel verleidelijk zijn en je in de war brengen. Maar zolang er geen rd-tjes zijn tot het weekend is er hoop hè. Geduld is echt zo moeilijk, maar zul je helaas wel moeten hebben

Liefs Nathalie

Ja inderdaad geduld moet ik hebben.  Ik had nog eens goed geteld en me vergist met mijn NOD eerst, dus zou echt vandaag moeten zijn. Nou wachten maar rustig af misschien heb ik ineens niet meer zo'n regelmatige cyclus. Ik maakte me wel een beetje zorgen wat ik in mijn borst voel. Ik wacht nog ff af en anders maar ff naar de dokter ermee.

Veel liefs...

Kan idd opgezette klier zijn meis. Als je het niet vertrouwd gewoon ff naar de ha gaan
Die kan je vast geruststellen. Ik hoop echt dat de rd-tjes weg blijven en we over een paar dagen hier mogen juichen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan