24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nodlijstje

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08

Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08

Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje                17-11-08

Pien,  23 jaar                                 3e ronde - 1e kindje                  23-11-08

Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje                  26-11-08

Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje             03-12-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje             08-11-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd, maar we blijven duimen

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
03-11-08        2e termijn echo om 11.30 uur
15-12-08        20 weken  echo om  16.00

Helaas...vanmorgen ongi geworden.... toch wel een teleurstelling had echt hoop. Dacht ook vanalles te voelen. Op naar de volgende ronde. Andere meiden nog heel veel succes voor deze maand. Ik ze maar neer voor december..

Veel liefs Sandra

Hoi meiden

Nathalie: Wat fijn dat de echo goed was, lijkt me echt een heerlijk gevoel!!!
Geniet er maar van!!

Sandra: Balen dat je ongie bent geworden meis!!! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he?
Hopen dat volgende maand meer geluk brengt!

Babeken: Hoe is het met jou? Ik las dat je het even wat rustiger aan doet op het forum, kan me voorstellen dat het steeds zo'n teleurstelling is!
succes ermee!

Andere meiden ( zwanger/ niet zwanger) ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!!

Nou hier zijn de spannende dagen weer aangebroken een heerlijk gevoel na 3 maanden geen eisprong!!
Mijn NOD is rond de 8e, het kan ook 1 of 2 dagen later zijn.
Ik voel nog niet echt veel, alleen een beetje zeurend gevoel in mijn onderbuik, laten we het hopen!!
Het is wel typische want iedereen begint er ineens over, op mijn werk maar ook familie enzo
mijn tante had ineens een ingeving gekregen dat ik zwanger zou zijn hahaha
en ook mijn moeder vroeg er ineens naar omdat ze het gevoel had dat het niet lang meer gaat duren.
Nou laten we hopen dat ze gelijk hebben hahahah.
Nou ik blijf wel met beide benen op de grond staan hoor!!
Ik weet dat je het niet kan afdwingen en dat je lichaam je zo voor de gek kan houden pfff hahahha.
Als ik zondag nog niet ongie ben dan ga ik testen. Moet namelijk het hele weekend werken en zondag ben ik rond 4 uur thuis. Dan kan ik samen met mijn mannetje gaan testen.
Ik hoop dat het zover gaat komen.

Nou meiden ik houd jullie op de hoogte
Tot snel
xxx Rachel

Hallo Meiden,
Jee wat is er plots veel geschreven.. :)
Even bijlezen hoor!

Nathalie, Leuk is dat he, al die inkopen die we nu mogen gaan doen!! Wij zijn ook volop op zoek naar het kinderkamertje al,
wel al 1 leuke gezien maar we zijn vrij moeilijk geloof ik, qua smaak hihi..
Fijn dat je zo'n leuke echo gehad hebt meid!! Wonderbaarlijk wat ze allemaal kunnen he.. Gaan jullie ook uiteindelijk voor een 3d echo?

Busbabe, ken me wel voorstellen dat het niet altijd leuk is om te lezen over degenen die zwanger zijn. Toen ik nog bezig was met
zwanger worden vond ik dat ook wel moeilijk! Als het je teveel wordt dan gil je maar..
Succes met de ovulatietesten!! En ik hoop dat je snel mag meekletsen over babykamertjes en aankopen doen etc :)

Sesje, Jee meid!! Wat rot dat bloedverlies, maar gelukkig gaat alles verder goed met jou en de kleine uk!! Is wel even schrikken he als je zo
plotseling bloed verliest..
Kun je op je werk niet beter wachten tot je contract weer verlengt is dan? Je bent wettelijk niet verplicht om het al zo vroeg te zeggen..?

Babeken, Dat wordt klussen..

Sandra, wat jammer dat je ongi geworden bent meid!!

Rachel, ik hoop dat alles ingevingen uit je omgeving kloppen en dat ze gelijk hebben!!!

Met mij gaat het goed. Vandaag 15 weken en al een week weer gewoon rond mogen rennen zonder bloedverlies!! Daar ben ik
wel heel dankbaar voor. Ik geniet van elke dag!!
Vandaag hebben we een hoop speelgoed gehaald in de buurt. Allemaal van dat babyspul. Echt leuk.
Klein beetje vroeg ervoor misschien maar kon het nu heel goedkoop ergens krijgen dus dan hebben we dat ook vast weer!! :)
Mijn man heeft een weekje vakantie dus dat is ook wel lekker, even wat meer tijd samen!
Liefs,
Nancy

Super zeg Nancy dat je geen bloed hebt verloren deze week en al lekker bent wezen shoppen. Hopelijk blijft het zo meis.

Ja het was idd helemaal fijn om zoveel te kunnen en mogen zijn, hij nam echt ff de tijd voor ons om alles uit te leggen enzo. Echt super. Ik weet niet of wij 3d echo krijgen of gaan doen. Nog niet over na gedacht eigenlijk

Jammer Sandra dat je toch weer ongi bent geworden. Voor Rachel is het nu hele erg spannend. Ik duim voor je meis. Ik hoop dat voorgevoelens van familie e.d. kloppen. Hoe voel je je vandaag?

Ik hou het ff kort, momenteel best moe en al paar dagen pijnlijke heup. Verder gaat het zijn gangetje.

Liefs Nathalie

Hoi dames!

Rachel, is ook al even geleden hé! Ja we "proberen" er minder mee bezig te zijn, al is dat niet zo gemakkelijk.
Maar heb nog enkele zorgen bij... Auto staat in de garage, die doet al 2 weken niet wat hij moet doen en 't gaat helemaal niet meer op mijn werk.
Respect is echt onder nul tegenwoordig en ben dat meer dan beu. Denk er dus aan ander werk te zoeken. Nochtans was't plan om dat pas te doen na ons 1e kindje.
Zit dus beetje in de knoop... Wat kan 't leven toch echt soms moeilijk zijn...
Zie dat jij je NOD hebt zo nu ongeveer... En al nieuws? Hopelijk pos nieuws!

Nancy, dat moet wel een opluchting zijn hé! Hopelijk blijft het zo!

Nathalie, rust goed voor je hoop!

Ben er mee weg, we gaan strx met wat vrienden bowlen!

Bye Bye!

Babeken

Wat een nare dingen allemaal zeg Babeken.
Hopelijk heb je vanavond fijne avond en kun je een beetje je gedachten verzetten

Liefs Nathalie

Hey Meiden

Babeken: Jeetje meis wat een gedoe allemaal.
Ik hoop dat het allemaal snel weer een beetje beter gaat.
Dan lijkt ook alles tegen te zitten he?
Kop op meid, er komen betere tijden en ik hoop heel snel!!!!

Nou hier zenuwachtige dagen!!!
Ik merk nog niets, maar ik ben ook nog niet ongesteld.
En geen bloed geeft moed he?
Of het moet vannacht nog komen, maar ik hoop het natuurlijk niet!!!
Had net weer een beetje krampen maar nu is het weer weg gelukkig!
Ik moet morgen nog tot 3 uur werken en dan als ik thuis kom en nog niet ongie ben ga ik samen met mijn mannetje testen!!
Ik hoop dat het zover mag komen!!

Nou meiden ik houd jullie op de hoogte!!
Duimen jullie voor me?

Tot morgen
xxx Rachel

Hi Meiden,

Zou je wel 's middags testen Rachel? "s ochtends is je urine hoger geconsentreerd met hormonen namelijk. Maar ja zwanger is zwanger natuurlijk. En helemaal omdat je al zolang niet ongi bent geweest, wie weet meis. Ik duim heel erg voor je. Ik zie dat je over bijna 30 minuutjes vrij bent. Hopelijk geen rd-tjes!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan