24 jaar en moederwens... DEEL 2

Dag meiden,

Pien, jeetje 24 testen!! Dan kan je eventjes vooruit... :)

Nathalie, bedankt voor je lieve woorden.. Helaas woensdag donderdag en vrijdag weer gelegen maar nu gaat het weer goed en ben vandaag al lekker in bad geweest en ook al flink stuk gaan wandelen met de hond en nog steeds goed :)
Hoe gaat het met jou? Nog zo vermoeid?
Ik las net bij andere topic dat je gaat zwangerschapszwemmen en was daar vergeten te vragen maar is dat ook al vanaf zo vroeg? Lijkt me ook wel heel leuk namelijk, om te gaan doen.

Sandra, ik kom uit Nuth. Volgens mij kunnen je hele borsten wel pijnlijk zijn. Maar ik had dat ook bij iedere NOD die er komen ging..

Busbabe, jammer dat je weer ongi geworden bent meid!! Misschien werken die ovulatietesten inderdaad wel. Ik heb ze ook een maand gebruikt en zo wist ik precies wanneer mijn vruchtbaarste dagen waren. De maand erna was het bij ons raak :)

Suzy, meid wat horen we weinig van je.. Hoe gaat het met je?? Nog steeds zo moe?
En Sylvana? Hoe is het met jou??

Ik wens jullie allen veel geluk,
Liefs,
Nancy

Hi Meiden, hier ben ik ook weer ffies. Ben op het moment moe ja. Maar komt omdat we vanmiddag weg zijn geweest. En gisteren middag was ik ook weg. Maar dat vertel ik allemaal ander keertje okay?

Ik reageer alleen ff op jullie berichtjes momenteel.
Nancy ik ga maandag idd starten met zwangerschapszwemmen. Ja hoor kan nu al. Buikje begint beetje te groeien hè. En heb geinformeerd, kon nu al. Dus wil ik graag gaan doen. Heb er wel zin in.

Sandra, ik heb ook last aan de zijkant van mijn borsten nu ik zwanger ben. Gelukkig niet heel veel of hele pijnlijke tepels, dat is echt met vlagen. Vooral met opstaan of draaien in bed 'smorgens bijvoorbeeld.

Pien wat naar dat het bij jullie in de familie enzo allemaal ff niet zo lekker gaat. Heel veel succes. Ik zal je nod ff aanpassen.

Verder weet ik niet goed meer wat ik wou zeggen. Tot snel meiden. Nog hele fijne avond.

Liefs Nathalie

Nodlijstje

Sandra,  24 jaar                          2e ronde - 1e kindje                07-11-08
85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje             08-11-08
Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Pien,  23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             23-11-08

Babeken, 25 jaar                      12e ronde - 1e kindje         23-11-08

Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje              26-11-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd, maar we blijven duimen

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
03-11-08        2e termijn echo om 11.30 uur
15-12-08        20 weken  echo om  16.00 uur

Gisteren hebben we onze eerste grote aankoop voor onze kleine uk gedaan.
Allemaal heel nieuw en spannend hoor. Maar ben helemaal blij met onze Quinny Buzz
We hebben complete set gekocht met kinderwagen, reiswieg, maxicosi, parasolletje, tas, muggennetjes & regenhoezen, zelfs nog met de boekjes erbij. Ideaal met lopen als mijn vriend met de
kleine gaat lopen. En ik ga morgen stappen ondernemen bij de welzorg & gemeente voor Freewheeler add.

Vandaag hebben uk & ik lekker een lui dagje gepland. Ik wou eigelijk heel graag naar de
jongen gezinnen beurs. Maar ik ben vrijdag middag ook al weg geweest naar Hengelo
Geneusd bij de Prenatal & de Ikea. En daarna nog naar een vriendin in Almelo die een zoontje
hebben van bijna 6 weekjes jong. Dus wel druk allemaal, maar kei gezellig.
Ik merk dat ik nu gewoon ffies moet bijtanken. Gisteren lange rit om onze kinderwagen
te gaan ophalen. Was echt moe gisteren toen we thuis waren tegen 18.30 uur
Daarom nu maar ff lekker luieren. Morgen weer een dag hè.

Wens jullie allemaal hele fijne zondag!

Liefs Nathalie

Hee,

Vandaag ook weer aan het werk. Een vroege dienst, wel erg vroeg na een housewarming (vrienden) gisteravond. Werken tot 15.00 (heb maar 1 client op de groep, lees tijd voor het forum) en daarna naar een verjaardag. Volgende week maar 2 dagen werken en dat in de week dat ik op mijn ongi wacht. Wat zal dat allemaal lang duren.....

@Nathalie, wat leuk zo shoppen voor de kleine uk..Ik heb 4 jaar in een babyspeciaalzaak gewerkt en weet dus veel van spullen en veiligheid/kwaliteit. Is wel erg handig die kennis. Wij zijn vorige maand ook ff een winkel ingelopen, meer om mijn vriend eens te laten zien wat er allemaal is. Hij trok meteen een wandelwagen uit het rek en begon daar een real life soap. Alsof hij echt een kleine in de wagen had. Was blij dat die in de kelder van de winkel stonden en daar geen klanten waren . Maar wel ook weer zo schattig!!

Veel liefs Sandra

Hahhah dat zal wel comisch hebben geleken idd. Wel lief van hem
Je kennis scheeld idd, want er is zoveel. Ik krijg nu al tips van vriendinnen die al wel een kleine hebben dus dat scheeld ook een hoop.

Jeetje nu werken en dan ook nog verjaardag. Erg druk allemaal. Volgende week slepen we je wel door het wachten heen hoor!

Groetjes Nathalie

Hoi dames!

Ik zie dat alles hier goed gaat met iedereen (gezien ieder zijn omstandigheden...)
Wij beginnen vandaag terug met de klusweek en de ovutesten. 1e was neg, maar dat was wel te verwachten daar ik maar vrijdag de eisprong verwacht...

Och ja,trouwens Sandra welkom en al meteen veel succes met de komende NOD!

Nathalie, ja nu begint 't pas hé al dat shoppen voor de baby, maar da's wel een plezant onderdeel niet waar (alhoewel minder plezant voor de portemonnee!).

Allemaal véle groetjes en tot later!

Babeken

Hi Babeken, fijn weer iets van je te horen. Tis hier heel druk hiero op het moment, dus je kunt het allemaal nog een beetje bijhouden.

Ja het babyshoppen is wel heel leuk onderdeel van het zwanger mogen zijn. Merk echt dat ik beetje in nieuwe fase zit, ook qua gevoel. Morgen echo, dan mogen we onze kleine uk weer zien. Kijk daar erg naar uit. En ja die portomonee van mij is treurig, hihih

Fijne avond nog meiden. Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan