24 jaar en moederwens... DEEL 2

En suzywan, tis altijd gezelig dat je even langskomt maar als dat een paar dagen niet lukt dan geeft dat toch niet, heb ook wel eens een paar dagen niks te melden, maar ik lees wel altijd ff.

11 weken alweer, dan zal je snel je echo hebben, en daar ben ik natuurlijk altijd nieuwsgierig naar:)

rustig aan en tot snel

Liefs

Hey meiden

Bedankt voor jullie leuke reacties en felicitaties!!

Nathalie: Nee ik ben vanaf 28 juli niet meer ongie geweest.
Dus een beetje vaag is het wel.
Gelukkig heb ik mijn eisprong 2 weken geleden wel gevoeld dus ik denk dat ik gewoon iets van 4,5 week ben of zo.
Weten jullie of ze dan sowieso gelijk een echo doen om te kijken hoe ver je bent?
Of gewoon bij 12 weken?
Zo zie je maar hoe raar het kan lopen hihi
En die kwaaltjes neem ik op de koop toe hoor hahah die horen erbij.
Ik ben ook zo blij dat ik nu samen met mijn beste vriendin Yvette zwanger ben.
Zij is nu 15 weken. Super getimed he?
Ze werd helemaal gek toen ik dr belde, ze moest spontaan huilen Hormonen he?
hahah

Nou meiden
Tot snel
Groetjes + xxx Rachel

Nodlijstje

Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje                17-11-08

Pien,  23 jaar                                 3e ronde - 1e kindje                  23-11-08

Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje                  26-11-08

Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje             03-12-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08    

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00

Goedemorgen,

Vandaag een spannende dag voor Petra & Ramona. Ik duim voor jullie meiden.
Heb het nod lijstje er maar ff bijgehaald. Moet je onze langere zwangere lijst eens zien. Wat ik me afvroeg: de laatste tijd is het hier best wel rustig. Heeft dit te maken dat alle zwangere steeds over hun kwaaltjes hebben? En dat voor de niet zwangere heel moeilijk is om te lezen. Of hebben we het allemaal druk en willen jullie wat afstand nemen? Ik vind het namelijk wel jammer dat er niet meer zo fanatiek gekletst word. Het blijft heel spannend voor aantal meiden.

Dat ik er zelf niet zoveel ben komt omdat ik me tijd lang niet lekker heb gevoeld. En denk dat veel zwanger meiden dat wel herkennen. Gewoon geen puf om online te zijn, of overal op te reageren. Daarnaast ook nog vergeetachtig dus niet meer weten wat je wil zeggen, hihi.

Rachel super dat je nu samen met Yvette zwanger bent. Gaat alles goed met haar? Als je verloskundige beld kun je aangeven dat je laatste menstruatie 28 juli was. Misschien geeft zei dan wel aan dat ze echo wil laten maken om termijn dat je zwanger bent vast te stellen. Ik dacht eerst dat ik misschien langer zwanger was. Daarom heb ik met 10 weken een echo gehad. En met 14 weken ook nog een keertje om toen echt het juiste termijn goed vast te stellen en de kleine nogmaals te kunnen meten.

Busababe ik weet niet of onze lichamelijk toestand invloed heeft op zwanger worden. Ik denk het niet speciaal hoor. Kan me wel voorstellen dat als je zoveel pijn hebt dat je niet op het moment dat je juist zou moeten klussen veel zin hebt om te klussen of echt kan ontspannen. Maar 1 zaadje is genoeg hoor. Het heeft tijd nodig bij iedereen. Of je nou beperkingen hebt of niet. Gemiddeld duurt het een half jaar tot een jaar. Maar ja waarom zijn sommige meiden al langer bezig? Dat is altijd moeilijke vraag. Je lichaam moet ook wennen aan het niet meer innemen van de pil. Een beetje regelmatige cyclus opbouwen. Maar ja hoe kan het dan dat sommige meiden geen regelmatige cyclus hebben? Het blijft een wonder zwanger worden vind ik! Hier hebben we een half jaar over gedaan. Dus mag mijn handjes echt dicht knijpen.

Hoe gaat het met de andere meiden? Tis zo stil dat ik niet weet wat ik allemaal aan jullie moet vragen, hihi.

Petra hoe is het met je opa meis?

Ohh ja en zijn er al zwanger meiden die met babykamer aan de slag zijn of ideeeën hebben?

Liefs Nathalie

Hoi nathalie,

Ja we moeten gewoon geduld hebben, maar das best moeilijk he, vandaag weer een negatieve ovutest....

Enne ik vind het juist wel leuk dat we hier een gemengde groep hebben, zo kan ik meeleven met de meiden die net zoals ik ng waten op een wonder en daarnaast vind ik het oh zo leuk om de verhalen van alle zwangeren te horen. Maar ja zoals je zelf ook al aangaf denk dat iedereen beetje moe is en met andere dingen bezig is.
Geeft niet toch, vind we dat als er wat geschreven wordt dat dat ook echt waardevol is.

fijne dag allemaal

Liefs

Hey Ladies,

Afgelopen zaterdag gestest en negatief. Nog geen ongi te bekenen. Ik word er nu toch wel een beetje moe van. We gaan nu de 7e ronde in. Ik weet dat er meiden zijn die nog verder zijn maar toch hoop je dat je snel zwanger bent. We gaan maar weer ons best doen eerst nog even wachten op de ongi.

Ramona

Heb je niet te vroeg getest Ramona? Misschien moet je nog ff afwachten meis. We duimen gewoon nog ff verder!

Ik ga mijn spullen pakken voor zwangerschapszwemmen.
Kom later nog wel ff neuzen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan