24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hoi ladies!
Amai wat is het hier stil...

Ramona: en al meer duidelijkheid? Vervelend hé als je niet weet waar je aan toe bent?

Busababe: al pos test gehad?

Petra: jij bent ook al overtijd... En?

Ik begin stiekem al af te tellen naar maandag.

En met alle zwangeren voor de rest alles in orde?

Groetjes en tot later

Babeken

hoi babeken,

ja zeker stil hier!!!
Vandaag was het 2e streepje bijna net zo dnker als de controlestreep of hoe je dat zegt.
mn eisprong zit er dus aan te komen :)

Voor jou ook spannend weer, heb je al een teken of denk je er niet zo bij na meer, kan me heel goed voorstellen hoor, maar toch is het steeds weer spannend he.
Ik hoop het zo voor je en voor mezelf haha

Ga weer even tv kijken

liefs

Nodlijstje

Pien,  23 jaar                                 3e ronde - 1e kindje                  23-11-08

Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje                  26-11-08

Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje             03-12-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje                17-11-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00

Jeetje het is zeker rustig aan het front. Petra & Ramona hoe is het met jullie meiden?

Babeken mijn duimen draaien overuren voor je! Ik zal vanavond ff kaarsje aansteken, hopelijk helpt het!

Ik moet het ff kort houden want moet de deur uit voor therapie.
Maar wou ff laten weten dat ik aan jullie denk.

Liefs nathalie

Hoi meiden

Hoe is het met iedereen?
Het is inderdaad stil hier zeg!
Maar ja iedereen is misschien druk.
Nou hier gaat alles perfect, ik voel me echt heerlijk.
Of het moet misschien nog komen hahaha
Het enige is mijn borsten zijn wat pijnlijk en ik krijg s'ochtends mijn eten slecht naar binnen, maar niet misselijk ofzo.
Heeft iemand ook later misselijksklachten gekregen?
Ik ben nu +/- 5 weken maar als het zo door gaat qua klachten teken ik ervoor!!!

Verder hebben we het al aan mijn ouders/schoonouders vertelt, nou die werden helemaal gek hahah.
Ze vinden het zo leuk allemaal.
Ik moet wel zeggen dat je nu toch weer in je hoofd hebt: Als het allemaal maar goed gaat!
Niet de hele dag maar soms denk je er toch aan.
Maar ja iedereen leeft naar de 3 maanden toe.
Ik heb trouwens 8 dec mijn 1e afspraak bij de VK.
Spannend hoor allemaal, ik moet rond +/- 9 weken een echo laten maken om te bepalen hoe lang ik zwanger ben. Omdat ik natuurlijk vanaf 28 juli geen menstruatie meer heb gehad.
Nou dat was het zo'n beetje, alles zijn gangetje dus.

Babeken voor jou is het ook weer spannend he?
Maandag toch?
Oh ik ga zo voor je duimen!!!
Ik gun het je zo!!!!
En Hoe is het met de andere meiden op het overtijd bankje?

Tot snel meiden
Groetjes + xxx Rachel

Hi Rachel, die kwaaltjes komen nog wel hoor meis. Ik dacht eerst ook, nou als het zo gaat doe ik het ervoor. Maar toen begon het, hihih. Ik praat over 2 weekjes nog wel eens met je terug. Maar kan natuurlijk zijn dat je je verder goed blijft voelen, verschillend per persoon en per zwangerschap. Fijn dat je je zo heerlijk voeld en dat je ouders/schoonouders zo leuk reageerde.

Mijn nichtje zou hier om 16.00 uur zijn, maar is er nog steeds niet, dus maar ff gesmst. Maar ze is onderweg kreeg ik net terug. Dacht al ben ik nu gek? Ik dacht toch echt dat we hadden afgesproken, hihih. Mijn broertje zit nu bij de notaris om alles te tekenen, ze krijgen vandaag de sleutel van hun eerste eigen huisje. Vanavond dus ff trots gaan kijken.

Oh kreeg net nog een sms van mijn nichtje dat het klopt dat wel om 16.00 uur hadden afgesproken, maar dat ze zo wel ff uitlegd waarom ze later is, hihih. Zal wel iets gebeurd zijn ofzo vandaag.

Ik heb me trouwens opgegeven voor ander zwangerschapszwemmen. Want wat ik nu deed was eigenlijk alleen baantjes trekken en hadden 4 verschillende instructrisses. Dat sprak me totaal niet aan. Ik dacht het is net zo iets als zwangerschapsgym in een groepje, maar dan in het water. Nou niet dus. Maar nu heb ik dus iets gevonden wat me wel aanspreekt. We krijgen stukje theorie, en daarna lekker zwemmen. Oefeninge in het water, stukje kracht & conditie en stukje ontspanning. Daarna mag je nog vrij zwemmen en in bubbelbad en na afloop kan je koffie of thee drinken samen. Dus dat is veel gezelliger dan ipv dat het personeel al bij de deur staat omdat ze naar huis willen. Over 9 weekjes kan ik beginnen, want ze beginnen net dinsdag een nieuwe groep.

Ik ga meer eens ff bedenken wat we zo gaan eten. Ik denk dat het iets makkelijks word.
Eerst ff wat drinken pakken, want ik moet er op letten dat ik genoeg drink.

Meiden alvast heel fijn weekend en tot snel!. Hoe is het hier met iedereen? Het is zo spannend voor aantal dames. Meiden ik duim voor jullie!  Laat aub iets horen!

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Hehe, gelukkig goed afgesproken. Ja, we gaan nu al snel denken, wat hadden we nu ook alweer afgesproken. Vergeten snel. hihi. ik niet alleen dus.

En dat zwemmen, heerlijk hoor.

Broertje eerste eigen huisje, ja, dat moet je vol trots gaan bekijken hoor. hihi.
veel plezier.

Mitsj, hoe was je echo, en je weekend? genoten?

Maaike Sanne, veel plezier met het vertellen he. hehe maar dat komt vast goed.

Frieda, hoe gaat het met jou? Gaat het?

Jazzie, hoe is het met jou? En je nieuwe bank? Zit ie lekker?

Hier volgende week de echo, kijk er zo naar uit. En net weer ff foto van me buikje gemaakt, hij is aan het groeien hoor, hehe, hij maakt een spurtje volgens mij. Maar ja, stilaan mag ie wel een goed gaan groeien. Als je het aantal weken kiijkt zou kindje nu 20-22cm zijn. Zo klein maar ook zo groot, kan me dat erg moeilijk voorstellen. Lekker wegzwijmelen dus.

Fijn weekend meiden.

Hoi dames,

Sorry, post ik blijkbaar in verkeerde topic

Mijn excuses dames,

Groetjes

Terug
Bovenaan