24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hey busababe: hopelijk heb je nu op het goeie moment geklust hé!
Ik voel nog niks, denk dan ook dat ik maandag of dinsdag ongi wordt...
Maar wie weet, helpt Nathalie haar uren duimen wel!
Moet eerlijk zeggen dat ik er goed in slaag om er niet te veel mee bezig te zijn, ik hoop nu dat ik dat ook vol hou tot maandag.

Hey Rachel, wat tof dat je niet misselijk bent! Maar het kan nog komen... Hopelijk van niet natuurlijk!

Bloemetje, jij lijkt blijkbaar een beetje in de war... hihi.

Wel dames een goed weekend en tot maandag (met nieuws...)

Groetjes

Babeken

Ik duim nog steeds hoor Babeken! Hopelijk helpt het!

Ik ben vandaag op het hondje van mijn broertje aan het passen. Mijn broertje en zijn vriendin hebben namelijk gisteren de sleutel van hun huis gekregen dus zijn nu druk ana het klussen. Anders moest het hondje de hele dag in de benche zitten en dat is ook zielig. Hij ligt nu op een veel te grote kussen te slapen. Heb er geen kind aan, hihi.

Wens jullie allemaal heel fijn weekend! Liefs Nathalie

Nodlijstje

Pien,  23 jaar                                 3e ronde - 1e kindje                  23-11-08

Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje                  26-11-08

Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje             03-12-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje                17-11-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08    

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00

hoi hoi,

Ben ik weer na paar daagjes griep, was echt niet lekker, gelukkig duurde het niet lang, heb alleen nog beetje keelpijn en opgezetten klieren.

Babeken duim ook voor je hoor!!!!

Nathalie, gezellig een hondje te logeren, wij hebben ok een hondje, tis een kleintje, oh zo lief :)

We zijn hier lekker aan het klussen, maar dan echt klussen he hahaha, we zijn een kast aan het bouwen, gelukkig geeft dat niet zoveel troep maar ja moet er wat voor over hebben he, we kunnen straks wel alles lekker opruimen.

Verder eigenlijk weinig nieuws

fijn weekend nog allemaal en hoop snel op goed nieuws

Liefs

Hondje blijft niet slapen hoor. Is om 17.00 uur weer opgehaald door de vriendin van mijn broertje. Ik was samen met hem in slaap gevallen op de bank, hihih. Dus toen ze binnen kwam zei ze: betrapt, hihi! Maar wel lekker geslapen, alleen beetje verkeerde houding.

Net terug van verjaardag van mijn nichtje. Ben nu echt kei moe, maar dacht nog ff de laptop aanzetten. Gek `he, hihih.

Wens jullie allemaal hele fijne nacht. En hoop dat je je snel   nog beter voeld Busababe.

Babeken hoe gaat ie met jou meis? En met Ramona & Petra, van jullie horen we ook maar niks. Geen nieuws, goed nieuws???

Liefs Nathalie

hahaha toch wel een beetje gelogeerd dus. Ik kan dat ook zo goed smiddags, even lekker wegdommelen met diesel tegen me aan...

Babeken nog 1 nachtje meis, ga je morgen testen of wacht je het ff af?

En de andere meiden al nieuws?

Hier geen nieuws, voel me gelukkig steeds een stukje beter. straks lekker eten bij mn schoonouders.

fijne zondag nog allemaal

liefs

Mijn mams belde dat ze soep ging koken of wij wat af wouden hebben
Broodje erbij en zijn weer klaar voor vandaag. Lekker makkelijk

Ik ben vanmiddag bij mijn broertjes nieuwe huis geweest. Al twee slaapkamertjes zijn behangen. Lijkt echt mooi. Morgen moet ik naar Osteopaat in Zeeland, voorlopig voor de laatste keer, omdat me dat echt te ver rijden is (ondanks dat mijn vriend rijd) en gaan we onze mooie wieg halen uit Nijmegen op de terug weg. Dus hele dagje wel onder de pannen.

Dus weekje begin al goed, hopelijk heb ik baat bij de behandeling en voel ik me een tijdje beter. We wachten maar weer af.

Wens jullie allemaal hele fijne avond. Ik zal ff kaarsjes aan steken en voor jullie duimen!

Liefs Nathalie

Hoi dames

Hier nog steeds niks op te merken... Afwachten dus.
Busababe, als ik test zal dat denk ik pas woe ochtend zijn...

Verder ook nie zo veel nieuws, vandaag een luie zondag gehad en die ga ik nu nog even voort zetten, want deze week zal weer véél werken worden...

Groetjes en tot later!

Babeken

Terug
Bovenaan