#@%****#@#@#%&^()&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

goed, ik moet even mijn boosheid uiten en waar kan dat het beste? Bij jullie!!!

Gisteravond lagen we samen in bed toen Stefan ineens vanuit het niets zei: ik moet je wat vertellen.
Ik zei nog: dat klinkt serieus, moet dat nu? (doelend op dat we op het punt stonden rustig te gaan slapen), maar hij wilde het nu zeggen.
Hij zei doodleuk: wij gaan verhuizen!
Hieronder volgt zo'n beetje het gesprek wat daarop volgde, om het wat makkelijker te houden is hij S en ik M
M: goh, wanneer dan?
S: mogelijk eind juli
M: en waarheen dan?
S: naar de koog (huis van mijn schoonouders bedoeld ie daarmee)
M: wat leuk voor je dat je gaat verhuizen!?
S; nee, niet ik, WIJ gaan verhuizen
M; nou, ik niet hoor, ik ga niet met je mee en Isabelle ook niet.
S: je weet echt niet wat het betekend he?
M: nou, dat weet ik heel goed, maar als het zo moet hoeft het van mij niet meer.
S: ik zal alles doen voor het bedrijf
M: oh, dus het bedrijf kan wel vanuit Almere worden geregeld, maar niet vanuit ergens anders?
S: dat is het bestes voor het bedrijf
M: oh, dat zegt genoeg, wat ik vind telt dus niet mee
S: het is ook het beste voor ons gezin
M; als jij er zo over denkt hoop ik dat je heel gelukkig gaat worden in de koog en dat je bedrijf goed blijft lopen, maar dan zonder ons in je leven.

Ik wordt dus gewoon voor een voldrongen feit gesteld!
Dinsdagmiddag waren Isabelle en ik (dacht ik) gezellig op visite bij mijn schoomoeder toen ze ineens vanuit het niets vroeg: waarom wil JIJ hier niet wonen?
Echt met zo'n leuke nadruk op JIJ
Dus ik was helemaal overdonderd en stamelde zoiets van: o.a. de indeling van het huis vindt ik helemaal niets en we hebben minder ruimte dan nu.
Ik wil helemaal niet blijven wonen waar ik nu woon, maar aan dat huis zitten zoveel nadelen!
Het is geen kinderrijke en kindvriendelijke buurt, de indeling van het huis is gewoon k*t.

Ik zit verplicht boven op zolder achter de computer en dat betekend helaas dat Isabelle ook mee moet naar zolder, maar nu ik aan het typen ben en de tranen biggelen over mijn wangen begint zij ook te huilen en wil ze hier weg.

Ik zal proberen vanmiddag mijn verhaal af te maken, maar ik ben bang dat mijn relatie hierdoor ten einde komt, ik ben zo niet gelukkig...

Liefs Monica

Ojee meid wat vervelend zeg . Dat hij dat niet eerst met je besproken heb zeg. Is dat met meerdere dingen zomaar opeens uit het niets. Jee zeg kan je reactie helemaal begrijpen. Ik zou zeggen geeft het de tijd en ga er eens rustig voor zitten samen met Stefan zet jou nadelen en voordelen voor jou en isabelle op een rij en vraag dan wat zijn voordelen en nadelen zijn. Ik hoop zo voor je dat jullie er samen uitkomen .
Dikke knuf lisette

lieve monica

dit is idd niet zo'n leuk verhaal zeg.
hij had t op zn minst kunnen vragen aan je, ipv te zeggen: wij gaan verhuizen.

ik begrijp dat hij nu thuis is? dat je daarom boven zit?
kan je er niet met hem over gaan praten?
dat je het echt niet ziet zitten, dat je daar ongelukkig zou worden, in een huis waar je je niet thuis voelt.

heel veel sterkte meid.
praat er goed met hem over, want het id niet de bedoeling dat jullie relatie hierdoor op de klippen loopt.

denk aan je, en als er wat is, weet je ons te vinden he!

liefs, do

lieve monica

dit is idd niet zo'n leuk verhaal zeg.
hij had t op zn minst kunnen vragen aan je, ipv te zeggen: wij gaan verhuizen.

ik begrijp dat hij nu thuis is? dat je daarom boven zit?
kan je er niet met hem over gaan praten?
dat je het echt niet ziet zitten, dat je daar ongelukkig zou worden, in een huis waar je je niet thuis voelt.

heel veel sterkte meid.
praat er goed met hem over, want het id niet de bedoeling dat jullie relatie hierdoor op de klippen loopt.

denk aan je, en als er wat is, weet je ons te vinden he!

liefs, do

Wat raar dat dit soort belangrijke dingen niet gewoon in overleg gaan!!! Natuurlijk mag je niet voor een voldongen feit worden gesteld.
Ga er eens rustig over praten, en maak hem duidelijk dat je niet het gevoel wil krijgen dat je gepusht wordt. Misschien ook goed kijken naar de overige mogelijkheden. Wat wil hij, wat wil jij? Kijken of je elkaar ergens kunt vinden....
Succes, dit is niet leuk!

Wat vreemd dat hij dat zo op deze manier brengt! Dit is toch juist zo'n beslissing die je samen moet nemen? En dat je je dan ook nog moet gaan verdedigen waarom je dat huis niet wilt?? Snapt Stefan dan echt niet waarom jij dit niet wilt?? Ik zou er nog echt even goed voor gaan zitten met hem. Breng Isabelle even ergens heen zodat je echt even goed je punt aan hem kunt duidelijk mken zonder dat je je zorgen hoeft te maken over wat zij er allemaal van mee krijgt.
Goh.. echt heel vreemd van hem..

jeetje wat een verhaal zeg

ik zou ook helemaal overdonderd zijn
maar als je echt niet wilt moet je t ook niet doen hoor dan word je doodongelukkig
je gezin gaat altijd boven je bedrijf

probeer er nog eens met stefan over te praten en vraag waarom hij het je zo brengt en je zowat dwingt

ik hoop dat jullie er samen erkomen en snel ook!!

heel veel succes en sterkte

liefs maurilla

jeetje wat een verhaal zeg

ik zou ook helemaal overdonderd zijn
maar als je echt niet wilt moet je t ook niet doen hoor dan word je doodongelukkig
je gezin gaat altijd boven je bedrijf

probeer er nog eens met stefan over te praten en vraag waarom hij het je zo brengt en je zowat dwingt

ik hoop dat jullie er samen erkomen en snel ook!!

heel veel succes en sterkte

liefs maurilla

Terug
Bovenaan