#@%****#@#@#%&^()&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo, daar legt je vriend/man even een behoorlijke bom onder jullie relatie. Waarom zet hij alles zo op scherp?
Waar is jouw inbreng? Waarom denkt hij dat hij dit zo eenzijdig kan beslissen?
Gezien jouw reactie lijkt het mij niet handig om zo dicht bij je schoonouders te gaan zitten. In hun huis is wel heel dichtbij (ook al zitten ze er zelf niet meer in dan). Ik kan me voorstellen dat dat huis voor jou nooit eigen gaat voelen.
Zoals andere al schreven er moet toch een compromis zijn. Neem even de tijd om rustig na te denken en ga dan het gesprek aan.
Sterkte!
En hier vind je altijd een luisterend oor.

hoi mo,
zo dat was even een schok voor je! zoals je over hem verteld heeft hij veel over vor zijn ouders en eigenlijk minder voor jouw en isabelle. dit is heel schrijnend en ik hoop dat je er vanavond uit komt door het gesprek.. als je wel wil verhuizen leg hem dan uit dat je wel naar de plaats maar niet in het huis van je schoonouders wilt wonen.
ik weet hoe het is mijn man rijd ook dagelijks 90 km heen en 90 km terug naar zijn werk en wij hebben het er ook over gehad om te verhuizen maar dat is voor ons veel te duur om naa het zuiden te gaan terwijl we goedkoop kunnen wonen in het midden van het land! hij rijd meestal wel zon 1,5 uur heen en 1,5 uur terug. gelukkig hebben we het er ook over gehad en het maakt hem niet veel uit dat hij zoveel moet reizen. (gelukkig) want ik wil hier liever niet weg. maar genoeg over mij.
nou meid sterkte en we horen wel weer hoe het is verlopen. hoop dat jullie er uit kunnen komen en dat jullie relatie sterk is!!!

heel veel liefs en knuffel Christien

Hey Mo, nog effe 1 dingetje...Ik weet waar jij nu woont, ik weet waar je man werkt, ik weet waar hij naar toe wilt verhuizen...Ik zat er al zelf aan te denken maar toen ik jouw situatie aan Marco vertelde zei hij precies hetzelfde als ik dacht.....Namelijk dat het niet veel zal schelen...de reistijd naar zijn werk...Wil niet in details treden en jouw gegevens op het forum te knallen, maar je staat hoe dan ook in een flinke file, je moet over een beoaalde brug, die staat om 06:30 uur al vast....Dus overweeg heel goed wat voor een stap je maakt naar die stad die je man op 't oog heeft.
Enne, hoop ik dat hiermee niemand raak maar de mensen in de stat waar jij nu woont zijn heel anders dan waar je schoonouders wonen.Zal natuurlijk niet elke buurt in die 'nieuwe' stad over kam scheren, maar onthoud dat het echt een verschil is hoor...

Hoe is het verders gegaan vanavond???
Heeft hij je alles laten zeggen, snapt 'ie je nu?
Groetjes Roos.

Hoi lieve lieve meiden.
Ik voel mij erg gesterkt door jullie lieve reacties.
We hebben gisteren een heftige avond gehad, hij was erg halsstarrig in zijn mening en ik bleef maar proberen andere opties aan te dragen.
Uiteindelijk is de bom bij mij gebarsten toen hij het heel laf op Isabelle gooide en ik mijn ouders heb gebeld om mij op te halen.
Heb mijn hele verhaal en tranen bij mijn ouders in de auto gelaten en ben weer naar binnen gegaan.
Schoonouders waren er inmiddels ook en we hebben een soort van gesprek gevoerd over wat er nou eignelijk aan de hand was.
Het komt er op neer dat zijn ouders hem deze week hebben gevraagd eens met mij over te praten over de woning en dat we dan eventueel ook met zijn 4-en om tafel konden gaan zitten.
Het is nooit hun bedoeling geweest om mij te dwingen, Stefan heeft het verkeerd aangepakt.
Mijn schoonmoeder zei nog wel: "daar hoef je toch niet zo om te janken!" en toen ben ik naar boven gegaan, ik wens mij niet te beledigen.
Heb het haar niet vergeven, maar de relatie tussen haar en mij was toch al niet zo goed meer, dus dat is niet zo erg....

Goed, ik ben uiteindelijk gewoon thuis in bed gekropen, heb nu 2 hele dikke "ontstoken" ogen en wallen onder mijn ogen, maar we gaan ervoor en dat is het belangrijkste.
Isabelle lag gelukkig te slapen en heeft wel een beetje gerommeld vannacht, maar hoop dat ze er niet teveel mee van heeft gekregen.

Bedankt voor jullie luisterende oren en heel veel digitale knuffels van mij.

Liefs Monica

Heftig avondje voor je!! Je man/vriend heeft het inderdaad niet zo handig aangepakt. Mannen...... :)
Ik vind de opmerking van je schoonmoeder ook ronduit beledigend. Laat het 'r maar denken, maar zoiets zég je toch niet tegen je schoondochter, pfffff. De relatie wordt er dus niet beter op.
Wat ik alleen niet helemaal goed begrijp uit je verhaal is: waar gaan jullie voor????? Voor je relatie of dat huis????
Heel veel sterkte, laat je niets opdringen, hoor, en blijf dicht bij jezelf!!

Terug
Bovenaan