Had vannochtend al een hele lap tekst geschreven, maar met verzenden sloeg de site op hol en kon ik er niet meer opkomen,#@**#@
Het meeste daarvan is ondertussen al door een ander gezegd zag ik,,hihi
Maar goed, ik vind dat je helemaal gelijk hebt! en mijn man is het ook met ons eens,,hahahaha
Had het hem vannochtend meteen verteld, hij was toevallig thuis omdat hij vannacht moet werken!
Ik las het bij roos en tamara al, maar dat vond ik eigenlijk ook, jij bent bereid te verhuizen als het maar in overleg is en niet dat huis!! Dus ga kijken naar goede opties in de buurt daar wat wel aan jullie BEIDE wensen voldoet, Vind een gevoel wat je hebt bij een huis heel belangrijk, je moet ergens wel kunnen aarden, hoe kun je gelukkig zijn als je niet op je plaats bent!
En elk huis/plaats heeft wel nadelen, maar het plaatje moet kloppen, zo zou ik mijn man overal achterna gaan en andersom ook, maar hij moet mij niet in een stad zetten, zou ik echt echt niet tegen kunnen!
Meid je staat in je recht en je moet hem maar eens zeggen dat hij nu met jou samenleeft en niet met zijn mama of papa, jullie wensen tellen.
Sorry wordt er weer boos van, ik kan zo kwaad worden als iemand voor een ander denkt te kunnen leven en bepalen!
Nou meid veel succes, zal aan je denken, doe ik al de hele dag!!
Liefs MJ