#@%****#@#@#%&^()&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hai lieve Mo,

Ben nu dus bij mijn ouders en kan dus mooi even hier op de pc. Was erg benieuwd wat er nou me je kon zijn en was al van alles aan het bedenken. Heb me gister in kunnen houden om het aan je te vragen. Maar je zit de hele tijd in mijn hoofd. Ik dacht al dat het zoiets zou zijn over het verhuizen.... weet niet waarom ik het dacht....
Ben eigenlijk wel een beetje blij dat ik het gister nog niet wist anders had ik denk ik wel een beetje moeite gehad om erg aardig tegen Stefan te blijven.
Wat een %$!#@$#!!! gelukkig is ie er nu weer van terug gekomen begrijp ik, maar sjonge jonge hoe haalt ie het in z'n hoofd! En wat je schoonmoeder betreft...... zucht.....
Meid ik leef met je mee, geef je helemaal gelijk en sta vierkant achter je!
Ik bel je van de week even om je rechtstreeks te spreken, dat vind ik altijd een stuk makkelijker als typen.

Een hele dikke knuffel!!!

Pfff meissie toch. Ik kan nu pas reageren, had het erg druk met andere dingen.
Ik vind het ongelooflijk hoe hij het heeft aangepakt. Ik dacht dat jullie net het besluit genomen hadden niet te verhuizen en voor een tweede te gaan binnenkort? Dat zal nu wel ff op laag pitje zitten denk ik.
Als je wilt kan je altijd bellen, dat weet je. Verder hebben we gister al heel klein beetje gepraat, maar wilde je toch even laten weten dat je hier in onze gedachten bent.
Dikke knuffel en kus

Irene

Ik vind het ongelooflijk hoe hij het heeft aangepakt. Ik dacht dat jullie net het besluit genomen hadden niet te verhuizen en voor een tweede te gaan binnenkort? Dat zal nu wel ff op laag pitje zitten denk ik.
Als je wilt kan je altijd bellen, dat weet je. Verder hebben we gister al heel klein beetje gepraat, maar wilde je toch even laten weten dat je hier in onze gedachten bent.
Dikke knuffel en kus

Irene

Dikke knuffel en kus

Irene

Ik zie nu pas deze berichten van jou. Jeetje wat een situatie zeg. Heel veel is al voor me gezegd, maar ik wilde je toch ook even sterkte wensen. Ik hoop dat jullie er samen op een goede manier uitkomen!

Terug
Bovenaan