[quote quote=10159197] Papa is een vreemde? Opa/oma/tante zijn vreemden? De lieve gastouder/leidster, een vreemde? Ik hoop het toch niet! Ik ben het niet met je eens. Een baby hoort liefdevol verzorgd te worden en de ouders horen hierin het grootste aandeel hebben, maar het is een enorme rijkdom voor een kind om ook andere liefdevolle verzorgers om zich heen te hebben en te leren dat anderen ook te vertrouwen zijn. En daarnaast ben je als moeder, ook nog gewoon mens. Een mens met allerlei wensen, dromen en ideeën en die mogen evengoed nog bestaan.[/quote]
Ik bedoel met vreemden dus iemand zoals een leidster. Geen oma’s ed. Een vriendin van mij inspecteerd kinderdagverblijven, zij komt op heel veel plekken in nl en als ik haar mag geloven is een kdv niet de plek waar je je kind wilt achterlaten.
Ik bedoel met vreemden dus iemand zoals een leidster. Geen oma’s ed. Een vriendin van mij inspecteerd kinderdagverblijven, zij komt op heel veel plekken in nl en als ik haar mag geloven is een kdv niet de plek waar je je kind wilt achterlaten.