2e ronde na mk, wie nog meer?

Hoi Yvette en Suzan,

Ik weet wat je bedoelt met die vaginale pillen (cytotec). Bij mij hebben ze die ook eerst ingebracht en dat gaf een enorme weeenstorm. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest. Ben toen wel het vruchtzakje (en nog een heleboel meer, jak) verloren dus had goede hoop dat het toen klaar was. Bij de controle een paar dagen later, bleek echter dat mijn baarmoeder nog niet helemaal leeg was dus toen heb ik weer van die pillen ingebracht gekregen. Weer zo'n weeenstorm maar ben toen niet echt wat verloren. Bij de controle bleek de baarmoeder inderdaad nog niet schoon dus toen moest ik alsnog neen curretage. Wat een gedoe zeg!

Maar wat je zegt, Suzy, je weet nu in ieder geval dat je zwanger kunt raken. Dat was voor mij al een hele opluchting want mijn moeder heeft er 8 jaar (!) over gedaan om mij te krijgen. Mijn broer was er daarentegen meteen in de eerste ronde. Wat werkt dat toch gek he?

Ik ben ook wel ongeduldig moet ik zeggen. Heb ook het gevoel dat ik door die miskraam tijd verloren heb. Ben met die miskraam onderhand langer bezig geweest dan dat ik uberhaupt zwanger ben geweest. Maar ja, niets aan te doen.

Ik had de vorige keer al wel last van mijn borsten maar dat heb ik eigenljk ook als ik ongesteld moet worden. Geen peil op te trekken dus. Alhoewel ik vorige keer wel het idee had dat ik zwanger was. Heb dat nu ook wel een beetje dus wie weet!

Hoop inderdaad dat we straks alledrie een positieve test hebben! Dat zou leuk zijn!

Lisa

hey lisa,

haha wel grappig ga van de ene topic naar de andere om een berichtje voor je achter te laten.
ik heb ook een beetje het gevoel dat ik zwanger ben maar durf er nog niet te veel op te hopen.

weten bij jullie in de omgeving mensen dat jullie proberen zwanger te raken??
bij mij weet een goede vriendin het en mijn werkgevers.(beetje raar misschien maar dat was omdat ze mij een leidinggevende functie willen aanbieden en wilde weten wat mijn priveplannen zijn!)

liefs suus

Hey meiden, ik hoop dat jullie zwanger zijn. Ik lees af en toe nog mee en wilde eventjes zeggen dat ik echt hoop dat het snel zo mag zijn voor iedereen hier.

succes!

Groetjes Petra

hoi petra

bedankt! leuk dat je af en toe met ons mee leest.
hoop dat je binnen 2 weken van ons kunt lezen dat we zwanger zijn.
probeer je zelf ook zwanger te worden of ben je misschien al zwanger

liefs suzy

Hallo Allemaal....

Ik heb 2 april mijn curretage gehad.....
Ik zou toen ongeveer 10 weken zwanger zijn, maar was het maar 5 dus bij mij is alles gewoon gestopt met groeien....
Heb me er bij neer kunnen leggen, en we zijn gewoon op dezelfde voet verder gegaan dan we waren....en ja, we zien wel wanneer ik weer zwanger ben..
Ik herken het verhaal heel erg van Yvette, de dag nadat er voor 100% zeker was vastgesteld dat ik een miskraam had/zou hebben kregen we een smsje van vrienden...
Zij waren 2 weken later zwanger geworden dan ons... Ik kon mijn miskraam redelijk verwerken / verbergen, maar zodra ik dat las, brak ik compleet...

Ik hoop voor alle meiden hier, dat het bij iedereen snel nog een keer lukt en dat het dan niet op weer een miskraam uitloopt....
Succes iedereen..
Kus Geertje

(p.s. ben 22 en kom uit omg. Tilburg)

quote: suzywan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2008 11:07:47'));

hoi petra

bedankt! leuk dat je af en toe met ons mee leest.
hoop dat je binnen 2 weken van ons kunt lezen dat we zwanger zijn.
probeer je zelf ook zwanger te worden of ben je misschien al zwanger

liefs suzy

Hoi Suzy,

Ik kom ook van dit forum, ik heb in januari een miskraam gehad. Sommige anderen kennen mij wel. Inmiddels ben ik weer zwanger en heb as dinsdag een echo. Heb geen idee hoe ver ik ben. Misschien geeft het jullie hoop dat het bij mij alweer raak is. Ik hoop het van harte. Veel sterkte nog en heel veel succes met zwanger worden. Ik zal af en toe komen lezen hoe het gaat met jullie.

Groetjes Petra

Hoi allemaal,

Suzy: (daar zijn we weer hihi). Bij ons weten eigenlijk best veel mensen het dat we er mee bezig zijn. Sowieso onze beste vrienden want daar is het af en toe onderwerp van gesprek. Mijn beste vriendinnetje volgt ons onderhand op de voet...hihi. Een andere vriendin van mij is ook 'bezig' maar daar duurt het iets langer dus wij leven ook weer met hen mee. Verder weten onze ouders, broer en zus  het en mijn werkgever want dat is naaste familie  dus daar blijft het niet lang voor verborgen. We zijn er eigenlijk best open in. Misschien dat iedereen  het ook automatisch een beetje verwacht omdat we vorig jaar getrouwd zijn. Mensen  gaan er dan toch soms al vanuit wat volgens mij weer heel vervelend is als het helemaal niet zo is. Maar goed, bij ons dus wel.

Petra: bedankt!  Jij een hele fijne zwangerschap!

Geertje: bij mij  was het hetzelfde. Had bij 10 weken en 2 dagen een echo en toen bleek het bij  ongeveer 5 of 6 weken (lastig vast te stellen omdat het  embryo nauwelijks te meten was)  getopt te zijn met groeien. Vreemd idee he, dat je al die tijd al met  iets hebt rondgelopen wat niet meer groeit.  Wij hebben ook elke week in een boek gelezen hoeveel het al gegroeit was enzo. Achteraf is het dan wel een beetje suf om te beseffen dat je eigenlijk 'voor de gek' gehouden bent.
Gelukkig hebben  wij ons er ook (vrij snel) bij neer kunnen leggen en zijn we  weer vol goede moed aan de  eerste ronde begonnen.  

Laten we inderdaad hopen dat we straks snel allemaal zwanger zijn want dat hebben we wel verdiend!

Ik ben alleen wel bang dat ik, als ik straks zwanger ben, er niet echt van kan genieten omdat ik toch bang ben weer een miskraam te krijgen. Ik ben  dan natuurlijk wel  super blij  maar de angst blijft.  Hoe ervaar jij dat Petra?

Liefs Lisa

Terug
Bovenaan