2e ronde na mk, wie nog meer?

Petratjuh: fijn om te horen dat je nu zo lekker in je zwangerschap zit. Hoop voor je dat de echo dinsdag helemaal super is en dat je daarna helemaal optimaal kunt genieten! Laat je het ons wel weten als je geweest bent?

Suzy: wij hebben het dus wel tegen heel veel mensen verteld (naaste familie en hele goede vrienden) en toen ik hoorde dat het niet goed was, baalde ik er ook meteen van dat we het  aan zoveel mensen verteld hadden omdat je dan ook tegen al die mensen weer moet vertellen dat het niet goed is. Dat balen heeft echter niet lang geduurd. We hebben zoveel steun gekregen van iedereen dat ik dat niet had willen missen. Lieve kaartjes, lieve kadootjes (vooral veel chocola hihi) en lieve woorden. Bij de volgende zwangerschap krijg ik volgens de vk al bij 8 weken een echo. Ik denk wel dat we bij een aantal mensen wachten met vertellen tot na die echo maar de naaste familie en een paar goede vrienden zullen het waarschijnlijk alweer daarvoor weten.

Wij hebben één menstruatie afgewacht. Volgens de  vk was dat lichamelijk niet nodig maar geestelijk scheen dat beter te zijn. Je lichaam heeft het dan weer een keer zelf gedaan en dat schijnt geestelijk een beter gevoel te geven.  De gyn adviseerde ons ook  om een menstruatie af te wachten. Je bent anders, zoals zij het noemen,  'blind' zwanger  omdat je niet weet wanneer  de eerste dag van je menstruatie zou zijn geweest. Zelf vond ik het ook prettig om  vast te stellen dat mijn lichaam het weer zelf heeft opgepakt maar ik moet zeggen dat ik het  af en toe wel lastig vond om een ronde 'over te slaan'. Ik vond het eigenlijk wel een beetje zonde.

Petra: maar  als je niet bijhoudt wanneer je NOD is, wordt je dan niet 'verrast' als je in ene ongesteld wordt? Ik vind het, naast het kindjes maken, ook fijn om te weten zodat ik me kan voorbereiden met tampons.

Yvette: wat vervelend  van het bedrijf van je vriend. Hopelijk vind hij snel een ander baan.

Petra: ik begrijp dat jij ook wat vervelende dingen op je pad hebt gekregen? Sterkte!

Nou meiden, hopelijk  hebben we snel allemaal goed nieuws!

Liefs Lisa  

hallo allemaal
ik heb in oktober een miskraam gehad en nu april nog steeds niets erg wanhopig zo!zijn jullie allemaal allang bezig? weet niet zo goed wat ik moet zeggen!

succes allemaal kim

Hoi hoi meiden,

Ja ik zit nog steeds wel lekker in mn zwangerschap  en hopelijk krijg ik een goede echo. Ik ga pas savonds naar de vk dus de hele dag is het nog wel spannend. Hopelijk doet het kindje het gewoon. Nu de dag naderd vind ik het ook wel een beetje griezelig hoor.

@Lisa,

Tja ik weet idd meestal niet wanneer mn NOD is maar mn lichaam verteld het me wel. Zo voel ik ook mn eisprong dus ik weet het wel ongeveer natuurlijk. Voel het aankomen dus onvoorbereid ben ik eigenlijk nooit gelukkig.

@Y

Hee meid, ik snap je haast er achter hoor. Dat is idd de leeftijd. En het zin hebben in sex van jou ook hahaha....mannen hebben het minder op die leeftijd helaas voor ons he :( maar goed....Wat balen van het bedrijf zeg. Komen jullie er wel bovenop?

Bij mij gaat het wat beter. Mn vriend en ik hebben niet echt problemen samen maar de omstandigheden waarin we leven maken het erg moeilijk. Ik dacht eventjes dat ik alleen  verder zou moeten.  We wonen ver uit elkaar en 1 van ons moet gaan verhuizen en dat kost nogal wat kracht.

Groetjes en liefs

@ Kim, welkom hier enne het geeft niet als je niet veel te zeggen hebt. Dat komt vanzelf wel, of je leest gewoon lekker mee he. Ook goed hoor.

Hoi meiden,

Petra: jeetje wat vervelend. Hopelijk komt het allemaal goed. Nog 1,5 spannende dag. Ik duim voor je!
Wat knap dat je er zo relaxed in kon staan. Vanaf het moment dat wij zwanger wilde worden, ben ik me gaan verdiepen in ovulaties ed. Ik (en mijn man ook) ben ook erg ongeduldig dus als ik dan eenmaal die beslissing genomen heb, moet het ook zo snel mogelijk hihi.

Kim: geeft inderdaad niets hoor. Lees maar lekker mee en als je wel iets kwijt wilt, dan kan dat altijd! Ik heb in februari een curretage gehad en nu pas weer bezig in de 1e ronde dus nog maar net gestart. Ik was zwanger in de 4e ronde dus ik hoop dat het nu ook niet veel langer gaat duren. Hoe snel was jij zwanger?

Groetjes Lisa

hallo,
wij waren al 8 maanden bezig toen bijna 8 weken zwanger allemaal vanzelf eraf gekomen 'gelukkig' dus we zijn alweer 14 maanden onderweg!
en bij jullie?

liefs kim

hoi kim
welkom hier!
ik zit nu in mijn tweede ronde na mijn mk.
heb in januari een mk gehad na 6 weken, was toen meteen de eerste ronde zwanger.
nu dus in tweede ronde heb vrijdag mijn nod als het goed is. erg spannend dus.
hoe gaat het nu met je? en wanneer heb jij je nod?
heel veel succes met alles!

liefs suzy

Hallo Allemaal,

Wat zitten er toch veel mensen in hetzelfde schuitje.

Ik heb midden maart met 7 weken zangerschap een miskraam gehad, is helemaal spontaan gegaan, ik vloeide al ene tijdje, verloskundige deed daar luchtig over maar is helaas dus toch in een miskraam geeindigd.

Ik ben al weer een keer ongesteld geweest en zit nu dus weer in mijn 1e ronde, mijn NOD is vrijdag, vind het nu toch wel weer spannend worden, de gyn heeft me wel beloofd dat wanneer ik weer zwanger word ik met 7 weken al een echo mag hebben.

Groetjes Jet

Hoi Jet,
We zitten idd allemaal in hetzelfde schuitje.
Ik zal me even voorstellen: ik ben yvette en ik heb op 5 feb een mk gehad. Ben sindsdien 2 keer ongi geweest.  Maar heel erg kort.  Heb nog geen kinderen en ben net als jij uit ''72. Als dat tenminste jouw geboortedatum is.
Ik ben gecuretteerd en dat was best heftig. Nu maar hopen dat het bij ons allemaal snel lukt, maar ik ben er te veel mee bezig, merk ik.
Hoe gaat het nu met jou na de mk?
Gr. yvette

Terug
Bovenaan