2e ronde na mk, wie nog meer?

Hoi meiden,

Jet: welkom! Ik verloor een paar dagen  voor de eerste echo (10 weken) ook al wat oud bloed. Uiteindelijk bleek bij de echo dat het inderdaad mis was. Het stoorde me achteraf wel dat er zo makkelijk over dat bloedverlies gedaan wordt. "Zolang het oud bloed is en niet de hoeveelheid van een menstruatie, is er niets aan de hand". Nou, bij mij mooi wel dus.
Mijn vk heeft me ook inderdaad beloofd dat ik nu eerder  een echo mag en dus niet al die tijd in onzekerheid hoef te blijven. Dat is  dan wel weer fijn.

Nog een paar daagies meiden en dat weten we meer!

Lisa  

Hoi meiden,

Mijn echo is verzet naar vanavond dus ik weet nog niets. Zodra ik nieuws heb horen jullie het wel. Ik vind het toch wel wat eng nu hoor. Ik kijk er naar uit en zie er tegenop pfff. Dat relaxte van mij is vandaag ver te zoeken.

Jullie horen het wel.

Groetjes Petra

Hallo meiden,

dank jullie voor het welkom.

Yvette ik ben van '72 ben net 36, we hebben al een dochter van bijna 8 en ik voel mijn klokje nu redelijk tikken hihihi
Met mij gaat het nu goed, lichamelijk is alles goed nu emotioneel nog, heeft even tijd nodig maar komt helemaal goed.

Lisa bij mij is dat ook ongeveer zo gegaan, het bloed verlies dat ik heb gehad is absoluut niet de hoeveelheid geweest van een normale ongesteldheid, geen krampen of wat dan ook en toch was het mis.

Groetjes Jet

Oooohhh, Petra, wat spannend! Kan me voorstellen dat je nu iets minder relaxed bent maar je hebt al die tijd een heel goed gevoel gehad dus ik kan me niet voorstellen dat het niet goed is. Probeer er maar van te genieten en hou ons op de hoogte!

Hoe was dat trouwens bij jullie meiden, hebben jullie achteraf gezien altijd al het gevoel gehad dat de vorige zwangerschap niet goed was of zaten jullie al die weken op een roze wolk? Kan me voorstellen dat de meiden die al een kindje hebben gekregen  dit goed kunnen vergelijken.
Als ik naar mezelf kijk, was ik wel heel blij met de zwangerschap maar heb ik voor mijn gevoel nooit helemaal lekker op die roze wolk gezeten. Het kan natuurlijk zijn dat ik straks bij een goede zwangerschap hetzelfde heb maar ik zou me ook goed kunnen voorstellen dat het heel anders voelt.  

Lisa  

Hoi Lisa,

Goede vraag. Ik heb hier ooit al eens een topic over geopend of meiden voorgevoelens hadden tijdens de zwangerschap over het misgaan er van en of dat ook is uitgekomen.

Bij mij was het zo dat bij mijn eerste 2 kinderen ik geen angst heb gehad tijdens de zwangerschap. Ik heb zelfs nooit nagedacht over dat het mis kon gaan.

De laatste zwangerschap wel. Ik ben vanaf dag 1 doodsbang geweest dat er iets vreselijks zou gebeuren. Ik was totaal niet ontspannen en ik zat ook vanalles te lezen op internet over vreselijke dingen en zoog die op als een spons. Ik weet nog dat ik tegen iedereen ook zei van...het kan ook misgaan he...en ja hoor. Het kwam eigenlijk niet echt als een verrassing achteraf gezien omdat ik me er helemaal niet lekker bij voelde.  Ik was wel blij  maar niet met overgave en rust.  Dus wat mij betreft gaat het wel op qua voorgevoelens.

Deze keer voelt nu heel anders. Alles voelt goed. Nu maar hopen dat mn lichaam me niet voor de gek houd he.

Groetjes Petra

Hoi Lisa,
Ik heb dan geen kinderen, maar voelde exact hetzelfde als Petral. Ik voelde dat het niet goed zat en dat het mis zou gaan. Ik voelde het gewoon.   Nou, dat was dus ook zo!
Gr. Yvette

ik had ook al het gevoel dat het niet goed zat.
de dag na mijn positieve test begon bij mij het bvloeden al eerst heel weinig en bruinig. had wel hoop dat het niks zou zijn maar toen het aan hield en ook helder rood werd wist ik eigenlijk wel dat het niet goed zat.
ik had in die weken prive ook heel veel nare dingen mee gemaakt dus dacht dat het met al die stress haast niet goed kon gaan.

nog paar daagjes afwachten!!!! zo spannend!!!!

liefs suzy

Terug
Bovenaan