30+ en zwanger willen worden

Hi iedereen, ik Wilde graag een topic aanmaken om te praten met andere 30+ers die zwanger proberen te worden. Ik Ben zelf 32 (bijna 33) en wij zijn bezig om voor het eerst zwanger te worden. Ik Ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen, hoelang jullie al bezig zijn etc. Alles met betrekking tot zwanger worden na je 30e eigenlijk
 
Hoi, ik was op mn 32e begonnen met zwanger geworden na een half jaar nadat mn cyclus op orde was. Alleen helaas miskraam geworden en nu ben ik 33 en hopelijk dat nog x zwanger mag worden wat hopelijk goed gaat ?
 
@ZazouSept ah wat fijn zeg! Ik hoop ook dat het niet te lang gaat duren hier dus dit is fijn om te horen ☺️
 
@Lis- jeetje wat vervelend van je miskraam. Ik hoop met je mee dat ook jij een kleine mag krijgen!
 
Hai, ik was 31 toen ik zwanger raakte. In mei gestopt met de pil en in september zwanger geraakt. Enkel de app “maya” gebruikt om daar inzicht te krijgen in mn cyclus maar verder helemaal losgelaten. Toen ons meisje 5 maanden was ontdekte we dat ik weer zwanger was. Nu dus 32 en 25 weken zwanger. ?
 
Ik was 38 toen ik zwanger werd. Na bijna een jaar af en toe proberen. Ik was extreem vermoeid tijdens de zwangerschap, maar verder geen complicaties gelukkig.
Grootste nadeel is dat je tijdens die slapeloze nachten die op de zwangerschap volgen, je jeugdige veerkracht er dus niet is.
Voordeel vind ik, dat je zelf al geleefd heb, dus niet automatisch je ouders kopieert qua opvoeding.
 
@Essil haha helemaal met je eens. Ik vind het ook helemaal geen probleem dat ik 'ouder' Ben. Ik heb carrierre gemaakt, een mooi huis kunnen Kopen, en een hoop meegemaakt en weet dat we samen een kindje een mooi leven kunnen geven door Al die levenservaring ?
 
Terug
Bovenaan