30+ en zwanger willen worden

Goedemorgen!
Tijdje weggeweest van het forum. Lijkt me leuk mee te praten op dit topic.
Ik ben 33, volgende maand 34. Mijn vriend is 40. Wij zijn nu 1,5 jaar aan het proberen zwanger te worden. In April en oktober afgelopen jaar met 7 weken een miskraam gehad. We gebruiken ovulatietesten om zeker te weten dat we in de juiste periode klussen.
Vorige week te horen gekregen dat de uitslag van het tweede zaadonderzoek goed is dus dat was een hele opluchting ?
Nu afwachten nog tot dinsdag voor deze ronde en als het niet raak is toch weer met de gyn in overleg over hoe nu verder. 
Mijn vriend heeft al 2 kinderen uit een vorige relatie, dit wordt de eerste van ons samen. Weet zeker dat het wel goed komt uiteindelijk maar soms is het wel wat lastig volhouden
 
Wat leuk dat er zoveel 30+ers zijn! En ook om jullie verhalen te horen. Hier net ongesteld geworden (koperspiraal is 2 maanden geleden verwijderd) dus we gaan over een aantal dagen een nieuwe poging wagen. Verwacht mn ovulatie zo rond 18juni. Ik gebruik ovulatietesten van vidamore + de Samsung health app om mn cyclus in de gaten te houden.
 
Ik was 35 en manlief 32 jaar toen wij starten met onze kinderwens. Meer vanaf m'n 16 de aan de anti conceptie eerst pil daarna 2x spiraal. In oktober gestopt en in januari zwanger van de eerste. In mei/ juni weer ongesteld en nu in januari weer zwanger van de tweede
 
Nou, hier blijft het nog even spannend. 3 dagen over tijd maar test blijft negatief. Die onzekerheid blijf ik moeilijk vinden, maar ik denk niet dat dat iets met leeftijd te maken heeft haha.  
Niet het gevoel dat mn menstruatie er aan zit te komen, maar ook niet per se dat ik zwanger ben?‍♀️ af en toe wat misselijk maar meer niet echt
 
Hey dames,
Gisteren was mijn nod.
En alhoewel ik deze ronde al had opgegeven testen ik eergisteren toch positief..
Ikheb had echt de buikpijn van een menstruatie die ging komen .
Dus dit had ik niet gedacht.  Super blij en verrast !!
 
Terug
Bovenaan