30+ en zwanger willen worden

[quote quote=10562983]Heey, topic starter hier. Lijkt me vooral leuk als we het hier inderdaad gewoon leuk houden. Ik Ben net ook weer door mn ongesteldheid heen en het is helemaal prima om dat gewoon Lekker te posten hier. Mijn idee achter dit topic was om ervaringen te delen met 30+ers en daar hoort ongesteld worden helaas soms ook bij.[/quote]
Hey odie,
Op naar je vruchtbare dagen ?
Ik ga voor je duimen ?
 
Ik was 35 toen we voor de eerste keer probeerde zwanger te worden in november spiraal verwijderd en in januari een positieve test. Nu alweer 25 weken zwanger van nr. twee, in juni voor het eerst weer ongesteld geworden en in januari weer een positieve test. Ben wel ovulatie testen gaan gebruiken, nu bleek mijn eisprong eerder te zijn dan de app aangaf. Eerste zw weinig klachten gehad wel vermoeid. Bij de tweede echt tot 18 weken misselijk en veel overgeven, nu veel last van maagzuur en ook weer wat vermoeid als ik de kans krijg doe ik een dutje samen met de eerste en optijd naar bed. Lang leven tiktak zodat ik even kon bijkomen tijdens mijn misselijkheid
 
Hoi,

Ik ben 32 en inmiddels 16 weken zwanger van onze eerste kindjes. (Ja, een tweeling! 2 boyssss)

Voel me prima. Geen bijzonderheden eigk haha
 
Terug
Bovenaan