32 en zwanger willen worden

<p style="text-align: center;">Haha dat is niet vals spelen! Gefeliciteerd en fijn om te lezen dat er ook dames zijn boven de 30 bij wie het niet een jaar duurt, dat geeft de burger moed!</p>
 
Hoi

Ik ben 32 en ben al vanaf juli bezig om zwanger te raken. Ik heb jaren de pil geslikt en mijn menstruatie is nog aan het schommelen tussen de 29 en 34 dagen. Lastig om echt mijn eisprong te vinden, heb 1 maand een keer ovulatietesten gedaan en helaas toch niet zwanger geworden. Elke maand is het toch weer een teleurstelling vind ik, vooral als vrienden om je heen binnen 2 maanden zwanger zijn. Begin je toch aan jezelf te twijfelen.
 
Oh dat herken ik heel erg Myrte! Maar nu heb ik iets raars. Dag 11 vd cyclus (maar 3 dagen ongie) en nu bruine afscheiding?? Ik heb nooit tussentijdse bloedingen gehad.
 
Trouwens Myrte, dat is ook echt mijn verhaal wat ik daar lees haha. We zitten in hetzelfde schuitje! Succes en sterkte en als je wilt kletsen, laat maar weten! Mijn cyclus is geweest 28,30,35,31,27. Ben erg benieuwd wat ie deze maand weer gaat doen! Zeker nu ik die bruine afscheiding had vanochtend. Eisprong?
 

Deze maand heb ik ook 5 dagen bruine afscheiding gehad en 2 dagen flinke rode bloedingen, daarna was het bijna weg. Best last van mijn buik ook gehad en was behoorlijk chagrijnig haha.. ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Ik was ook 9 dagen te vroeg voor mijn toen die bruine afscheiding begon. Maar om het bij dag 11 te hebben is wel erg vroeg, heb je misschien sex gehad dat er een bloedvaatjes is geknapt en nu daar bloedingen van hebt?
 
Ja raar he hoe je cyclus kan lopen. Elke maand weer een verassing. Ik was deze maand ook echt pischago net voor de menstruatie. Kende mezelf echt niet terug en op eerste dag ongie was het ook in 1 klap over. We klussen nu eens per 2 dagen en laatste keer was eergisteren dus zo laat daar nog van bloeden lijkt me raar. Heb daar trouwens ook nog nooit van gehoord. Bloeden na de sex.
 
Ik heb daar wel vaker last van en heb ook onderzoeken laten doen. Blijkbaar is mijn baarmoedermond gevoelig en kunnen er sneller bloedvaatjes knappen. Vandaar even de vraag, maar als jij daar nooit last van hebt zal het dat niet zijn geweest. Ben een beetje aan het meedenken wat het dan wel zou kunnen zijn. Kan miss idd eisprong zijn.
 
Ja bedankt voor het meedenken! Mn zusje (die heb ik verteld dat we aan het proberen zijn) dacht nog misschien aan toch zwanger van vorige cyclus en dan miskraam maar ik heb donderdag voor de zekerheid nog test gedaan en die was negatief. Ik heb verder ook nooit tussentijdse bloedingen gehad dus ook dat zou wat vreemd zijn. Het enige wat ik me dan kan bedenken is de eisprong, maar dat zou betekenen dat ik een cyclus van 24 dagen heb deze maand. Maar goed dat kan natuurlijk zo. In elk geval hebben we geklust vandaag dus wie weet. Fingers crossed. Hoe vind jij de teleurstellingen? Lukt het je nog om er een beetje ontspannen in te staan of word je er verdrietig/ neerslachtig van?
 
Terug
Bovenaan