32 en zwanger willen worden

Ben jij alweer begonnen met ovulatietesten? Of ga je daar niet mee beginnen deze maand? Ik heb volgende week donderdag mijn eisprong en denk dat ik maandag ga starten met de ovulatietesten
 

<p style="text-align: left;">Nee deze maand niet gedaan. Zou op cyclus van 27 dagen (maar ben onregelmatig) gisteren m'n eisprong hebben gehad.</p>
 
Ja ken het probleem.. ben ook nog vrij onregelmatig tussen de 29 en 34 dagen, vandaar dat ik toch weer ga beginnen aan die onhandige ovulatietesten lol
 
Ja het is wel erg verleidelijk hoor. Het speelt wel erg door m'n hoofd nog elke maand, maar ik vind het teveel geld en probleem is ook dat als je weet dat je ovulatie eraan komt, sex ineens zo 'moeten' word. En dat probeer ik ook beetje te voorkomen. Wat vind jouw partner ervan? Nog beetje leuk?
 
<p style="text-align: left;">Mijn partner is er een stuk minder mee bezig. Hij heeft zoiets van als we na een jaar nog niet zwanger zijn dan misschien maar een laten onderzoeken wat het is. Die maakt zich dus niet zo'n zorgen als wat ik doe lol. Ik zeg ook niet tegen hem dat mijn eisprong is, als hij of ik die dag geen sex hebben weet ik gewoon voor mezelf dat de kans dan klein is die maand en weet ik dat de eisprong is geweest. Doe het dus meer voor mijn eigen mindset gerust te stellen.</p>
 
Terug
Bovenaan