35+ en zwanger uitgerekend in mei

Hoi Lies, afgelopen donderdag de punctie gehad, viel inderdaad 100 % mee, was wel een raar gevoel in je buik, ga nu donderdag dan weer voor controle, voel me verder goed, nee wil niet weten wat het wordt alleen of het gezond is , inderdaad de 20 weken echo nog en dan echt genieten, voel het wel af en toe bewegen, niet iedere dag maar al wel heel leuk, vond het wel erg leuk om op de echo even mee te kijken,
Hoe is het verder met jullie allemaal??????
even een kort stukje moet naar mn werk..................
groetjes Maaike

Hallo Sandra en anderen!

Ik schreef vorige week zondag op dit forum en prompt begonnen een paar uur later de weeen... Inmiddels dus alweer 10 dagen de trotse moeder van een prachtig gezond  meisje! en lief dat ze is! Haar grote broers vinden het ook allemaal  geweldig en ik krabbel alweer een beetje op. Mijn eerste kreeg ik toen ik 28 was en deze dame nu ik 38 ben. Ik moet zeggen, ik heb zo genoten van deze zwangerschap, een goede bevalling gehad (oke, nooit een feest maar ik ben trots dat ik het dit keer helemaal zelf heb gedaan!) en naar ik hoop gaat het herstel ook goed. Niks mis met op latere leeftijd moeder worden, ik heb het idee dat je meer rust hebt en er intenser van kan genieten!
Goed, ik zit duidelijk nog op een hele grote roze wolk...
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat jullie er ook zo heerlijk van kunnen genieten!

Groetjes,

Loeki

Loeki GEFELICITEERD met je DOCHTER!
Ik wens je heel veel plezier op je roze wolk.
Fijn dat alles goed is gegaan en nu maar lekker genieten van je kleine meid!

Maaike fijn dat de punctie goed is gegaan. Wanneer krijg je de uitslag?

Hier gaat alles z'n gangetje. Ik heb de kleine van de week voor het eerst gevoeld! Alleen woensdagochtend, verder nog niet. Maar wat een apart gevoel was dat zeg! Heerlijk!
Blijkbaar is dat wel vroeg bij de eerste maar ik weet zeker dat het de kleine was.

Hoi Loeki,

Van harte gefeliciteerd met je dochter!!

Fijn zeg dat het allemaal zo goed is gegaan.

Ik ben ook erg aan het genieten van de zwangerschap en vind het heel snel gaan, ben nu 27 weken en 1 dag zwanger.

Heb over twee weken een 3D-echo. De kinderen gaan mee, ze vinden het erg leuk allemaal.

Aan de ene kant kan ik niet wachten tot de baby geboren is, aan de andere kant vind ik het zwanger zijn nog veel te leuk. Ik heb natuurlijk nog even, misschien dat ik over een tijdje wel anders praat, haha.

Geniet van je kleintje, groetjes Sandra

Loeiki gefeliciteerd met je dochter, heerlijk toch dat je zo geniet , vooral even lekker blijven zitten op die wolk hoor!!!!
Sandra lekker dat je zo geniet van je zw schap , leef er ook erg naartoe om te gaan genieten maar wacht nog in spanning op de uitslag van de punctie, al maak ik me niet echt heel druk maar toch blijft er een heel klein stemmetje............
Ook ik voel het al bewegen en rommelen en hoop toch echt dat alles goed is nog anderhalve week tot de uitslag en 27 dec de 20 wk echo,
Deedee als je het gevoel eenmaal herkent gaat het steeds vaker en sterker terugkomen, ja heerlijk he dat gerommel in je buik.
gr Maaike

Hoi Maaike,

Ben erg benieuwd naar je uitslag.

Ik had er zelf ook een goed gevoel over en dit bleek dus ook te kloppen, vaak is dit zo.

Heel veel succes en ik zal  regelmatig kijken of ik een berichtje zie.

Groetjes Sandra

hoi lies,
heb je al een uitslag? zo ja hoelang heb je moeten wachten???
Ik had zo gehoopt het nog voor het weekeinde te horen
Lekker dat je meer verlof gepland heb, mijn idee is om tot 4 wk voor te werken en er 3 wk vakantie achter te plannen zodat ik pas eind augustus weer hoef,
Loeki hoop dat je lekker op je roze wolk zit,
allemaal lekker weekeinde
ga snel eten koken hier,

Hoi Maaike,

ALLES IS GOED!!!!!!! Gistermiddag toen we op het punt stonden met de familie het Sinterklaasfeest te gaan vieren, kwam de post. Een mooier Sintkado hadden we niet kunnen krijgen!!!! Wat een heerlijk gevoel. A.s. maandag is het drie weken geleden dat ik de punctie heb gehad, dus 2 dagen eerder de uitslag gehad dan beloofd. Hoop dat jij ook snel zo'n mooie brief in de bus krijgt.

Maandag horen we het geslacht. Spannend hoor. Ik heb zelf geen voorgevoel. De vorige keer wist ik heel zeker dat het een jongen werd en ik kreeg gelijk.  

Vrijdag  12 december  hebben we de 20 weken echo. Mijn zoontje van bijna 4 mag dan ook  mee. Word het een eerste familiebijeenkomst

Vorige week bij de VK geweest en een mooi hartje gehoord. Ondanks dat ik  al een hele dikke buik heb was ik nog maar 2,5 kilo aangekomen. Dat vond ik erg meevallen. De baby groeit lekker en beweegt ook  vaak.  Het voelt wel anders dan de vorige keer. Dit komt waarschijnlijk omdat mijn placenta aan de buikzijde ligt. Ik zal dat vrijdag nog eens vragen.

Van mijn bekken heb ik erge last. Ik ga een bekkenband proberen te dragen bij bepaalde activiteiten, kijken of dat scheelt. Als ik een drukke dag gehad heb, kan ik s'avonds niet meer lopen. Verder begint het maagzuur te komen, de vorige keer had ik daar ook flink last van. En ik heb jeuk! Dat ken ik niet van de vorige keer.  Zou het met de zwangerschap te maken hebben?  Ik heb het aan mijn onderbenen, buik en soms overal! Ik heb een hele droge huid dus heb eerst maar een doucheolie gekocht van Balneum om te kijken of dat misschien helpt.

Ik heb met  mezelf  afgesproken dat ik eind deze week wat voor de baby ga kopen.  Alle onderzoeken zijn dan achter de rug en ik weet of ik roze of blauw moet gaan kopen.

Hoe gaat het met jou?

Groet,
Lies

Terug
Bovenaan