35+ en zwanger uitgerekend in mei

Vandaag om half 11 gebeld, na 21 dgn en 2 uur, de uitslag is goed.................

Wist van geluk niet wat ik doen moest, ben even flink aan het opruimen geweest, heerlijk wat is dit echt een enorme opluchting zeg, voelde goed maar toch hoe meer tijd er verstrijkt hoe onzekerder je soms bent. Stukje bij beetje begint het besef te komen dat het allemaal echt is en dat je je gevoel mag laten gaan heerlijk hoor bedankt voor het meelveven. Nu op naar de 20 wk echo, 27 dec, hoop dat alles met jullie ook goed gaat.
Groetjes Maaike

Oooohhhh, wat heerlijk zeg!

Wat duurde dat lang bij jou zeg die uitslag.

Nu kun je pas echt gaan genieten, tenminste dat heb ik zo ervaren.

Dan ben je idd al bijna aan de 20-weken echo toe.

Ook spannend, maar niet zo spannend als die uitslag hoor.

Bij mij verloopt ook alles goed, ben nu 28 weken en 5 dagen zwanger.

Heb weinig last, alleen vanochtend even niet lekker geworden. Duizelig, zweten en misselijk. Heb de verloskundige voor de zekerheid even gebeld en die zei dat ik een beetje rustig aan moet doen, voldoende moet drinken en ieder uur iets kleins moet eten.

Het gaat nu alweer beter gelukkig.

Geniet er maar lekker van en ik hoop iets van je te lezen na 27 december!

Groetjes Sandra

Hallo allemaal

Ook ik ben  38 en zwanger van ons 4e kindje (eind mei).
Wij hebben al een dochter van bijna 6 en een jongen/meisje tweeling van bijna 4 jaar.  De wens voor een vierde had ik al voor  de geboorte van de tweeling, maar helaas dacht ik dat het er niet meer inzat voor ons. Dus toen ik afgelopen zomer alle babyspullen heb weggegeven bleef de menstruatie in september dus uit. Mijn man was helemaal blij en ik moest toch wel even op mijn achterhoofd krabben dat de wonderen nog niet helemaal de wereld uitwaren.

Ook ik heb een test laten doen, dit had meer inpact bij mij dan mijn man. Het was de combinatietest, een echo en bloedonderzoek. Gelukkig was de test (kansberekening) redelijk positief zodat ik niet nog meer onderzoeken liet doen. Achteraf had ik nooit een test moeten laten doen, want wat is nu een slecht kindje!

Groetjes jacqueline

he he het forum doet het weer, ook de 20 wk echo was ok dus het genieten kan echt beginnen, het beweegt al heel veel en ook kan je het al goed voelen aan de buitenkant dat komt omdat de placenta achter ligt, doezel wat leuk en spannend een vierde en ja wat een niet oged kindje kindje is moet ieder voor zichzelf bepalen maar persoonlijk vind ik kindjes die door een ziekte een start krijgen die ze bij voorbaad al verliezen heel oneerlijk en voor mij gaat het er niet om dat het voor mij niet goed is maar het verdriet en de pijn die je zon babytje aandoet maar gelukkig voor ons beide zien de uitslagen er goed uit en kunnen we gaan genieten van ons kindje in mei
maaike

hallo
ik ben 36 jaar en krijg het derde kindje in augustus.
heb al 2 dochters een van 10 en 8 jaar.
ben benieuwd wat het word.
26 januarie krijg ik een nekplooi meting.
wij willen verder geen punctie laten doen, of er moet een rare afwijkende waarde komen
van de nekplooi meting.
heb er rare verhalen van gehoord over een punctie, mijn vriendin is daardoor haar baby
verloren......

hoi n72 was de meting ok?
leuk ook een 3e wat spannend he, heb hier nu volop leven in mn buik wat echt weer zo gezellig is,
de verf en behang is gekocht nu nog beginnen, althans manlief die gaat in ieder geval verven, wat is het ontzettend leuk en vertederend zeg weer die kleine kleertjes spulletjes, begint echt te kriebelen allemaal.
hoe is het met jullie allemaal.....................................?
groetjes maaike

Terug
Bovenaan