35+ en zwanger worden van de 1e

Hallo damens ik ben ook een vrouw van bijna 35 en ik probeer zwanger te worden van me derde baby heb al twee dochters uit een ander relatie en ben nu zes jaar samen met me nieuwe vriend ik zit nu in me tweede ronde en verwacht een van deze dagen mijn menstru was vorige maand netjes ongesteld en had dit keer een late eisprong de 18 de volgens mijn ovuluatie test die was postitief en had die dag ook krampen en veel slijm. Dus denk ik ook een late menstru. Heb wel last van buikpijn en misselijk en moe maar ga er niet van uit dat ik zwanger ben hoop stiekem van wel natuurlijk.
 
Dank u sanne1979

ja ik heb miskramen gehad 3 maal maar heel vroege miskramen.

ik heb bloed laten trekken en aan het wachten op telefoon mijn thuis testen waren 3 maal positief!

manon 77 spannend binne kort heb ge u baby spannend :) is het een meisje of jongen?
 
Haha, helft van mijn verhaal viel weg.

Wij krijgen een zoon. 4e kleinzoon van mijn ouders en 1e kleinkind van mijn schoonouders en meteen stamhouder in die familie. Het manneke komt in een gespreid bedje terecht
 
Ik heb ook goed nieuws.  Vanmorgen een positieve test in handen!  Nog heel onwerkelijk allemaal!  Maar heel blij!
 
Terug
Bovenaan