35+ en zwanger worden van de 1e

Met mij gaat het goed. Wel sinds dat ik bij de acupuncturist ben geweest heb ik steekjes in mijn onderbuik. Soort van ovulatiepijn, maar dat kan nog niet. Morgen moet ik weer en hoor dan wel of het erbij hoort. Vanmorgen wel een test gedaan (al wist ik eigenlijk het antwoord wel), maar helaas. Het was vorige maand echt mijn ongesteldheid.

Manon, hoe gaat het met jou? Bijna met verlof toch?
 
Ben toch benieuwd is acupunctuur helpt, al is het maar in je hoofd.

Ik hoef nog maar 5,5 dag te werken; volgende week 3,5 en de week daarop 2. Ik zit dan 6 weken voor de uitgerekende datum.

Komende dinsdag heb ik weer een groei-echo, benieuwd of ik nog steeds een kleintje in mijn buik heb en hoe dat ie ligt. Twee weken geleden nog in stuit, maar ik weet zeker dat hij nu anders ligt. Maar hoe? Dat is de vraag
 
Dat gaat opschieten voor je Manon! Zijn ze nog over werk begonnen voor na je verlof of houdt het echt op? Voel je je nog wel goed?

Ik probeer geen verwachtingen te hebben van die acupunctuur, al geloof ik er wel in dat het kan. Ik hou jullie op de hoogte.

Manon, succes dinsdag.
 
Helft van mijn verhaal valt weg, maar het belangrijkste stond er wel.

Ben even klaar met mijn werk. Nog 5,5 dag en dan vier maanden niets van dat gedoe. Maar ik ga ervan uit dat ik vanaf juni volgend jaar op zoek mag naar iets anders.
 
Groot gelijk, het is niet goed voor jou en de kleine al die stress en je moet ook van je zwangerschap genieten. De komende maanden heeft het toch geen zin om werk te gaan zoeken. Vooral lekker genieten en wie weet wat er op je pad komt!
 
Terug
Bovenaan