35+ en zwanger worden van de 1e

Hoi dames

ik heb 2 dagen vroeger getest dan oficiele testdag en het is licht positief :) ik ben nog voorzichtig omdat ik eigenlijk maandag mag testen ik heb wat symtonenen daarom heb ik getest was nieuwschietig :)
 
Wat leuk, mama-34. Dan ga ik jou ook voorzichtig feliciteren :). Zou wel echt heel tof voor je zijn.

@mama-lb: hoe gaat het vandaag met je? Zo'n auto-inbraak is ook om te janken. Al dat geregel wat erbij hoort, dat is nog het meest irritant.

@Sanne, wat gaan ze doen met acupunctuur?
 
Mama-34 wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!

Inmiddels al het regelwerk grotendeels achter de rug. Ruit is gelijk dezelfde dag vervangen. Navi wordt een ander verhaal, daar moet de schade-expert voor komen. Grrrrr....

Sanne1979 balen dat je toch ongesteld bent geworden.

Ik moet nog even tot eind van de maand wachten....duimen maar
 
Dank u mama-lb

ik wil vragen aan alle dames hier die proberen zwanger te geraken jullie moet niet opgeven ik ben al twee jaar bezig om zwanger te geraken en nu is het zo ver denk ik

dus niet opgeven!!!
 
Het gaat redelijk met mij. Ben nu 31 weken, nog 3 weken tot mijn verlof. En ja, de kwaaltjes komen op. Veel bandenpijn (voelt als spierpijn die niet over gaat), maagzuur, zwangerschapsdiabetes en heel erg moe.

Voor mij is het aftellen begonnen. 21 december is de uitgerekende datum.

Maar als ons mannetje speelt in mijn buik, dan vergeet ik de rest. Dat is zo apart en speciaal.
 
Mama-34 van harte! Zeker als je al 2 jaar bezig bent. Is dit de 1e keer dat je zwanger bent of heb je ook al een miskraam gehad?

Ik had deze maand ook niet het gevoel dat het raak kon zijn. Kon ook niet echt mijn ovulatie zien. Volgende maand beter.

Geen idee wat de acupuncturist gaat doen. Ik hou jullie op de hoogte. Misschien dat het ook iets voor jullie is (als je hierin gelooft natuurlijk). Ik heb er veel bijzondere verhalen over gehoord.

Voor jou gaat het nu opschieten Manon. Hoe is de situatie op je werk nu?
 
<p style="text-align: left;">Mama 34, gefeliciteerd! Dat geeft hoop! Geniet ervan! Duim dat alles goed zal verlopen voor je!</p>
<p style="text-align: left;">Vandaag ongesteld geworden. Hier helaas geen feestje. :'(</p>
 
Terug
Bovenaan