35+ klussers 2

hi allemaal,

ben een paar dagen niet op t forum geweest, voelde me verschrikkelijk, mega moe, misselijk, alles deed zeer, geen honger, weet ik wat nog meer..

nu gaat t weer veel beter, waarschijnlijk toch een griepje gehad, ik voelde me echt beroerd..

afgelopen maandag bij de vk geweest, een eerste gesprek, intake of hoe dat ook heet.. ik heb een goede indruk, erg duidelijk allemaal, bloed afgenomen, ijzer getest, goed, suiker getest, goed, eigenlijk ben ik zo gezond als een vis, alleen zwanger...

keb nu een eerste afspraak voor een echo, die is met 9 weken, gelijk met de combinatie test. daarna met 12 weken nog een keer voor de nekplooimeting.

ik wilde heel graag eerder een echo, want je blijft toch ongerust zolang je nog niets weet. deze kon ik ook krijgen met 7 weken, volgende week vrijdag, maar die moest ik dan zelf betalen. 35 euro. nou, dat heb ik er graag voor over.. dus dan gaan we volgende week voor de eerste echo.. gewoon.. voor je eigen gemoedsrust..

ik hou jullie op de hoogte. heel veel succes allemaal met klussen, ik duim voor iedereen!!

liefs paulien

Zo hehe ben ik ook weer eens!
Mijn rug is nu al een paar dagen weer ok.  Heb gelukkig  geen last meer. Ondertussen is mijn kleine mannetje 4 geworden. Zondag hebben we het gevierd, maandag afscheid op de peuterspeelzaal en dinsdag was hij echt jarig en toen zijn we wezen zwemmen. We hebben hier een superleuk zwembad met een apart gedeelte voor de baby's/peuters/kleuters, met 3 glijbanen, paddestoelendouche en allerlei dieren die water spuiten, errug leuk.

Vorige week is hij wezen wennen op de basisschool maar 2 dagen erna werd hij ziek, 's nachts spugen vreselijk. Gelukkig was hij op zijn verjaardag weer beter.

Ondertussen ben ik vanaf zondag begonnen met de ovutesten, 2 dagen een licht 2e streepje en daarna 2 dagen maar 1 streepje. Snap er niks van. Mijn temp schommelt ook een beetje, maar er is nog geen eisprong geweest. Nou ja, ik heb nog 4 testen, dus ik hoop dat dat nog gaat lukken binnen 4 dagen, maar ben een beetje bang dat mijn cyclus toch wat van slag is.

Met jullie alles verder goed?
Paulien, zou ik ook doen hoor. Dan maar zelf betalen, maar je wilt toch weten of het goed zit.

Groetjes,
Luna

Hoi Meiden,

Hier even een kort berichtje van mij, we staan op het punt om te vertrekken voor 4 daagjes uitrusten op texel, heerlijk.
Vanochtend een testje gedaan; negatief .
Mijn nod is maandag, maar ik heb niet veel hoop dat ze  wegblijven.
Mijn man vind het ook jammer en wil graag na de volgende ronde naar de dokter om te laten checken of alles bij ons beide in orde is.

Jullie moeten wel blijven schrijven hoor, we stonden alweer op de 2e pagina!

Paulien,
Leuk dat je schrijft hoe dat gaat met die afspraken voor echo's en zo. Vind ik interessant om te weten 35 euroos valt me reuze mee, dan zou ik het ook doen.
Lijkt me spannend en leuk zo'n eerste echo.

Allemaal een heel fijn weekend en heel veel groeten en jullie horen maandagavond van me of ze  zijn gekomen.

Liefs, Wietske

avond allemaal

He he eindelijk weer de tijd om even rustig bij te lezen, alhoewel het wel rustig is met berichtjes de laatste dagen, Wietske een lekkere vakantie en hoop dat je er maar niet teveel mee bezig bent maar ook vooral even geniet zo,
Paulien leuk die echo laat het even weten, hoop dat je je weer wat beter voelt,
Luna ben blij dat je rug weer over is, heb ook de ovu testen geprobeerd maar toch denk ik te laat begonnen dag 14 vanaf daar licht en steeds lichter streepje, wel goed geklust dus ja nu dag 18 denk dat mn ei wel geweest moet zijn maar ja vorige cyclus 32 dagen   weet het dus niet zeker. maar ja man is nu van huis dus dag 12 14 16 ons best gedaan hoop dat het goed zit, zelf denk ik dat het niet gaat gebeuren en dat ik gewoon mijn bezoek 26 febr aan de gynacoloog moet afwachten,
pfff wachten wachten , en toch ben je er steeds mee bezig , zit me nu te bedenken of ik al wat voelde bij de andere 2 zwangerschappen en wanneer dat dan begon, weet het echt niet meer jullie?
nu misselijk erg maar ja net kaas worst nootjes reep chocola en drop op , vreselijk he maar ja dat komt ervan van dat wachten dan ga je eten 1 febr ong dan hoop ik meer te weten , en is het niet ach dan ga ik in iedergeval lekker in maastricht met veel fam en kids carnavallen dus even afleiding. gek he jaren nergens mee bezig , lang gedacht dat 2 goed was en in ene gaat de knop om (bij beide ) en wil je het eigenlijk meteen een mens zit raar in elkaar. Gwen wel de moed erin houden hoor,   Zijn er nog positieve berichten van zwangeren?Sandy? jij zou nu kunnen toch?   en wilhelmin hoe is het met jou?

sorry drukte op het verkeerde knopje en weg was min bericht , hoop snel van jullie allemaal weer wat te lezen, zal vast welweer iemand vergeten zijn maar wens iedereen het beste ga nog even op hyves kijken of er nog wat te kletsen valt (niet hierover want dat weet niemand nog behalve jullie ) en dan lekker naar bed . morgen met zoonlief voetballen (met dit weer hoop ik afgelast ) en met dochterlief naar open dag voortgezet onderwijs dus weer genoeg afleiding en daarna weer werken werken en wachten tot 1 febr oh ik zou het toch zo geweldig vinden als...........
groetjes van mij dag dag

He meiden,

Net getest en het 2e streepje op de ovutest wordt al een stuk donkerder. Ik dacht het al want heb sinds vandaag veel eiwitslijm. Ik denk dat de test morgen  aangeeft. Vanavond en morgenavond ff lekker klussen. Nou ja lekker, heb hoofdpijn dus niet veel zin...

Wietske is nu lekker op Texel. Het zal daar ook wel gestormt hebben. Gisteravond moest ik met de auto  ergens heen, bijna uurtje rijden en het was doodeng. Harde regen en stormwind.
Ik duim weer voor je hoor Wietske!!

MH1970 (dat was toch Maaike?? ) Het kan best nog zijn hoor dat je streepje nog komt, bij mij was ie 6 dagen geleden ook lichtelijk aanwezig en een paar dagen daarna weg, maar nu is ie toch echt een stuk donkerder. Let je ook op je slijm? Daar kun je het ook goed aan zien. Ik zit nu op dag 16 en ik denk zelf dat ie gaat springen op dag 18, dus dat is dan een cyclus van 32 dagen ipv 27-28 die ik altijd ben.

xx Luna

Hoi hoi,

Daar ben ik weer sjonge weer erg druk geweest afgelopen week dus vandaar!!!
Er is weer een hoop geschreven!!!!
Alles goed met jullie allemaal al   nieuws onder de wachtende onder ons???
Hoop het zo voor jullie!!!
En de klussers ga duimen voor jullie dat het maar raak mag zijn!!!!
En de zwangere onder ons hoe is het daar mee, alles goed met de beebs???

Nou de RD zijn ook weer gekomen hier en das een goed teken want dan werkt alles nog goed hé, haha!!!
Alleen dus 2 dgn eerder hmmmmmmmmmm, maar dus ook weer eerder weg!!!!
Nog 1 maandje willen we wachten en dan gaan we opnieuw proberen, ga nu echt proberen er minder mee bezig te zijn, das veel beter denk ik!!! Komt goed moeten gelukkig erg veel regelen voor de bruiloft dus te druk om goed na te denken!!!
Vindt het allemaal erg leuk die voorbereidingen om het een geweldig feestje te laten worden en een bijzondere dag voor ons saampjes en onze dochertje!!!

Nou lieve meiden allemaal erg veel succes en kom wel af en toe kijken hier hoe het met jullie allemaal gaat!!!! Fijn weekend nog!!!

Liefs Sandy

Hallo allemaal,

Sandy, fijn voor je gemoedsrust inderdaad,dat je gewoon ongi wordt, weet je tenminste straks ook ongeveer wanneer je je ei moet verwachten als je echt gaat klussen!

Wilhelmin, hopelijk is je ei zich aan het innestelen en blijft je ongi uit eind van de maand/begin feb.

Wietske, hoe was het op Texel, alleen stormachtig weer hoop ik. Hopelijk zijn de stormachtige rode dagen uitgebleven!!!

Gwen, succes met klussen. Zal nu wel ongeveer de dag zijn, dat je mannetje raak mag schieten.

Paulien, hoop voor je dat de echo goed is. Ach, die 35 euro kom je ook wel overheen.
Luna, hopelijk laat je ei niet te lang op zich wachten en vindt het juiste zaadje zijn weg daar beneden... ha,ha.

Ik ben zelf inmiddels eigenlijk 2 dagen overtijd, maar ik werd de laatste tijd iedere keer op zaterdag ongi, dus nu pas 1 dag overtijd. Paar maanden geleden was ik zelfs 5 dagen overtijd en bleef mijn ei hetzelfde. Nu heb ik wel al sinds vrijdag pijn in mijn onderrug en is mijn temp. nog steeds hoog, maar mijn ongi is niet te traceren. Ik ben iedere keer weer verbaasd als ik naar het toilet ben geweest. Ik geloof niet, dat ik zwanger ben, want ik heb nergens last van. Geen misselijkheid, vermoeidheid, trek in zoetigheid, gevoelige borsten, etc, helemaal niets. Ik weet wel dat het kan, maar ik verwacht toch maar dat mijn ongi komende week door zet (en dat mijn ei gewoon op 31 jan/1feb. blijft staan).Heb geen test meer in huis en ook nog niet zo'n zin om er een te kopen, zolang ik pijn in mijn onderrug blijf houden. Misschien eind van de week als mijn rugpijn weg is. Voor mijn gevoel ben ik er afgelopen maand echt minder mee bezig geweest, dus zou het zomaar raak kunnen zijn.

Ik hou jullie op de hoogte. (hoe ik die schuine letters nu weer heb???!)
Groetjes Ikke

Terug
Bovenaan