Hoi allemaal! Wat weer veel te lezen na onze vakantie.
Spannend hoor Ikke, je weet maar nooit. Iedere zwangersschap is anders, en die symptomen zeggen de ene keer niks, en de andere keer juist alles, dus uiteindelijk kan alleen een test uitsluitsel geven. Hoop echt voor je dat het raak is!!!!!
Jammer Wietske dat het niet gelukt is, was toch een veel leuker einde van een top weekend geweest he. Las ook het verhaal van Ikke over de onderzoeken, is ook geen pretje, maar ja, als er iets een spontane zwangerschap in de weg staat, dan kun je er maar beter op tijd bij zijn. Maar wie weet .... is het de volgende ronde raak en mag je ook naar de huisarts, maar dan om te vertellen dat je zwanger bent!
Heb ik overigens helemaal niet gedaan, heb gewoon de vk-praktijk hier gebeld. Mijn vriend moest laatst bij de HA zijn, die heeft het toen maar even gemeld, weet hij er in ieder geval van. Nou ja, mij kent hij amper want het is al meer dan een jaar geleden dat ik er geweest ben. (lucky me)
Luna... dat klinkt hoopgevend he, 2 dikke strepen en lekker veel geklust in de goede periode. komende weken weer spannend!!!!
En maaike, heb je ook al een duidelijke positieve ovu-test, of wil dat nog niet lukken? Ik heb die nooit gebruikt, want bleek al zwanger toen ik ze voor de volgende ronde bijna wilde bestellen.
Balen zeg Gwen dat die infectie juist nu moet komen, maar waarschijnlijk komt het omdat je toch pas in maart zwanger gaat worden

Wie weet is je intuitie wel helemaal goed joh, en vieren we dan een feessie!
Hoe gaat het met jou Wilhelmin, is de griep al weg? wanneer kun je eventueel gaan testen?
En Jet??? Ook bij jou duurt het niet zo heel lang meer he tot je NOD? we duimen natuurlijk weer voor iedereen!!
Sandy & Angel, lijkt me echt leuk om met al die voorbereidingen van het trouwen bezig te zijn. Wanneer is bij jou de grote dag eigenlijk Angel? Neem aan dat t niet zo heel lang meer duurt, anders blijven ze die jurk aan het uitleggen en moet er straks een stuk elastiek in gezet worden

Ik ben net 4 weekjes voor je aan, ben morgen precies 18 wk. Mag volgende week donderdag al voor de 20 wkn echo, spannend!
Pauline jij mag eind van de week voor een echo he? die 35 euris vallen best mee, als je daarmee gerust gesteld wordt is het dubbel en dwars waard toch!
kan me heel goed voorstellend dat je het moeilijk vind om lang te wachten. Kreeg mijn eerste echo ook pas bij 9 wkn, was blij dat ik toen eindelijk échte bevestiging kreeg dat er een kindje in mijn buik groeide. Houd er wel rekening mee dat je ws een inwendige echo krijgt, want bij 7 wkn is het via de buik meestal nog niet goed te zien. Ik moest bij 9 wkn ook nog een inwendige, maar alleen als ik het zelf wilde. De vk had al gezien dat het hartje klopte, maar zei dat ze het ons veel beter kon laten zien. Ik heb er geen spijt van gehad, is ff raar, maar doet niet zeer en we zagen onze beeb echt heeeeel veel beter.
Zo, weer een lang verhaal, er was ook zoveel om op te reageren. Hier is alles goed, voel me goed, en de kinderkamer vordert gestaag, maar we hebben nog tijd, want begin april komen de meubeltjes pas.
Brigitte