35+ klussers 2

Hey goedemorgen meiden,

Ja al weer vroeg op het net nu nog ff tijd, ons meisje is sesamstraat aan het kijken is erg der mooiste programma en ze kijkt er heel graag naar.
Zo is weer een hoop geschreven had zelf wat minder tijd ons meisje is heel ziekjes, erg hoge koorts heeft ze nog nooit gehad, het arme schaap zo zielig!!!! Maar maandag naar de kinderartz geweest toen drankje gekregen voor de slijm op te lossen en gisteren weer geweest aangezien ze maandagnacht erg hoge koorts had en ik dacht er zit een ontsteking!!!! En jawel hoor ze heeft last van een ontsteking aan de bovenste luchtwegen dus neusje en keeltje en oh ja vorige week had ze ook nog pseudo-kroep aanval, das erg eng ze kreeg bijna geen lucht meer!!!! Dus snel naar de badkamer douche aangezet zoals geleerd niet in paniek raken nou was erg in paniek, maar hielp niet dus gauw naar het ziekenhuis gereden en met 2uurtjes waren we weer thuis en kind was weer beter voor zover. Dus nu ontsteking ze krijgt nu antibiotica en mag paracetamolzsup. hebben voor de koorts. Nu gaat het wel iets beter niet zo'n hoge koorts meer maar ze is nog erg witjes en huilerig, zo zielig hé!!! Maar komt goed hoop ik anders ben ik donderdag weer bij de kinderartz. Heb echt het gelukt dat ik pas vrijdag hoefde te werken had echt niet gaan werken met zo'n ziek kindje!!! Poeh een heel verhaal sorry daarvoor maar ja het is ons eerste kindje en ik was best erg bezorgt, gisterenavond toen mijn vriend thuis kwam en we haar in bedje hadden moest ik ook best even huilen,maar ja zal wel normaal zijn als je moeder bent en bezorgt bent om je kindje!!!
Nu ff op jullie proberen te reageren, als ik wat vergeet sorry!!!

Hey wietske, wat jammer van die RD weer, snap dat je na de volgende ronde toch hulp gaat zoeken.
Hoop dat het alsnog lukt voor je voordat je naar de H.A. gaat succes meis!!! Geniet van de Carnaval doen wij ook hier wij zijn echte carnavalsvierders, AAAALAAAAAAF.

En Gwen sjonge jonge zeg das ook flink balen voor je zeg!!! Hoop dat het snel voorbij gaat, en de jeuk wat minder is in ieder geval. Heb geen tips voor je heb het nog niet gehad sorry!!!! Succes nog hé!!!

Angel, leuk dat je ook wat laat horen goh spannend weer een echo!!!! Alweer bijna 14 wkjes jeetje wat gaat het snel ja als je een tweede krijgt(geloof dat het zo was toch) dan groeit je buikje sneller leuk toch!!! Fijn dat je alles al geregeld hebt voor de bruiloft geweldig gevoel toch, nog heel veel plezier met de rest van de voorbereiding. En succes met je echo!!!

Bries, jij ook alweer ruim 18 wkjes zo bijna op de helft dat schiet helemaal op. Spannend zo'n 20wken echo wel leuk ook dan zie je hoe groot je kleintje al is!!! Geniet er maar van en laat je nog ff weten hoe het was?? Wil je ook weten wat het wordt voor jullie???

Maaike,hoi hoi, jij weet dus niet precies je cyclus das wel lastig klussen maar ja je kunt ook net zo klussen dat het goed is dus ja wie weet meis kan het zomaar raak zijn!!! Hoop het voor je!! En geniet ze van het Carnaval en een ALAAF VANUIT DUITSLAND!!!!

Verders weet ik het niet meer oh ja Luna vergeten sorry meis, jij was met de ovulatietests bezig hoop dat het gelukt is en succes met klussen en de wachtdagen!!!

Nou lieve meiden allemaal nog een fijne week en succes met alles!!!

Dikke knuffels Sandy

Hoi meiden,

Ik begrijp het nog steeds niet helemaal hoor! Zondag had ik een vetter dan vette ovutest-streep maar tot nu toe is mijn temp nog niet gestegen. Hij ging vandaag weer 0,1 graad omlaag . Zondag was wel mijn laatste test, ze zijn nu op, dus misschien maandag ook nog een positieve test gehad en ze zeggen 24 tot 48 uur dat ie dan springt, dus mijn temp zou dan morgen wel omhoog moeten gaan. Gisteren niet geklust, op dinsdagavond ben ik nooit thuis, vanavond dan maar weer...

En ik ben zoooo moe, heb er dus weer geen zin in.

xx Luna

Hi meiden,

Word de computer gehackt ofzo! Ben tijdens het typen ineens mijn tekst kwijt, dat heb ik nog nooit meegemaakt!

Nou, ik was dus even goed gaan zitten om wat te antwoorden op (hopelijk) iedereen;

Wietske, dat was wel een domper op jullie vakantieweekend zeker, weer die rottige duivels! Ik hoop dat je de moed er nog inhoudt en nog vertrouwen hebt, ik vind dat ook iedere maand moeilijker hoor!

Maaike (of schreef Bries dat?), ik denk dat ik mijn mannetje maar eens in zijn loopschoenen schop (hihi!) om die luie zaadjes van hem weer eens wakker te schudden! Nee, even serieus, ik wist niet dat dat echt kon met een zittend beroep, dus bedankt voor de tip, gaan we wat mee doen!
Ik moet altijd zo lachen om jouw vreetbuien, ik herken dat zo!

Ik heb nog wel s'avond jeuk, na het inbrengen van zo'n ei, maar het gaat al beter. Wel irritant dat ik mijn ei gisteren letterlijk voelde springen, en we niets kunnen! Ben eigenlijk weer zo hitsig als een konijn, haha, maar daar ben ik weer zo van genezen, als je ergens kriebel van krijgt.....
Maar inderdaad Sandy,- wist niet dat je het nog wist- we zullen dan maar voor een sinterklaas/kerstkindje gaan he?
Wel eng dat je dochterje het zo benauwd had, ik zou daar ook van in paniek raken hoor! En zo'n huilbui herken ik wel, ik heb dat ook wel gehad, vooral in het eerste jaar, ze zijn zo klein en kwetsbaar he? Hopelijk is ze weer gauw beter. Ik merk trouwens toch dat ik sinds de geboorte van Aron veel emotioneler ben geworden, als ik nu bijv. op school een kindje heel verdrietig zie, moet ik echt mijn tranen wegslikken, maf he?

Spannend, Angel, al bijna alles geregeld voor jullie bruiloft en al een lekker buikje!
Luna, hoppelijk heb je met succes geklust en haal jij de statistieken weer omhoog, geeft altijd weer hoop, een zwangere er bij!

Wilhelmin al nieuws?

Paulien, is de ergste vermoeidheid al over, of is het daar nog te vroeg voor?

Spannend, Brigitte, dat je het babykamertje al hebt gekocht, nu mag het snel komen he, is zo leuk om helemaal in te richten! Ben ook benieuwd of jullie het geslacht willen weten, al bijna de echo, leuk hoor!

Jet, waar zit jij in je cyclus?
Ben hopelijk niemand vergeten, anders zal ik straks nog eens wat typen, heb de hele dag vrij, dus.....
Dikke , Gwen

Ja, ik heb hem, Ikke schreef dat van dat stilzitten.... Ik had alleen in mijn eerste berichtje dat wegviel op jou gereageerd, dan nog maar een keer opnieuw.
Ik ben wel erg nieuwsgierig geworden hoor, je bent al een paar dagen overtijd toch! Gooi er lekker een testje tegenaan, dan weet je misschien meer. Ik hoop dat je rugpijn een zwangerschapskwaaltje is, kan hormonaal zijn he, als het lage rugpijn is. Laat het maar weten!
Succes met testen he!
Liefs Gwen

Haha, Luna, je bent gewoon al zwanger joh, dat je zo moe bent!
Zou toch wat zijn he...succes anders nog vanavond!

O ja, als mijn mannetje nou eens superzaadjes  heeft die geduldig  zo'n vijf dagen lang hebben liggen wachten op dat ene ei..... zeg nooit nooit, Wilhelmin weet er alles van toch?

Nou, moet even kwijt dat we gisteren op de valreep nog een geweldig gezellig avondje hebben gehad, en dat ik weer jeuk heb natuurlijk, maar we konden het echt niet voorbij laten gaan, slecht he......

Hahaha Gwen, ik snap dat wel hoor! Het is ook zonde als er weer een maand voorbij gaat. Maar deed het geen pijn dan?

Mijn temp is vanochtend 0.2 gestegen, nog niet echt veel dus hoop dat ie morgen nog verder stijgt.

Groetjes,
Luna

O ja, als mijn mannetje nou eens superzaadjes  heeft die geduldig  zo'n vijf dagen lang hebben liggen wachten op dat ene ei..... zeg nooit nooit, Wilhelmin weet er alles van toch?

Ja gwen, zo leek het wel. Ik heb weleens gehoord dat de mannetjes sneller zwemmen, nou die lagen toen natuurlijk vooraan te wachten. Want bij ons jongetje waren we het nog niet van plan en hebben het 1x. (vlak na de ongi) onveilig gedaan. En we zijn zo blij met ons mannetje, die al bijna 3 wordt dat we er weer voor willen gaan

Zit nu zogezegd op het wachtbankje maar heb toch wel een klein beetje hoop. Ben duizelig en moe maar daar heb ik gauw last van.
Weet het pas over een dag of 10.

Terug
Bovenaan