35+ klussers 2

He gadver de gadver, daar zaten we nou niet op de wachten he Gwen!?Ik had het zo gehoopt voor je. Het gaat mij steeds meer tegenstaan, ben er op dit moment ook niet zo mee bezig omdat ik met onze productie bezig ben en moet zeggen dat het echt ff lekker is om er niet aan te denken hoor. Ik wou dat ik dat altijd zo kon. Die wachtdagen zijn echt slopend en als je dan ook nog es ongi wordt aan het eind van de rit, is dat altijd zo'n kater. Kun je beter een kater van de wijn hebben hihi.

Nou meid weer op naar de volgende ronde.... zucht

xx Luna

Hallo Iedereen,

He Gwen wat vreselijk balen.

Gisteren bij de verloskundige geweest. Ze gaat er gewoon vanuit dat alles ok is, ik heb moeten uitleggen hoe het tot zover is gegaan en wat ik allemaal voelde.
De volgende controle dus pas over 6 weken en dan vlak daarna pas de 1e echo (termijn echo). Dus eigenljk alleen maar positief, gelukkig maar, ben nu wel een stuk rustiger ze heeft uitgelegd dat 1 op de 5 vrouwen in het begin van hun zwangerschap bloedverlies hebben dat daardoor veel vrouwen ook denken dat ze ongesteld zijn geweest maar dus toch al zwanger zijn.

Dus ik blij en ik hoop dat jullie ook allemaal snel mogen volgen

Groetjes Jet

Hoi Jet,
wat jammer dat je pas over 6 weken terug mag komen en dat er dan nóg later een echo gedaan wordt.
Aan de ene kant kan zo'n echo natuurlijk niet bevestigen of het wel goed zal blijven gaan, maar het neemt toch heel wat spanningen bij je weg als je ziet dat alles tot dusver gewoon goed is.
Maar het is natuurlijk ook wel heel geruststellend dat ze er de noodzaak niet van inziet en er gewoon van uit gaat dat alles goed is!!!

gr Brigitte

Hoi iedereen,

Wat lief dat jullie allemaal zo met me meeleven, dat doet me goed hoor!
Vanmorgen stond ik op uit bed en ik kon direkt de vloerbedekking schrobben en het bed verschonen, zo veel bloedverlies!!!! dat ging even totaal mis. Niet gek dat we als vrouw sneller ijzergebrek hebben.

Jet, gelukkig zag de verloskundige geen gevaar en kon ze je geruststellen. Wel lang wachten nu op je echo he. Hoeveel weken denk je dat je bent?

Luna, die eerste weken zijn nog goed af te leiden, na de eisprong is het moeilijker he, om het los te laten. Dat heeft iedereen zo te lezen ook.

Nou, ik heb Aron beloofd met zijn filmpje mee te kijken, dus....
Liefs Gwen

`

Zoooo, rustig hier! Heb ons maar even van de 2e pagina gehaald.
Allemaal druk met weekend vieren? t is me het weertje wel, jammer hoor.
Ik voel me vandaan voor het eerst weer ok, en ga morgen dus ook maar weer een werken! Verder dit weekend nog heel rustig aan gedaan, niks bijzonders te melden helaas.

x Brigitte

Hallo allemaal!

Terug van weg geweest. Heerlijk een weekje in Oostenrijk geweest, gaan skien. Ik ski al heel lang en zolang ik niet met 200km per uur van de helling zou gaan, vond mijn huisarts het verantwoord. En het was heerlijk. De 1e 2 dagen zon, toen 2 ontzettend lange dagen sneeuw (en kou.... brrr, maar wel goed voor de sneeuwcondities) en toen nog 2 dagen kou, maar de zon erbij. Super dus. Ik voel me inmiddels ook weer stukken beter. Mijn verkoudheid heb ik grotendeels in de bergen gelaten en mijn misselijkheid is een stuk minder, sinds ik gestopt ben met Gravitamon. Ik dacht door mijn verkoudheid een voedingssupplement voor zwangeren  te gaan slikken, maar hier werd ik dus zo giga beroerd van.(en dat had ik in het verleden ook,maar toen was het voor mijn zwangerschap, dus weg met die zooi en terug naar de vit.d apart en het foliumzuur apart.  Voor de zekerheid slik ik nog wel de anti-misselijkheid pilletjes die ik heb gekregen van het ziekenhuis.
Morgen heb ik weer een echo. Ben heel erg benieuwd. Ik voel nog niets (mijn 2e kindje voelde ik bij 12 weken al, dus misschien over een weekje...), maar dat is logisch bij 11 weken. Ik vind het wel heel erg spannend. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.
Heel veel succes. Ik heb nog niet alles doorgelezen (heb bergen was, ha,ha). Maar ik ga het nu weer bij houden.
Tot morgenavond maar weer,
Ikke

Hey meiden,

Hier weer wat nieuws uit Germany, haha!!!!

Zie dat Gwen weer bezoek heeft gadverrrrrrrr. het wil maar niet lukken voor jullie wat vervelend voor je!!!!

Bries fijn dat je weer beter voelt houden zo!!!!

Ikke geweldig zeg lekker weg geweest en alweer bijna 12 wk wat gaat het snel!!! Succes met je echo hoop dat alles goed is met jullie wondertje!!!

En hoe is het met de rest nog spannende zaken???

Hier is het rustig wacht op mijn NOD die is morgen maar heb helemaal geen tekenen dat er wat komt maar ja heb het meer gehad en dan kwam het later hoop nergens op dan valt het altijd mee!!!! We zijn nog niet echt goed bezig geweest dus zou hoogsverbaast zijn als ik nu ineens zwanger zou zijn we zien wel!!! Verders is Jessica weer ziekjes geweest dit weekend met weer koorts dat arme meisje en nu snotjes verkouden. Hoop dat ze wat opknap van de week maar das afwachten!!! Verders geen nieuws meer eigenlijk!!! Alleen maar druk met werken en het huwelijk jaja hoop werk maar heel leuk, oh ja van het weekend ga ik voor het eerst naar een bruidzaak ben benieuwd!!!

Nou tot snel meiden en succes met alles!!!!

Knuffels Sandy

Ja, mijn echo was goed. Tenminste het zag er zo allemaal goed uit. Een nekplooi van 1,3 mm. (en op de andere foto's 1,1 en 0,9 mm). De kleine lag heerlijk te stuiteren, maar het duurde even voor de nekplooi goed zichtbaar was (ik moest hoesten om het kleine ding te laten verplaatsen, maar ik heb al zoveel gehoest de afgelopen tijd, dat het daar niet meer van omkeerde, dus ik op mijn zij, beetje shaken en terug op mijn rug en ja hoor, lag die met het hoofdje aan de andere kant). Bijna 6 cm al weer, echt zo snel, met voetjes, teentjes, armpjes en handjes en een goed  neusbotje. Over een week hebben we de definitieve uitslag, maar het zag er goed uit. Allemaal veel succes en ik hou jullie weer op de hoogte,
groetjes Ikke

Terug
Bovenaan