35+ klussers 2

Hoi meiden,

Nou, om maar met de deur in huis te vallen; vanmorgen nog een testje gedaan omdat het al een paar dagen alleen wat ouwe toei was, maar helaas.......weer negatief. En prompt zette het daarna door natuurlijk, duuhhhh....
sjonge jonge......'t duurt maar en het duurt maar.

Jammer dat het bij jou ook niets was, Luna. Op de een of andere manier denk ik steeds dat we tegelijk zwanger gaan raken, maf he.
Enne Wietske, inderdaad is mijn cyclus weer steeds langer aan het worden, maar ik heb die zwanger worden tabletten van de etos weer gekocht en daardoor werd ik wel de eerste maand al eerder ongesteld. Ik doe m'n best dus, hihi. Hopelijk praten we straks helemaal niet meer in cycli, maar zijn we gewoon eens met z'n allen zwanger!
Goed hoor Maaike, dat je ieder dag zo veel fietst, ik ren maar zo'n een a twee keer per week ( moet het wel koeler zijn dan vandaag), maar die 12 km. zal wel weer even een persoonlijk record blijven vrees ik. Hoewel de bikini-tijd er wel gevaarlijk snel aan komt!

Gelukkig dat je kindje nog lekker blijft zitten, Angel! Ik kan me voorstellen dat je daar erg mee bezig bent en ook een beetje bang bent dat je weer een kindje in de couveuse krijgt. gelukkig is het met de oudste ook goed gekomen, maar ik snap je opluchting wel dat je de 32 weken in ieder geval gehaald hebt!
Geniet er nog maar lekker van he, het is zo weer voorbij.

Fijn dat je bloeddruk ook weer in orde was, Brigitte! Ik had vlak voor mijn bevalling ook een  middagje in het ziekenhuis gezeten aan de apparatuur omdat mijn bloeddruk was gestegen en ik een heel strak gevoel om mijn maag kreeg. ik had me veel te druk gemaakt. Kwam een dag later ook weer helemaal goed, gelukkig.

Ik zit buiten te typen, maar ik zie steeds slechter omdat de hooikoorts op mijn ogen slaat, zie een hele waas voor mijn ogen. Heel lastig en durf eigenlijk niets anders te slikken dan homeopatische dingen, maar daar heb ik niet zo veel vertrouwen in. Is volgens mij niet sterk genoeg.
Maar over homeopathie gesproken, ik denk dus wel dat acupunctuur goed kan helpen. Laat je ervaringen maar weten, Luna. ik ben eigenlijk wel geinteresseerd, ga ik miss. ook wel doen.

Nou wietske, ben errug jaloers op je.... lekker op vakantie, nou geniet er van en laat je mannetje maar eens raak schieten, haha!!!

Ben gelukkig weer over m'n pms. klachten heen, die moeten  ook verboden worden zeg....
Liefs Gwen

Hoi, Ik wou je net veel sterkte wensen met het hopen, Gwen , maar ik lees net dat het toch niet zo is. dan wens ik je toch sterkte maar dan met de RD.Shit!

Ik loop erg achter met lezen, sorry. Ik lees van pauzes tot paarden tot hoge bloeddruk en 7 weken en 3 dagen zwanger....dus ik wens ieders toch sterkte me t deze uiteenlopende dingen.

Zelf een heftig weekendje achter de rug; Vrijdagochtend merkte ik dat ze me die nacht de arbags uit mijn Focus hebben gejat; klojo's!! Weer een boel te regelen.
Maar vrijdagavond maakt alles weer goed toen TNT effe nog mijn nieuwe iMac kwam brengen. Ik wilde hem in de doos laten zitten omdat we meteen die zaterdagochtend naar Maastricht gingen. Dus ik was me mentaal al aant voorbereiden, maar ik was toch te nieuwsgierig.
Dat weekendje maastricht is echt erg goed bevallen; heel leuk hotelltje in het centrum met een topkamer en een groot bed , een heerlijk ontbijt. Bourgondisch gegeten en lekker op het terras gezeten, en schoenen en boeken gekocht...en nog iets......mijn ovutesten (ik had ze toch meegenomen) waren ++++++ en nog eens +++++. Dus.....

tot gauw, Mirjam

Gwen en Luna, wat balen zeg dat de  weer gekomen zijn. Had zo gehoopt dat het deze keer raak zou zijn, nou ja anders jullie wel natuurlijk ... nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar he.
Mirjam, leuk he, zo'n weekend Maastricht, en wie weet levert het ook nog wel een kadootje op.... afwachten maar weer he.
Wietske zit nu al in haar tentje neem ik aan, dus te laat om nog fijne vakantie te wensen.

Angel, nog maar een paar weken dan heb je verlof. Hopelijk blijft deze spruit nog een tijdje zitten en kun je straks nog even genieten van de laatste weekjes.

Hier alles ok hoor, maar heb weinig puf om dingen te doen. Helaas moet er best nog vel gedaan worden, maar kan me er niet toe zetten. Hopelijk hebben we nog even tijd, en anders maar niet he :)   Donderdag weer naar de vk, hopelijk bloeddruk nog laag en urine ok! we zien het wel.

liefs, Brigitte

Heee,

Hier volop in de tampons, maar deze week is Ralph weer naar Dtsl. dus ik ben al lang blij dat dat niet in onze 'klusweek' hoeft!
Bedankt nog voor jullie medeleven, dat doet wel goed hoor!!!

Goed zo Mirjam; een vette ovulatietest! Veel succes maar weer he, hopelijk is het raak!

Brigitte, lekker naar je lichaam luisteren he, wat vandaag niet kan, komt morgen wel weer. Laat Dennis het werk maar doen, hihi! Jij bent straks aan de beurt.
Wanneer ben je uitgerekend, volgens mij zijn we dan op vakantie. Kan helaas niet internetten dan, dus hopelijk maak ik het nog mee. De zesde gaan we vliegen(juli).
Angel, volgens mij valt jouw bevalling ook net in onze vakantie. Nou, zet er maar een beetje vaart achter tegen die tijd, ik wil niks missen hoor, haha! je bent juist zo blij dat dit kindje al langer zit dan je dochter...

Moet eigenlijk nog studeren maar mijn werkstuk( over hoe een huis er uit moet zien),  is helemaal af! Nou, nou, dat was me ook een bevalling zeg.  Ik ben er erg trots op, het is heel duidelijk geworden en erg mooi verzorgd, al zeg ik het zelf. De plaatjes die bij de ruimtes horen zijn collages geworden, iedere pagina anders maar toch allemaal dezelfde stijl.Ik wou er een boekje van maken dat ik ook aan toekomstige clienten kan laten zien als reclame, dus extra mijn best gedaan.
In september zijn er examens, dus hopelijk kan ik dan meedoen. En met een beetje geluk maak ik dat dan lekker misselijk!

Nou lieve schatten (nee, geen drank op, hoewel het wel weer eventjes zou mogen vandaag, maar drinkt zo wanhopig he in je eentje), ga wee eens wat moetertjes doen. Tot de volgende x.
Liefs Gwen.

Ha Gwen,   ik hoop wel dat ik voor jullie vakantie bevallen ben hoor. Ik ben de 25e uitgerekend, dus het zou moeten kunnen. Op de 6e ben ik dan al 11 dagen overtijd... maar ja, 'k heb het niet echt voor het zeggen he.
Mijn zus gaat de 9e voor een maand naar Australie (met hubbie en kids) dus die wil ook al dat voor die tijd de klus geklaard is :)

Vanavond toch nog even actief geweest: de gaspitten met brillo geschuurd, ze glimmen weer hoor. De gangkast uitgemest, gestofzuigd en de vloer gedweild, vind het wel weer even welletjes!
Den is lekker actief geweest in de schuur, daar begint ook schot in de zaak te komen.
Gisteravond heeft ie de wieg in elkaar gezet, dus we komen er wel!

Is Ralph de hele week weg? ook saai zeg. In het verleden ging ik vaak 1 of 2 weken weg (meestal usa) voor mijn werk, en Dennis vond het niks leuk. Ik had er geen moeite mee, had immers genoeg leuke dingen te doen daar. Laatst moest Dennis eens een keer een nachtje weg voor zijn werk, en ik vond het echt helemaal niks ... stom he!

Hey meiden,

We stonden al ver op pagina 2 dat kan niet hoor!!!
Dus ff wat tikken hier is ook ff geleden sorry!!!!

Hey Gwen en Luna bah die stomme RD ook!!!!
Wat balen meiden hoopte zo dat jullie eens met goed nieuws kwamen, hoop dat het volgende maand beter gaat voor jullie!!!

Wietske en hoe gaat die meis heb je dat onderzoek al gehad ben ff de naam kwijt??? succes alvast!! En hoe gaan de voorbereidingen met de verhuizing naar Duitsland???

Bries, schiet al echt op hé meis nou lekker rustig aan doen ja weet dat we zeuren jij wil gewoon poetsen en opruimen en alles klaar hebben dus waar hebben wij het over haha!!! Wanneer ben je uitgeteld eigenlijk heb het even over het hoofd gezien ja nu al zwangerschapsdementie!!!
Nou geniet nog ff van je kleintje in je buik hij of zij is er nu zo!!!

Hier is alles goed eigenlijk en daar wordt ik dan weer onzeker van ja weet het heb geen krampen en ook geen bloedverlies maar toch blijft die onzekerheid!!! En daar heb ik wat aan gedaan heb gebelt met de frauenartz(gynecoloog) en heb morgen een echo gewoon om  gerust te stellen. Dus kom morgen ff terug om het te laten weten!! Voel me verders best goed alleen moe moe en kom niet vooruit in huis maar goed dan blijft het maar liggen hoor tot de energie weer terug is!!! Ben vandaag dus precies 8wkjes !!!!

Meiden allemaal een dikke knuffel Sandy

Hey meiden,

Het is rustig hier veels te mooi weer ook om te tiikken!!!!

Nou de echo was goed het kindje was goed gegroeit en het hartje klopte ook prima, dus ben erg blij en vooral gerustgestelt!!!!
Wilde jullie dit ff laten weten ga nu plat ben erg mooi!!!!

Alvast een fijn weekend allemaal!!!
Succes met alles!!!!

Liefs Sandy

Heee,

Wat fijn dat alles ok. was, Sandy. Toch een hele geruststelling alvast he.
Gelukkig ook dat je zo mooi bent dat je een schoonheidsslaapje nodig hebt, hihi!

Nou, manlief was gisteravond teruggekomen en we  hadden bij  een concert afgesproken, ik was er al. Errug gezellig, ik ben gewoon nog af en toe  verliefd (na ruim tien jaar), mmmmm......!

Heb weer lekker weekend, dus ga zo eens lekker genieten van het weer. Ik had het deze dagen niet meer zo verwacht eigenlijk. Goed voor ons humeur he. Oei, wat was ik chagrijnig zeg toen ik ongesteld werd. En toch maar stug door testen he, sloeg natuurlijk nergens op. Nu nog een test over en die ga ik hopelijk pas gebruiken als ik  echt flink  overtijd ben!

Nou, ga er een eind aan breien, heb niets meer te vertellen.
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan