35+ klussers 2

Oh wat zijn jullie toch schatten allemaal...jullie zeggen zo vaak de goeie dingen tegen me. Dat geeft me echt weer moed!!

Sandy: superspannend die echo!!! Normaal is dat bij 12 weken, maar was dit met een speciale reden? (weet effe niet helemaal je verhaal meer..sorry)

Mijn gyn bood nl. na de miskraam aan bij een volgende zwangerschap ook bij 7 en 9 weken enz. te kijken. Om me vertrouwen te geven....

Wietske, balen van die uitstel. Een beetje suf van ze, vind ik. Maar evengoed een leuke vakantie.

groetjes aan iedereen die ik verder vergeten ben,

Mirjam

Hey Mirjam,

Het is zo woon in Duitsland en daar krijg je meteen een echo als je zwanger bent wel zo fijn vindt ik daar had ik dus een hartje zien kloppen zo mooi, moet 23 juni terug en dan krijg ik weer een echo als ik dat wil kost hier 20€ en dan heb je weer een goed gevoel als alles goed is dus doe dit meestal wel!!!!

Fijn dat we je kunnen helepen daar is het forum voor heel veel succes meis!!!

Nou meiden ga op de bank hangen ben weer erg moe vanavond tot morgen weer!!!!

Liefs Sandy

He wietske, ja jammer ik heb trouwens op dag 15 mijn hsg gehad
Luna weet je al wat ....................
sandy leuk hoor wat ontroerend he
Miriam goed dat het de goede kant op gaat hoor,
Gwen goed hoor dat hardlopen ben jaloers ik kan door mijn knieen niet meer, maar heb de race fiets nu.
Het gesprek was maandag dus positief , in de zin dat alles tot nu toe goed is, en haar voorstel is om ons op de wachtlijst voor iui te zetten, wat inhoud dat we een half jaar (zolang is de wachtlijst ) nog proberen en anders verder te gaan op die manier , dat was volgens haar gezien mn leeftijd de beste optie dus.....................
hoop dat het spontaan nu na de hsg gebeurt en ja anders denk ik dat de iui het laatste is wat we doen (dat gaat 6x als nodig ) met na 3mnd evt een kijkoperatie.
dus eigenlijk best positief maar wel met mijn neus op de feite gedrukt dat ik geen jaren de tijd meer heb.
Groetjes ga hier even met de kids aan de gang

Hoi meiden,

Goh sandy, al weer bijna zeven weken zwanger! Dat gaat als een trein zeg. Ben je al erg moe? Dat je al een kloppend hartje hebt gezien lijkt me wel een enorme geruststelling, ik denk dat ze dat in Ned. alleen in het uiterste geval doen en dan moet je denk ik nog behoorlijk zeuren.

Wietske jij bent lekker bang gemaakt dan door al die vervelende bevallingsverhalen! Iedere bevalling is natuurlijk anders en je hebt het niet helemaal zelf in de hand, maar ik had erg veel steun aan de cursus 'samen bevallen'. Toen de cursusleidster zei dat je het als een enorme sportprestatie moest zien heb ik het ook bewust zo ervaren. Met de stopwatch opnemen hoelang de weeen waren en zo kon ik me daar helemaal op richten en wist ik ook precies wat me te wachten stond en wanneer ik weer even rust had, prima ging dat. Heb ook zo veel endorfinen aangemaakt dat ik me amper bewust was dat het even heel erg slecht ging met Aron. hij huilde niet echt maar kuchte een paar keer, ik dacht dat dat vrij normaal was, maar iedereen om me heen was in paniek en hij moest direkt naar het ziekenhuis. Gelukkig ging het daar heel goed met hem (hij had daar eerst nog een apcarscore van 1....) en mocht hij na een paar uur weer met Ralph mee naar huis. De meeste vervelende ervaringen met een bevalling komen door het feit dat vrouwen geen grip meer hebben op de situatie doordat er bijv. niet door de verloskundige of gyn. naar ze geluisterd wordt. De pijnbestrijding willen ze de komende tijd hier ook bespreekbaar gaan maken, wij zijn zo'n beetje het enige land waar we heel erg moeten zeuren om een pijnstiller.Nou, dat was een heel verhaal geworden zeg, hopelijk heb ik het niet juist weer enger gemaakt, want ik vond het echt een geweldige dag. Ik  zou de zwangerschap met al die vervelende kwaaltjes wel over willen slaan, maar als ik toch weer een keertje mocht bevallen.....

Nou toch eerst maar bij het begin beginnen, zaterdag is mijn nod, spannend hoor. Ik heb nog geen overduidelijke buien, of schoonmaakdrift gehad maar het kan nog alle kanten op. Ook geen roze slijm(sorry) wat ik al wel de meeste keren een weekje voor mijn nod  gehad heb....

Maaike, een half jaar op de wachtlijst voor iui, das lang eigenlijk he. Hopelijk is het dan niet meer nodig, je zou verwachten dat het voor die tijd wel een keer raak is op de natuurlijke manier! ook omdat er verder geen rare dingen te zien waren en alles er goed uitzag. Is dat altijd  het eerste wat ze doen als je allebei normaal vruchtbaar bent?

Nou, ga weer hangen, doei,
liefs Gwen.

Nou Gwen, jij was er vroeg uit vanochtend! Nog 2 dagen voor je NOD, spannend hoor....zou het zou het.... het zou zo maar eens kunnen toch???
Zou Luna dan echt nergens ff op de computer kunnen, ben zo benieuwd hoe het met haar NOD is gegaan.
Duurt iid wel lang Maaike voor die iui, duimen maar dat het voor die tijd vanzelf raak is!

Hier verder alles ok, bloeddruk was vanmiddag iets naar beneden dus vk was tevreden. Onze beeb doet het goed, dus ik was ook weer blij! volgende week weer.  

gr Brigitte

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee LUNA, hoe is het nou???
ben echt zo benieuwd.
Gwen jeetje meid wat een tijdstip vanmorgen.
je bent toch niet altijd zo vroeg op??
Ja omdat de wachtlijst zo lang is zetten ze je er alvast op, op mijn leeftijd, maar ga er vanuit dat het voor die tijd wel gelukt is, mijn ega ook die wil er helemaal voor gaan,
een kindje gemaakt als papa en mama het lekker hebben is toch beter als uit een potje en ingespoten toch??
Kan altijd nog beslissen om het niet te doen ben er eigenlijk niet echt mee bezig,
meer bij het hier en nu inmiddels dag 10 dus werk aan de winkel.
Manlief is al thuis dus we moeten maar flink aan de gang wie weet volgt de rest vanzelf.
Brigitte lekker dat het nu met rust toch weer goed gaat met je
Groetjes aan alle andere ,
doei doei

Hallo,

Nou, de duivels(grrr....) zijn denk ik in aantocht. Kreeg al zo'n vermoeden toen ik de laatste dagen enorme opruimdrift op mijn werk kreeg....
Verder al een beetje bruinverlies gehad en vanmorgen wou ik het effe weten en heb natuurlijk neg. getest. Dus.....nog niet 100% zeker maar ws. op naar ronde 13!

Gelukkig was je bloeddruk weer okee Brigitte.
Reageer straks nog effe, ga Aron uit school halen.

Terug
Bovenaan