Hoi allemaal,
Wat goed, Luna, dat je de stap genomen hebt naar de acupuncturist. Volgens mij is het iedereen wel aan te raden als ik het zo lees( vooral als je langer bezig bent met zwanger worden). Ik zou ook gewoon de stoute schoenen aan moeten trekken en eens een afspraak regelen. Ik was van de week ook zooooo moe, ik heb dat volgens mij een of een paar dagen per maand, dan lijk ik wel uitgeput. En een aantal dagen later loop ik weer met gemak 45 min. hard, best vreemd eigenlijk. bovendien is mijn haar ook weer drama, valt weer uit als de neten.
Brigitte, het wordt spannend nu he, de laatste weekjes. Geniet nog maar even van het spontaan s'avonds naar de film gaan ofzo, want straks moet je dat van te voren plannen. Verder hebben wij Aron al heel snel meegenomen naar een restaurant en nog vindt hij dat erg leuk. Maar ieder kind is natuurlijk anders.
Ik ben benieuwd, Wietske en Mirjam, of de vakantie zijn vruchten af gaat werpen!!!! Ik duim voor jullie hoor!
En Maaike, hoe is het daar?
Sandy, alles nog helemaal ok? Ben je nog niet misselijk? Hopelijk ben jij een van de enkele gelukkigen die er geen last van hebben!
Ik ben er deze maand niet zo erg mee bezig, ik zie wel of het ooit nog gaat lukken. Over twee weken denk ik daar natuurlijk weer heel anders over, zoals altijd....
Ik ben in ieder geval door de ovulatietesten heen, en dus klussen we nu maar iedere dag, best gezellig hoor;-)
Nou, ga weer eens verder,
Liefs Gwen