35+ klussers 2

Hey meiden,

Weer ff wat laten horen hier!!!

Wietske snap je best wel dat je soms gewoon je verhaal kwijt wilt hoop dat je steun kunt vinden bij één van je goede vriendinnen!!!! Het is gewoon ook niet eerlijk dat sommige van ons snel zwanger zijn en andere zo lang moeten wachten!!! Maar ik hoop voor jouw dat je na die behandeling gewoon zwanger raakt en ook jij zo'n mooi wonder mag meemaken!!! Dikke knuffels voor je denk veel aan je!!!
Succes hé meis!!!

Nou vandaag weer op controle geweest alles was goed was zo blij de echo was echt geweldig wat gaat het weer snel zeg maar blijf het een mooi wonder vinden!!! De arts was erg tevreden met me alles zag er erg goed uit zei die en ik hoefte me echt geen zorgen meer te maken!!! Fijn om te horen maar toch hé!!!! Maar ja groei als kool alle normale kleren kan ik niet meer aan en voel me verders super!!! Ben alleen heel moe vooral smiddags ga dan ff plat als Jessica slaapt en dan gaat het weer!!! En honger dat ik heb kan de hele dag wel eten haha!!!! Nou maar je hoort mij niet klagen ben veels te blij dat het zo goed gaat wie weet wat er nog komt haha enorme buikje haha maar heb er zin in hoor ben super trots nu al op m'n buikje!!!!

Nou meiden succes met alles kom wel weer eens aanwaaien!!!!

Liefs Sandy

Hoi hoi,

Fijn Sandy dat alles goed was, lekker gevoel he!   Krijg/ doe je ook nog iets van een combinatie test?  
Geniet maar van je buikje, voor je het weet is het een BUIK en wil je er weer vanaf...
Haha, mijn buik is niet mega groot, maar wil er nu wel vanaf, ben zooooo nieuwsgierig naar de beeb. Woensdag ben ik uitgerekend maar nog niks geen gerommel of zo, dus ben bang dat ik nog wat langer van mijn buik mag genieten.

Wietske, kan me goed voorstellen dat je er wel eens met een vriendin over wilt hebben, maar dat het moeilijk is om er over te beginnen. Misschien toch maar gewoon proberen, straks komen er nog meer onderzoeken en zo, en dat moet je toch met iemand delen.

Hoe gaat het met de rest? ben ff kwijt of er al weer iemand tegen de NOD aanzit?

Nou, ik laat wel weer wat van me horen binnenkort, hopelijk met baby-nieuws :)

Ja hoor, vandaag de NOD en ja hoor, ik mag me bij de anderen aansluiten want ze zijn er weer  voor de zoveelste keer!
Ondertussen ben ik nu bijna een week bezig met de kruiden, niet echt lekker maar wel te doen en vrijdagmidag word ik geacupunctuurd. Hoop dat het gaat helpen allemaal.
Voor iedereen wordt het nu wel eens tijd he? We zijn nu  allemaal al bijna een jaar bezig. Ik vind het wel moeilijk om de moed er in te houden, daarom kom ik ook niet meer zo vaak hier kijken. Af en toe natuurlijk wel want ik wil toch ook wel weer op de hoogte blijven van iedereen.

Maaike, je vroeg of acupunctuur vergoed wordt. Dit hangt af van hoe je verzekerd bent. Ik ben aanvullend verzekerd en daarbij wordt per behandeling max. 35 euro vergoed tot een max van 400 euro per jaar. Een consult kost mij 50 euro, dus ik moet 15 euro zelf betalen. Ik weet eigenlijk niet of de kruiden vergoed worden, maar ik stuur de factuur gewoon op en zie het wel.

Jet, jouw nod was gisteren, hoe staat het ermee?

Brigitte, nog steeds in afwachting. Wat kun je dan nieuwsgierig zijn he. Ik weet nog wel dat Thijmen altijd heel druk was in mijn buik en toen ie geboren was, zo hulpeloos. Gek was dat, eerst heer en meester in mijn buik en daarna zo afhankelijk. Echt lief hoor zo'n kleintje. Binnen nu en 3 weken is het er! Spannend!!!

Wietske, succes donderdag!! Ben benieuwd.

Mirjam hoe was het prikken bij jou?

Spreek jullie weer!
xx Luna

He Luna, wat jammer weer zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je de moed een beetje op begint te geven, heb ik ook hoor. ik had afgelopen zondag na het vrijen weer wat helder bloedverlies. Precies een week voor mijn nod. Normaal zou je dan denken dat het een innestelingsbloedinkje was, maar ik geloof ook nergens meer in. Ik heb dat al een keer of vier gehad, en ik verdenk die zwanger worden tabletten er van. Ik wacht maar geduldig af. Ik merk ook dat ik wat meer afstand neem om er iets minder mee bezig te zijn, bovendien heb ik het ook drukker op mijn werk omdat mijn collega al een maand gestopt is.

Maar ik ben toch weer nieuwsgierig naar iedereen, enne.... Sandy in ieder geval goed nieuws!!!! Dat komt wel goed met je, haha lekker groeien nu, ik had ook van die vreetbuien; de hele dag honger! Geniet maar lekker meid. Nu kun je je buik lekker ongegeneerd uitzetten he.

Brigitte, die kleine zit zo lekker daar binnen, die laat jullie nog even in spanning zeg.
Maar voor je het weet is het zo ver en heb je je knulletje in je armen. Wel Dennis achter de pc. sturen he als jij nog niet kunt computeren, ik ben erg benieuwd hoe alles met je gegaan is.

Wietske, onze nieuwe buren vertellen aan iedereen dat ze voor een kindje bezig zijn en van ons weten ze het ook en het is wel erg leuk om het er met elkaar over te hebben hoor. We zijn zo'n beetje evenlang bezig, maar zij heeft jammergenoeg een miskraam gehad met 10 weken. Ik hoop dat we tegelijkertijd zwanger raken, lijkt me erg gezellig. Ik kan me voorstellen dat je het mist om het er met niemand behalve je man over te hebben, het heeft veel impact op je leven en het  is altijd fijn als je nog ergens je verhaal kwijt kunt. Ik vertel het alleen niet aan mensen die waarschijnlijk toch een beetje raar gaan reageren(ouders) of die er belang bij hebben dat ik zwanger raak (ouders), straks lukt het niet en dan....

Nou, ik hoop dat we voorlopig geen rood nieuws meer hebben en dat we nu eens met z'n allen over kunnen naar het andere forum. Daar is trouwens al het een en ander gediscussieerd over zwangere 35 plussers, hebben jullie dat al gelezen?
Liefs Gwen

Hoi,

Luna, shit zeg weer. Je zou toch zeggen dat het nu wel eens mag lukken.

Ik heb zaterdag al over de acupunctuur geschreven. Tja, een beetje hetzelfde verhaal als wat jij vertelde. Even afwachten, dus.
Deze week drie dingen afgesproken die met zwanger worden te maken hebben.
morgen met z'n tweeën naar de gyn, vrijdag naar de acu en naar de maatschappelijk werkster. Ik ben erg gespannen voor morgen...ben bang dat ik geen leuke dingen te horen krijg. Aan de andere kant zie ik daar geen reden toe, want ik ben al twee keer zwanger geweest.....ik weet niet wat ik moet denken. Miskraam is nu bijna 1 jaar geleden. Komt af en toe weer boven borrelen.

Ik hoop dat we baat hebben bij de acupunctuur, Luna.

Sterkte Luna,

Fijn Sandy dat je je zo goed voelt en dat alles goed eruit ziet.
Bries, sterkte met   het wachten.
en de rest die ik vergeten ben, geniet van het mooie weer...ik weet anders ook niet meer zo goed wat ik zeggen moet.

groet, Mirjam

Hallo allemaal

Ik zag dat er al weer veel gearriveerd zijn, hier ook helaas :(

Met zijn allen weer een maand verder klussen dan maar he....

Mijn internet ligt er regelmatig uit, dus ik probeer alles wel bij te houden van iedereen

Groetjes Jet

He gadverdarrie, Jet! Hoe kan het toch weer he? Zijn we dan echt te oud aan 't worden, we hebben toch (bijna) allemaal een of meerdere kinderen. Waar ligt het toch aan.....
Moedeloos word je er van he, zucht.

Mirjam, fijn dat je met je miskraamervaring goed geholpen wordt, lijkt me ook heel erg om mee te maken.

ik vind het wel leuk dat jullie(Maaike, Luna  en Jet in ieder geval) ook al oudere kinderen hebben, ik ken verder helemaal niemand in mijn omgeving die in onze situatie zitten.

Heb je morgen je hsg onderzoek, wietske? Ik zal aan je denken, heel veel sterkte meid!!!!

Voor de rest een dikke knuffel aan iedereen want het zijn toch best spannende en balende tijden,Liefs Gwen

Hoi,

Allemaal bedankt voor jullie goede wensen, ik ben best wel een beetje nerveus, dus kan ze gebruiken!!!
Morgen HSG en dan maandag weer een gesprek met de gyn.

Jet en Luna, balen van de ! Ik kan alleen maar zeggen dat ik helaas weet hoe 't voelt na de zoveelste keer!

We gaan straks aan de 13e ronde beginnen en ik heb de ovutesten alweer in huis gehaald. Ik ben niet bijgelovig en ze zeggen dat je na een hsg vruchtbaarder bent, dus we gaan ons best weer doen!!

groetjes Wietske

Terug
Bovenaan