Hoi allemaal,
Heerlijk, zo'n knuffeltje toch, al is het wat warrm!? Geniet maar lekker hoor. Je bent er wel heel stellig over dat het bij een blijft, nou, dat kan nog veranderen hoor ;-), kijk maar naar mij( de wens in ieder geval dan) maar een kindje heeft wel een enorme onvoorziene impact op je dagelijkse leventje, ik moest de eerste tijd wel helemaal mijn draai vinden en alles beter plannen zodat ik voor mezelf ook nog wat tijd overhield. Enne, het klinkt heeeeeel afgezaagd, maar.....ik vind het echt telkens leuker worden!!!!
Wietske, hoe voel je je? Zit je erg in spanning? Ik duim heel erg hard voor je hoor! Maar ws. heb je genoeg afleiding met de verhuizing nu.
Nou, wij hebben ons gisteren heel onromantisch over een testje gebogen (letterlijk en figuurlijk, wat een gedoe zeg!).... en alles zag er goed uit. De eerste geruststelling is er dus al. Wel grappig dat de vebazing over de hoeveelheid zo'n opluchting voor hem was, wat is dat toch met mannen en hun 'goedje' he, hihi. nu komt de komende tijd even op mij neer oei, oei....
Maaike, hoe is het daar? Nog vol goede moed, en op vakantie misschien?
Mirjam, ik vind het prima als je alles wat je dwarszit hier van je sfschrijft hoor, heeft mij ook vaak genoeg geholpen en daar zitten we hier tenslotte ook met z'n allen voor toch? Al schrijvende kwam ik vaak genoeg zelf tot andere oplossingen of conclusies en kun je voor jezelf ook wel eens dingen makkelijker op een rijtje zetten.
De vriendin waar ik het van de week over had, vertelde dat ze er zo'n anderhalf jaar over had gedaan om zwanger te worden en dat ze achteraf dacht dat het er wel eens mee te maken kon hebben dat haar zus al een paar jaar voor de eerste bezig was( ivf. pogingen gehad e.d.). Toen ze eindelijk zwanger was viel er een last van haar schouders en was ze binnen een maand ook zwanger. Toch best apart he. Het kan toeval zijn natuurlijk. En het geldt zeker niet voor iedereen hoor, ik wil hier niet mee zeggen dat het allemaal tussen onze oren zit, absoluut niet!!! Maar voor mezelf ben ik ook wel eens een beetje bang dat er een paar belangrijke twijfels zijn die me belemmeren om zwanger te worden.
Nou, genoeg kost voor vandaag, hopelijk word ik niet verkeerd begrepen en stoot ik niemand voor zijn hoofd, want dat is zeker niet de bedoeling, ik heb er nl. zelf ook een hekel aan als er gezegd wordt( vooral door buitenstaanders) dat je er niet zo mee bezig moet zijn enz., enz.
Nou, lekker weekend allemaal en geniet nog van het mooie weer, leker bbq-en allemaal!
Liefs Gwen