35+ klussers 3

Hoi,

Nou, manlief heeft ook niet zo erg veel vertrouwen in die test geloof ik, en vindt het vrij aannemelijk dat het geen betrouwbare test is. Ik wilde hem eigenlijk voornamelijk doen om aan het idee te wennen, en ik geloofde er wel in omdat ik nergens negatieve berichten kon vinden. Helaas dan....

O ja, hij las vol ''verontwaardiging'mijn geschreven stukjes terug over dat hij zo trots zou zijn over de ''hoeveelheid', maar een beetje overdrijven geeft af en toe ook sjeu aan het verhaal toch? Luna, ik geloof ook niet dat jouw eitje al18 cm.(!) was, hihi!!!!
Nee, zonder gekheid, gelukkig was alles verder helemaal goed, en hoef je nog niet direct aan de vervelendste ingrepen te denken. Dus...weer vrolijk aan de klus. Zou onze tijd dan toch  nog komen?

Nog een paar dagen wachten en dan  hebben we hopelijk weer een nieuwe zwangere in ons midden! Voel je je nog steeds anders dan normaal, Wietske?

En hoe is het met de andere nog niet zwangere dames onder ons? Op vakantie waarschijnlijk?

Ga weer ff uitrusten,
liefs Gwen

Oooh hahahahaha dat zal 18 mm moeten zijn!!! Beetje groot ei anders he?!

Die van mij zit ook met een grijns op zijn gezicht hoor met zijn "superzaad" pffff hihihi.

Ik ben ook zo benieuwd naar Wietske.....

Jaaa, je houdt ons wel in spanning hoor ;-)   We hopen zo op goed nieuws, worden wij ook weer hoopvol van! Nog eventjes sterkte met wachten

Volgens mij komt mijn ei er weer aan, ik heb al weer draden (zo, lekker op de vroege ochtend). Vraagje; ik heb het idee dat mijn slijm soms vrij veel is en misschien net iets te veel om nog wat spermacelletjes te sparen. Op internet gelezen(manlief verdiept zich ineens ook in dit soort zaken, jaja....) dat ons slijm het prostaatvocht (geloof ik)  doodt en de rest doorlaat om zo sneller te kunnen zwemmen. Ik herinnerde me laatst dat ik vrij veel met lactacyd spoelde voor mijn eerste zwangerschap (  ik weet niet meer of ik dat ook vlak voor zw. deed) Zou dat een idee zijn misschien? En dan natuurlijk niet meer spoelen na het klussen. Heeft iemand hier ooit iets over gehoord of ervaring mee?

Verder gelukkig weer van de griep af, alleen nog wat aansterken. Dussss....klaar voor de klussss

hoe is het met jouw zoontje, Luna, ook zo druk in de vakantie en ook weer een groeispurt gehad?

Liefs Gwen

Hey meiden,

Even vlug tussendoor, verhuizen is hard werken.
Ik voel zeker wel wat, namelijk !
Dus helaas, nog geen nieuwe zwangere voorlopig, zucht.
Eergisteren begon mijn temp te dalen, dus toen wist ik het eigenlijk al wel. Op naar de volgende iui-ronde.

Groetjes Wietske

Hè Wietske,

Balen zeg, ik lees nog met jullie mee af en toe...en ik had ook goeie hoop dat het raak zou zijn voor je.

Rest vd meiden, Gwen, Luna en de anderen, succes met zwanger-worden. Ik duim voor jullie en leef mee!

Hier alles goed. Isabella is  erg goed gegroeid, ze woog bij de geboorte 5 weken geleden 3280 gram en nu al 3980. Dus ze doet het goed op m'n borstvoeding!! Dat geeft weer moed om er mee door te gaan.
Wel lekker druk met 2 kleintjes. M'n dochter van 3,5 vraagt nu natuurlijk ook nog extra aandacht en de peuterspeelzaal is dicht...slechte timing...ha,ha.

Liefs,
Angel

Angel, leuk om te lezen dat het goed gaat met de kleine. En ik vind het persoonlijk ook leuk om te lezen dat het verschil tussen de eerste en de 2e wat groter is dan bij de meesten stellen. Ik ben er nu eens op aant letten. Ik wilde vroeger graag zo'n 2-2,5 jaar ertussen. Maar dat heb ik mezelf opgelegd zonder enige reden. Al onze vrienden hebben dit verschil of zelfs nog veel minder. Na de miskraam raakte ik gehaast.....mijn maatschappelijk werkster zei dat het juist leuk was als het verschil wat groter is omdat ze het dan beter begrijpen. Ze zei ook dat ik het mezelf niet moest opleggen, dat geeft spanning. Mij lijkt het ook wel leuk omdat mijn dochter al veel zelf kan zodat je dan tijd hebt om voor je baby te zorgen. Nu is het door de miskraam al vanzelf ontstaan, dat verschil. En ik vind het nu niet meer erg.

Balen Wietske!! Je rekent er nu wel wat meer op, toch? Omdat er zoveel factoren zijn die nu zeker goed zijn gegaan. Wordt er nu nog aan je uitgelegd waar dit aan kan liggen?
vrienden van vrienden (een stel) probeerde 5 jaar. 13 keer IUI, meerdere ivf-en en uiteindelijk ICSI. Toen kreeg ze een tweeling. Nu na drie jaar raakt ze spontaan zwanger!!!! Snap jij 't?? Wel geweldig natuurlijk en hoopgevend. Ze vrijen dus echt niet met voorbehoedsmiddelen....

Iemand vroeg hoe het nu is.
Wel goed. Ik was weer ongi geweest en ik had vanochtend een ovutest die positief in het kwadraat was. Maar we hebben staand geklust, was wel lachen want we zijn op z'n hondjes naar de slaapkamer gekropen om de boel binnen te houden.....we hebben erg gelachen.
Mijn man is aan klussen (ik bedoel nu doe-het-zelven) en maakt zich zorgen om de chemicaliën die in de verf zitten. Maar hij maakt miljarden zaadcellen en alleen de fitste bereiken hun doel. Ik denk dat ik zelf   nu beter niet kan gaan schilderen, want ik heb maar 1 eicel.
Doen jullie nog speciale dingetjes, zoals dieet of juist dingen achterwege laten??

Dus, het is weer afwachten....als mijn vakantie voorbij is (ik heb 7 weken) dan moeten de RD komen ( ± 25 augustus)
Ik ga nog twee keer naar de acupunctuur en dan moet het maar goed zijn. Tot nu to heeft het nog niet geholpen.

verder ben ik wat mensen vergeten: succes met klussen, wachten enz.

Mirjam

He wat jammer Wietske! Ik had goede hoop en jullie misschien ook omdat het anders dan anders voelde. Doorgaan maar weer. Het zal toch wel een keertje lukken?!!!

Gwen, ik zou niet weten van dat Lactacyd. Heb het in het verleden ook wel eens gebruikt, maar nu al heel lang niet meer en ben het niet van plan ook. Dat zijn van die dingen die je beter na kunt vragen denk ik. Met Thijmen gaat het heel goed. Gisteren was hij voor het eerst  wezen logeren bij opa en oma en dat vond het prachtig. Voor ons was het wel vreemd zo stil. En inderdaad heeft hij ook een groeispurt gemaakt. We moeten aan een maat grotere broeken, shirts gaat nog wel.
Mijn ei is dinsdag geweest, dus mijn nod staat nu op 20 augustus, en die van jou?

Angel, leuk weer wat van je te horen!! Fijn dat het zo goed gaat met de borstvoeding. Slaapt ze 's nachts al door of voed je dan ook nog?

Mirjam, ik let wel op eten, dus geen rauwe dingen en dat soort zaken. Koffie lust ik niet en alcohol drink ik eigenlijk nooit, al helemaal niet thuis, dus da's niet zo'n probleem. Mijn mannetje is nu wel gestopt met de alcohol omdat dat toch de zaadproductie verminderd en wij vinden dat als ik er wat voor moet laten, doet hij het ook, want zoveel tijd hebben wij niet meer.
De acupunctuur heeft volgens mij pas zin als je het langer doet. Als je bijv. ondersteuning wil bij IVF, dan moet je minimaal 3 maanden van te voren beginnen, wil het zin hebben. Dus ik blijf nog een tijdje doorgaan. Volgende week mag ik weer.

Wij zitten weer in de wachtweken, óp naar 20 augustus.

xx Luna

Terug
Bovenaan