35+ klussers 3

Wietske, wat balen zeg. t voelde allemaal zo goed aan he deze keer. Nou op naar de volgende keer, is dat meteen bij deze cyclus alweer??

Gwen, zou dat van dat lactacyd eerst ff navragen, want je verstoord toch de normale gang van zaken daar he.   Heb geloof ik wel eens gelezen dat gynaecologen het niet aanraden, maar weet het niet zeker.

Angel, wat fijn dat alles goed gaat. hier ook alles zijn gangetje. We zijn met andere voeding begonnen, hopelijk helpt het tegen de krampjes en vóór betere ontlasting. Zijn net gisteravond begonnen, maar vandaag heeft hij nog geen poepluier gehad :(

Iedereen, succes met klussen en wachten!

He Bries, ik begrijp dat je zoontje problemen heeft met zijn ontlasting? Zo zielig is dat he? Thijmen had dat ook zo erg krampjes en niet zijn ontlasting kwijt kunnen. Wij zijn toen ook overgestapt op voeding waardoor de ontlasting dunner wordt. Het hielp bij ons heel goed en we zijn nooit meer overgestapt. Je hebt wel wat dunnere ontlasting, maar als je een kindje ziet persen en er komt niks, dat is zoooo zielig! Ik leef met je mee.

xx Luna

Hee!

Oh, wat  balen Wietske! Verdorie! Wat zul je teleurgesteld zijn zeg. Nou, sterkte deze dagen, meid. Deze maand al weer een nieuwe poging, of laten jullie er bewust wat tijd tussen zitten?

Het is hier weer gezellig druk geweest afgelopen dagen. Es kijken of ik me alles nog weet te herinneren.

Angel, fijn he dat  Isabelle zo groeit op jouw melk. Ik vond dat geweldig. De oudste zal wel erg trots zijn zeker?

Brigitte, hopelijk gaat het al weer een stuk beter met de darmpjes van Ferdi. Ze zijn zo klein en hulpeloos nog he. Dan kun je echt wel meehuilen. Succes met het vinden van de goede voeding.

Mirjam, zou verf ook slecht zijn voor een springend ei? Ik weet wel dat het voor de zaadkwaliteit slecht is als er langere tijd met die stoffen gewerkt wordt, maar zou het al zo snel iets beinvloeden? Ik moest wel lachen om je opmerking dat jij er maar een hebt! Inderdaad, moeten we wel erg zuinig mee zijn, zeker op onze leeftijd, haha!!!!Hebben jullie de discussie trouwens op het zwanger-forum over oudere zwangeren gelezen?
Sandy wel in ieder geval, nou ik was het wel met je eens hoor!
Verder alles goed met je zwangerschap, voel je je al fitter?

Mijn ei is volgens de berekeningen zaterdag, en mijn nod rond de 23ste, maar ik ben gestopt met de ovulatietesten. Blijft dus een gok, maar we klussen gewoon als we zin hebben, en ik denk dat we ons maar eens gaan houden aan om de dag klussen, ipv. iedere dag. Ms. toch betere kwaliteit dan( aangezien we de test van  laatst toch al als totaal nutteloos hebben beschouwd),  bovendien hebben we dan weer een beetje zin gekweekt he

Ik weet niet of het jullie bekend voorkomt, maar ik voelde me net ineens helemaal zoals ik me tijdens mijn zwangerschap voelde;  een raar blij gevoel. Anders dan anders. Zullen wel gewoon hormonen zijn, oid., maar ik dacht ineens; hee, zo voelde ik me ook toen ik net zwanger was. Maf he. Nu ik het terug  lees ziet het er ook dwaas uit, maar ik wis het lekker toch niet uit, hihi! Het is trouwens ook al weer bijna over, dus was echt een vlaagje...

Heerlijk he Luna, zo eventjes zonder je zoon! Die van ons is ook bij zijn opa en oma, we halen hem zo op. Hij vindt het gelukkig ook altijd erg leuk als hij gaat logeren. Maar wel spannend voor hem zo de eerste keer. En voor jullie ook zeker. Stil in huis he. En als je hem dan weer ophaalt, heb je grote kans dat hij niet te genieten is, want hij heeft zich natuurlijk een tijdje netjes gedragen en is ws.extra vermaakt- lees:  vermoeid....Ik ben benieuwd naar jouw ervaring.

Nou, ga eens verder met wat vervelende huisklusjes...
Liefs Gwen

Hey meiden,

Ben ik weer ff dacht nu ff weer wat laten horen anders denken jullie die komt niet meer ja weet het het is laat ik had alllang op bed moeten liggen ben ook doodop maar slapen gaat toch slecht dan maar ff tikken hier haha!!!

Probeer jullie weer allemaal te noemen lukt het niet sorry sorry!!!!

Hé Wietske die stomme duivels weer bah bah!!! Had zo gehoopt dat het gelukt was voor jullie!!! Succes nog met de verhuizing en je nieuwe iui poging de duimen draaien hier alvast voor je!!!

Gwen, ja wel grappig dat je dit voelt maar wie weet is het zomaar waar laten we het hopen voor jullie!!!

Mirjam hoe gaat die nou, al wat meer nieuws???

Bries leuk dat je ff tijd heb zo klein jongentje eist veel aandacht en tijd snap dit goed hoor!!! En wat zielig dat die zo'n krampjes heeft je voelt je zo machteloos hé ze kunnen het ook niet zeggen!!! Hoop dat het met de nieuwe voeding beter gaat succes hoor!!!

Luna en hoe staat het met jouw nog aan het wchten of een behandeling ben het ff kwijt sorry meid!!!

Angel wat fijn dat jullie dochertje het zo goed doet op de borstvoeding dat geeft een goed gevoel hé!!!
Geniet lekker meis ze worden zo snel groot!!!

Verders weet ik het niet meer sorry meiden ga zo op de bank nog hangen en dan lekker slapen!!!
Nou ja proberen te slapen heb tegenwoordig erg veel last van hoe ik moet gaan liggen en slaap dus zeer weinig!! Das niet fijn zeker als je gewoon moet werken en alles gewoon doorgaat ben doodop nu!!!
Heb veel moeten werken werk in de zorg op een verpleegafdeling met demente ouderen dus best intensief dus ja het wordt nu al best zwaar!!! We blijven proberen en als het niet meer lukt moet ik maar ff aangepast werk krijgen dat moet te doen zijn!!! Ben nu 5 dgn vrij en heb dit echt nodig!!! Sorry als ik klaag maar das niet mijn bedoeling hoor maar goed zo voel ik me nu op dit moment!!! Ben nu 17wk heen en lekkker buikje das wel leuk allemaal en heb ook al een rompertje gekocht zo lief!!! En ons dochertje loopt sinds 1 week das ook prachtig dus geniet wel hoor!!! Maar heb het gewoon te druk de laatste tijd en dat moet ik denk ik nu bezeuren, ach ja komt goed hoor!!!! Heb het allemaal graag voor over als we maar een gezond wondertje krijgen!!! Nou meiden wens jullie een fijn weekend ga nu echt ff zitten!!!

En ontzettend veel succes met alles!!!

Knuffels Sandy

Rust maar goed uit Sandy, vooral nog met een kleine rbij moet j profiteren van de momentnen dat je kunt uitrusten. Erg leuk dat het allemaal zo goed gaat. Voral je werk is er erg zwaar bij, denk ik. Heb je nergens last van? misselijk, of maagzuur (had ik 9 maanden ).
Mijn ei is wel geweest denk ik. Het rare is dat ik een positieve uitslag van de ovutesten had, drie dagen achter elkaar. maar wel met de middelste test het meest donkere streep. Ik ben nu definitief overgestapt op Claer Blue. Mijn ziekenhuis wil alleen dat ik met die test en alleen met de 2e ochtendurine. Ik heb een adresje van een apotheek waar ze 10 euro goedkoper zijn. Omdat de gyn-afdeling dit adres noemt kunnen zij het groot inkopen en goedkoper aanbieden. Deze zijn echt fijn.
Nu afwachten dus. ± 25 augustus ben ik weer aan de beurt met de RD.

Mirjam

Heeeee,

We staan helemaal onderaan pag.2. Heb ook niets te melden, maar zal ons toch weer ff naar boven halen.

We zitten gelijk, Mirjam, met onze nod.  Heb je geen regelmatige cyclus dat je nog met die ovulatietesten aan de gang gaat? Anders zou ik zeggen; donder  ze de deur uit joh, je raakt er nog gestrest van. Ik werd er in ieder geval helemaal niet goed van; wel een streepje, een vaag streepje, helemaal geen streepje, bleh. Maar voor een paar maanden kan het wel even handig zijn om in ieder geval uit te sluiten dat het daar niet aan ligt. En misschien dat de gyn het wel allemaal graag wil weten, of geeft het jou juist wel rust, dan heb ik niets gezegd.
Maarre...de klus is als het goed is al weer geklaard en we zitten al weer op het wachtbankje.

Mijn buurvrouw is net zeven weken zwanger nu, ze had in december met 12 weken een mk. gehad. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan, zou ook leuk zijn als we samen kunnen 'zwangeren'.

Nou, toch weer wat gekrabbeld, ga eens aan de studie, heb binnenkort examen.
Liefs Gwen

Ja, ik dacht al, waar is iedereen gebleven?Op pagina 2 moet ik dus kijken??

Ik heb eigenlijk wel helemaal een sik van die testen. Gek genoeg vind mijn man het wel handig! Ik twijfel soms....misschien moet ik eerst nog even enkele maanden ervaren dat mijn cyclus echt weer 'de ouwe' is. Na mijn 1e zwangerschap en bevalling werd mijn cyclus (na 11 maanden ivm borstvoeding) gewoon weer regelmatig, dus dat zit er tochwel stevig ingebakken. Volgens mijn gyn is dat erg uitzonderlijk. Nou ja, dus na mijn 2e zwangerschap niet meer dus, maar dan wijt ik aan de miskraam en herstel e vooral de spanning.

Wij zijn nu weer 'losgelaten ' door onze gyn, dus ik hoef niet perse meer te testen.
Ik kan bijv. zeggen dat ik nog 1 of twee maanden doorga, en als het dan regelmatigblijft dan stop ik misschien.....
Alhoewel het me ook altijd vrolijk maakt als de streepjes er weer staan. Dan weet ik dat het klussen ook goed getimed is.

Nou samen op het wachtbankje dan maar....ik heb nog effe vakantie. (ik heb 7 weken omdat ik in het onderwijs werk....)

sterkte met wachten, Mirjam

hi hi,
hier even een klein berichtje van mij, ik lees nog steeds mee hoor. maar heb niet zoveel te melden. inmiddels drie weken thuis met verlof, en t rommelt aardig in mn buik. maa dat kan natuurlijk van alles zijn. heb wel al wat kleine voorweeen gehad, vanmiddag naar de vk, die bespreken. zou deze  week nog iets te vroeg zijn, vanaf as maandag heb ik groen licht voor de bevalling.
ik zelf heb steeds t gevoel dat ze twee weken  eerder komt, maar dat kan natuurlijk ook ineens twee weken later zijn...
ik hou jullie op de hoogte..

iedereen veen succes  en sterkte en geluk..
liefs paulien

Terug
Bovenaan