Hee!
Oh, wat balen Wietske! Verdorie! Wat zul je teleurgesteld zijn zeg. Nou, sterkte deze dagen, meid. Deze maand al weer een nieuwe poging, of laten jullie er bewust wat tijd tussen zitten?
Het is hier weer gezellig druk geweest afgelopen dagen. Es kijken of ik me alles nog weet te herinneren.
Angel, fijn he dat Isabelle zo groeit op jouw melk. Ik vond dat geweldig. De oudste zal wel erg trots zijn zeker?
Brigitte, hopelijk gaat het al weer een stuk beter met de darmpjes van Ferdi. Ze zijn zo klein en hulpeloos nog he. Dan kun je echt wel meehuilen. Succes met het vinden van de goede voeding.
Mirjam, zou verf ook slecht zijn voor een springend ei? Ik weet wel dat het voor de zaadkwaliteit slecht is als er langere tijd met die stoffen gewerkt wordt, maar zou het al zo snel iets beinvloeden? Ik moest wel lachen om je opmerking dat jij er maar een hebt! Inderdaad, moeten we wel erg zuinig mee zijn, zeker op onze leeftijd, haha!!!!Hebben jullie de discussie trouwens op het zwanger-forum over oudere zwangeren gelezen?
Sandy wel in ieder geval, nou ik was het wel met je eens hoor!
Verder alles goed met je zwangerschap, voel je je al fitter?
Mijn ei is volgens de berekeningen zaterdag, en mijn nod rond de 23ste, maar ik ben gestopt met de ovulatietesten. Blijft dus een gok, maar we klussen gewoon als we zin hebben, en ik denk dat we ons maar eens gaan houden aan om de dag klussen, ipv. iedere dag. Ms. toch betere kwaliteit dan( aangezien we de test van laatst toch al als totaal nutteloos hebben beschouwd), bovendien hebben we dan weer een beetje zin gekweekt he
Ik weet niet of het jullie bekend voorkomt, maar ik voelde me net ineens helemaal zoals ik me tijdens mijn zwangerschap voelde; een raar blij gevoel. Anders dan anders. Zullen wel gewoon hormonen zijn, oid., maar ik dacht ineens; hee, zo voelde ik me ook toen ik net zwanger was. Maf he. Nu ik het terug lees ziet het er ook dwaas uit, maar ik wis het lekker toch niet uit, hihi! Het is trouwens ook al weer bijna over, dus was echt een vlaagje...
Heerlijk he Luna, zo eventjes zonder je zoon! Die van ons is ook bij zijn opa en oma, we halen hem zo op. Hij vindt het gelukkig ook altijd erg leuk als hij gaat logeren. Maar wel spannend voor hem zo de eerste keer. En voor jullie ook zeker. Stil in huis he. En als je hem dan weer ophaalt, heb je grote kans dat hij niet te genieten is, want hij heeft zich natuurlijk een tijdje netjes gedragen en is ws.extra vermaakt- lees: vermoeid....Ik ben benieuwd naar jouw ervaring.
Nou, ga eens verder met wat vervelende huisklusjes...
Liefs Gwen