35+ klussers 3

Hey meiden,

Ik haal ons wel even van de 2e pagina! Ingrid en Maaike, ik ben afgelopen   maandag 38 geworden. Vind het ook heel naar dat de magische 40 grens zo dichtbij komt. Het ouder worden op zich doet me eigenlijk helemaal niets, maar vind het moeilijk omdat ik zo graag een kindje wil.
Goed idee van je maaike om samen na de hsg zwanger te worden, wij hebben in ieder geval weer vreselijk ons best gedaan.

Brigitte, fijn dat jullie nu thuis zijn en dat het goed gaat. Ik heb nog niet op je weblog gelezen de laatste dagen, maar nu maar genieten he!!!

Ik ben er deze ronde heel erg mee bezig, kan het veel moeilijker van me af zetten deze keer. Misschien komt dat door de hsg. Ik heb het gevoel dat mijn borsten meer en langer pijn doen dan anders en ik heb weinig last van pms, terwijl ik dat anders altijd heel erg heb. Ook had ik de dagen na de eisprong volgens mij meer afscheiding dan anders.
Heb vanochtend getest, maar negatief natuurlijk 't was ook ruim 4 dagen voor NOD, dus misschien beetje vroeg.
Ik durf eigenlijk niet te hopen dat het n keertje raak is, want dan valt het zo verschrikkelijk tegen als het toch weer niet zo blijkt te zijn zucht.....
Zit n beetje met mezelf in de knoop. Wil proberen te blijven genieten van de andere mooie dingen in m'n leven, maar dat gaat nu nauwelijks. IK WIL EEN KINDJE, NU!

Kennen jullie dat gevoel??

Trusten en groetjes
Wietske

Brigitte, kheb even gekeken, wat n mooigie!!!!
Fijn dat jullie nu samen thuis zijn en dat het goed gaat.

Ingrid, je had nog wat gevraagd.
Wij zijn ruim een jaar bezig en 't is 't eerste kindje. Hebben al een heel onderzoekstraject in 't ziekenhuis achter de rug en alles is totnutoe goed.
Het is niet bewezen dat je minder snel zwanger wordt als je er veel mee bezig bent, is 'n beetje een fabeltje volgens mij. Zolang je er maar niet gestresst door raakt, dat is niet goed.

Groetjes Wietske

hoi wietske even een reactie op jouw reactie ik weet wel dat het niet bewezen is dat als je probeert om niet zo bezig te zijn met zwanger worden dat je dan eerder   zwanger ben maar zelf heb ik wel die ervaring bij mijn eersten3 zwangerschappen was ik eigenlijk snel zwanger omdat ik wel graag een kindje wou maar er niet constant elke dag aan dacht en toen ik zwanger wilde worde van de 4de lukte het pas na 17 maanden omdat ik alleen maar bezig was met zwanger worden en de zwangerschap die daarna kwam wat helaas in een mk is uitgelopen lukte ook pas na een jaar mijn afgelopen zwangerschap had ik zoiets van ik zie het wel ik ga niet meer tempe of ovulatietesten gebruiken gewoon genieten en leuke dingen doen en toen was ik binnen 3 maande zwanger ook helaas geeindigt in een mk dus vandaar dat ik nu weer zoiets heb van ik zie wel .je hoort toch ook wel es van vrouwe die graag een kindje willen waar bij het niet lukt dan een kindje adopteren en dan ineens wel zwanger worden gewoon omdat ze zich ontspannen en er niet meer mee bezig zijn het kan geen kwaad toch groetjes ingrid

He Bries wat heerlijk dat jullie thuis zijn! Lukt de borstvoeding al wat beter? Ik heb het ook geprobeerd destijds, helemaal zo'n deskundige erbij in het ziekenhuis maar het lukte niet dus zijn we na een week over gegaan op flesvoeding. Ik vond dat toen een hele desillusie want wilde graag borstvoeding geven en was zelfs op cursus geweest, maar helaas, het kwam niet op gang. Later vond ik het niet meer zo heel erg want dan kon mijn mannetje ook eens een flesje geven 's nachts en kon ik lekker doorslapen  Ach ja, elk nadeel heb z'n voordeel (wereld uitspraak).

Wietske, ik snap je heel goed hoor. Je kunt toch ook niet je gedachten uitschakelen? Tenminste ik niet. Toen met Thijmen was ik er ook heel erg mee bezig en was het in de 5e ronde gelukt (wel 8 mnd over gedaan ivm onregelmatige cyclus). En de afgelopen keer waren we er ook steeds mee bezig en toen lukte het al in de 2e ronde, noooooit verwacht maar in de 9e week miskraam, dus ja, waar het dan aan ligt... Ik doe  leuke dingen en ben vrij relaxed alleen denk ik elke dag wel een keer aan een kindje hoor. Alleen, wij zijn niet gestressed en jij ook niet volgens mij want dat zou denk ik niet goed zijn. Hoop voor je dat het deze keer raak is. Knuf van mij.

Onze klusperiode is weer voorbij. Afgelopen woensdag is mijn ei geweest en dus gaan we wachten tot 24 juli. Ik zal weer ff een nieuw lijstje maken.

JULI
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 Luna, 2e kindje, 39 jaar (nog wel...)
25
26
27
28
29
30
31

AUGUSTUS
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

Hey Meiden,

Daar ben ik weer ff hier!!!!
Zie dat het aardig rustig is ja vakantietijd hé!!!

Bries wat fijn dat je thuis bent en ja zo'n kleintje neemt 24 uur per dag je aandacht op zo gaat dat!!!
Maar geniet er lekker van meis een hele fijne kraamtijd nog!!!

Gwen Fijne vakantie meid en neem een mooi kadootje mee terug de duimen draaien voor je meis!!!

Wietske hoe gaat die het lijkt erg spannend te gaan worden duim zo voor je dat het raak is??

En Luna jij zit ook in spanning succes hoor meis ook voor jouw duim ik mee!!!

Vandaag moest ik de nekplooimeting laten doen, was me toch zenuwachtig waarom mag Joost weten maar goed!!! Ja heb ook zo weinig klachtjes als alleen moe zijn dat je soms zo onzeker wordt terwijl dat echt niet nodig is maar goed!!! Maar volgens de arts zag het allemaal normaal uit nu alleen nog het bloedonderzoek afwachten dus dan weten we het bijna zeker dat het een gezond kindje is!!!
De echo duurde bijna een half uur en ik heb ontzettend genoten daarvan wat was ons wondertje toch weer gegroeit zo'n wonder toch!!! Kreeg nog een DVD mee waarop de mooiste echo's opstonden kei leuk, en moet deze telkens meenemen dan worden alle andere echo's die ik nog krijg er ook opgezet echt leuk om zo te zien. Verders heb ik idd alleen nog maar zwangerschapskleding aan en geniet er vollop van,ook al vindt ik het zo super snel gaan allemaal ben donderdag alweer 14wkjes heen.

Nou lieve meiden heel veel succes met alles kom zo nu en dan is kijken hoe het hier gaat!!!

Liefs Sandy

Hey meiden,

Even een kort berichtje, heb steeds logees en andere drukte, maar....
Nog steeds geen ongie en vandaag was mijn NOD.
Deze keer is het wel heeeel erg spannend.
Voel niks bijzonders, ook geen aankomende ongie.
Ben hartstikke bang dat ik morgen of overmorgen alsnog bezoek krijg zucht
Duimen jullie??
Trusten,
Wietske

Goeiemorgen allemaal,

Daar ben ik alweer.
Helaas, !
Vannacht toch nog gekomen.
Mijn man was bijna nog meer verdrietig dan ik, zei datie vannacht juist over jongensnamen had liggen nadenken, lief he?
Komende maandag hebben we weer een afspraak met de gyn, eens even kijken of ze ons willen gaan helpen met iui of iets dergelijks.
Verder maar gewoon op naar ronde 14.

Alle anderen die zitten te wachten wens ik meer suc6 en ik blijf duimen.
Groetjes
Wietske

Terug
Bovenaan