35+ klussers 3

Zoo daar ben ik weer.

Op de echo nog niet veel te zien, zelfs nog geen vruchtzakje.
Maar wel goed verdikt slijmvlies in de baarmoeder, dus zeer positief.
Rechts was goed te zien dat daar het eitje vandaan was gekomen en daar dus hormoonproductie goed gaat

Over 2 weken weer en dan kijken of het echt allemaal goed is

Groetjes Jet

Wat goed Jet dat er al een aantal positieve dingen te zien waren! Dat wil ik ooit ook denk ik, zo'n vroege echo. Het blijft natuurlijk nog wel een tijdje spannend, maar het goeie begin is er!

Mirjam, fijn dat je je zo positief voelt, onze tijd komt ook nog hoor! Een regelmatige cyclus is ook heel wat waard he, daar ben ik ook altijd wel weer blij om. Dat ie niet eerst een paar dagen of zelfs weken op zich laat wachten en er dan toch niets is.

Ik heb wel een paar vage krampjes, rommelingen in mijn buik, maar dat kan dus nog alle kanten op. Nog geen roze, dus dat verwacht ik morgenavond ofzo, misschien had ik toch een eisprong toen ik zo misselijk was en zware diarree had,  vrijdag vorige week. Maar als mijn cyclus weer zo kort is heb ik mijn nod dinsdag of woensdag. Nou ja, we hebben in ieder geval tot dinsdag geklust, dus we moeten weer een beetje extra geluk hebben....

Ik duim weer extra voor iedereen!
Liefs Gwen

Afwachten maar Gwen, het zou wel leuk zijn he een juli-baby. Ik heb de afgelopen dagen erg opgelet of ik iets zou voelen of merken van een eisprong, maar nee hoor. Die buik van mij houdt zich erg koest. Nu de wachtweken maar weer in, aftellen.
Mirjam helaas weer een nieuwe ronde. Jammer.
Jet, ik kan me voorstellen dat je graag iets meer had willen zien, ook nu wordt je geduld weer op de proef gesteld he. Voel je al anders? misselijk?
Groeten, Emma

oei Wilhelmin, spannend hoor! Hoop voor je dat het snel doorzet en je niet met langdurig gebroken vliezen naar het zknhs moet. Of was je toch al van plan daar te bevallen?
anyway:     succes en zet 'm op!!

hi allemaal,

Jet, gefeliciteerd!! ik hoop dat alles goed zal gaan.. en dta je snel meer weet zodat die onzekerheid weg gaat... hou ons op de hoogte!

wilhelmin, ook spannend voor jou.. nu je vliezen zijn gebroken, zal het niet lang meer duren, hooguit 48 uur nadien.. langer willen ze toch niet wachten in nederland? dan weet je tenminste dat je heel snel je kleine wondertje in je armen kan houden. heel veel succes!!

hier gaat alles goed, Ayla groeit goed, zelfs extreem veel, hoewel de borstvoeding eerst niet op gang kwam. nu is ze inmiddels 4 ons aangekomen sinds haar geboorte drie weken geleden, en das erg veel voor een eerste kindje op alleen borstvoeding zeggen ze.. nou, mama is daar best trots op! de kleine maatjes 50 passen inmiddels niet meer, ze zit nu precies ertussen in met 50/56. maar ook dat gaat erg snel. ons kleine popje wordt snel groot...

zal binnen kort weer wat fotos posten.

iedereen heel veel succes met alles en tot de volgende keer...
liefs paulien

Hallo iedereen.
Ik ben hier voor het eerst en het voelt best wel gek om nu te schrijven. Ik heb wat zitten lezen in de rubriek 35plus en zie dat iedereen fijn met elkaar meeleeft, echt heel mooi. Ik zelf ben 39 en ben in december vorig jaar gestopt met de pil. In januari was ik meteen zwanger, maar in de tiende week (maart) kreeg ik een miskraam. Op 1 juni testte ik weer positief, maar na 7 weken zwangerschap verloor ik ook dit kleintje. Op aandringen van de Gyn en mijn man hebben we toen twee menstruaties gewacht en zijn nu weer begonnen. Ik vond het vreselijk om te wachten, ik wilde eigenlijk meteen door. En dat wachten was bedoeld voor mij, zodat ik niet in zou storten. Dat doe ik dus nooit meer, want wachten is veel erger.
Nu zitten we in de tweede ronde na de zomerpauze en ik zit midden in mijn vruchtbare periode. De vorige periode was de seks niet echt geweldig, maar dat is weer helemaal goed nu.
Zijn er lotgenoten met mijn zelfde pech? Ik ben nu best wel bang, zo van: wat als ik nu niet zwanger raak, wat als het weer mis gaat?

Nou, alle bevallen dames: gelukwensen, en ook aan de net zwangeren: gelukwensen, en voor de rest die net als ik aan de slag moet: succes.
Alex

Wilhelmin!!! spannend!!! Succes met de bevalling! We horen je graag weer...

Alex, welkom hier, weer een nieuw lid erbij gezellig! Las net je verhaal en het is niet niks om 2 miskramen te krijgen maar op zich ben je wel vrij snel zwanger, maar nu moet het nog blijven zitten natuurlijk. Ik denk zelf dat ik ook niet verplicht zou willen worden tot 2 rondes wachten. Als je er zelf aan toe bent, dan moet je er gewoon voor gaan vind ik, dat kan niemand voor je bepalen.

Vandaag zijn de duiveltjes weer tevoorschijn gekomen. Ik zit nu alweer in de 12e ronde na de curretage. Vorig jaar om deze tijd was ik ruim 7 weken zwanger, helaas is het kindje gestopt toen het 9 weken en 1 dag was. Ik had de echo op 9 weken en 2 dagen, dus net 1 dag ervoor... Anderhalve week later de curretage en sindsdien gebeurt er niks meer. Ben heel bang dat het er niet meer van gaat komen... Maar we blijven nog wel even doorgaan. Ben net 40 geworden en mijn grens ligt op dit moment bij 41.

Gwen, wat kun je toch rare dromen hebben he? Weet je zeker dat je niet zwanger bent? Ik had ook dromen over een bevalling en  twee dagen later testte ik positief.

xx Luna

Terug
Bovenaan