35+ klussers 3

Hoi,

Aan al die goede wensen heb ik niets toe te voegen, ben het er helemaal mee eens!!
Alex, ik zat laatst mezelf zielig te vinden en te denken dat ik de enige van de 35+ klussers was die nog helemaal geen kinderen heeft, maar dat is dus niet waar! We gaan er samen voor om zsm voor de 1ste x moeder te worden!
Mijn ei zit er ook weer aan te komen, dus we zullen vandaag en morgen ons best wel weer doen. Heb er weinig vertrouwen meer in, maar we laten geen kansen aan onze neus voorbij gaan.
Ik speel hobo in verschillende amateur-harmonie orkesten waar mijn man dirigent van is. Heerlijk he in zo'n orkest samen mooie muziek maken.
Wij doen dat dan voor 'slechts' 300 mensen, maar t blijft heerlijk om te doen!
Morgenochtend hebben wij weer een afspraak bij de gyn. Wil nu snel door met de laatste 2x iui en laat me dan maar doorsturen naar Leer voor de IVF. Nu maar hopen dat de nederlandse verzekering dat wil betalen. Daarvoor moet de arts van de kliniek in Leer een aanvraag indienen en dan is het eerst afwachten.

Allemaal veel goeds en liefs,
Wietske

He.. het forum doet weer normaal. gister kwam ik er niet op en vanochtend was alles na half november gewist of zo.. beetje vreemd!

Alexx, hoe is het gegaan, heb je meteen uitslag gekregen?  

Dames, eindelijk bericht van mij. Ik wilde eerst het gesprek met de huisarts afwachten dinsdag ochtend, toen lukte het dinsdagmiddag niet om op het forum te komen. In ieder geval geen slecht nieuws! Omdat ik mijn eisprong heb gehad en nog niet kan testen op zwangerschap wilden ze geen foto maken!! Ze zeiden: test over twee weken maar en kom dan terug. Dat heb ik dus geweigerd! Toen hebben ze overlegd, en uiteindelijk heeft de radioloog zelf een uitgebreide echo gemaakt. Ik vragen stellen en zeggen of hij wel echt alles doorzocht had etc. Hij heeft nog met mijn andere borst vergeleken, echo van mijn oksel voor zwellingen: alles zag er normaal uit, gewoon borstweefsel, geen zwellingen in mijn oksel. Foto en echo zijn complementaire onderzoeken zegt hij. Op de echo kun je geen verkalkingen zien.  Mijn huisarts zegt dat  ze elkaar wel grotendeels overlappen, dat als ze op de  foto  iets zien, ze met de  echo dus gericht kunnen zoeken. Zonder foto moet je de hele borst doorzoeken. HA verwacht niet dat er op de foto nu iets te  zien zal zijn, volgens hem is een foto niet nodig,  maar als ik wil kan ik het alsnog doen.
Dus, ik ben gerustgesteld, maar een foto wil ik nog wel. Nu weet ik  niet meer of ik hoop dat ik zwanger ben of  juist niet. Beide artsen waren zeer overtuigend.

Zo dames, de adrenaline begint langzaam uit mijn lijf te verdwijnen. Ik moet nog even werken tot acht uur. Later zal ik op jullie reageren. In ieder geval weten jullie nu meer.  Sorry dat het even duurde.  Begin net weer een beetje op aarde terug te dalen.
Echt fantastisch hoe  jullie meeleven. Dikke kus voor jullie allemaal
Alexx  

hey meiden,

Goh ben ik ff niet hier gebeuren er wel vreselijk dingen bij  jullie!!! Dat was dus niet afgesproken hé!!!

Nou Alex, ja wat een vreselijke toestand moet dit nu voor je zijn je moet dus hoop houden maar aan de andere kant kan er toch wat zijn!!! En je weet ook niet of je zwanger bent erg verwarrend moet dit voor je zijn!! Meid heel veel sterkte hoop zo dat je niks hebt en je gewoon zwanger bent dat zal mooi zijn!!!

Bries, fijn dat je moeder goed geholpen kan worden zal wel een opluchting zijn voor jullie maar zeker voor je moeder!!! Maak je niet druk over die lijntjes van CB ieder kind  groeit anders dan andere kinderen   en waarom zou dat slecht zijn??? Laat ze maar wat zeggen daar jij weet zelf wat het beste is voor je kindje!!!

Wietske, fijn dat je toch kan gaan proberen in Duitsland hoop dat het vergoed wordt via NL. Maar goed denk he wel je bent nu dubbel verzekerd!!! Heel veel succes alvast!!!

Mirjam, wat erg dat je zo voelt hoop toch dat je weer positief naar de volgende ronde gaat wie weet meis lukt het jullie toch!!!

Gwenn hoe is het met je eitjes gaat die goed laat het zo zijn???

Maaike, wat fijn van je goede uitslag je zult wel opgelucht zijn, nou geniet ze meid!!!
En veel succes met je 20wk echo!!!

Weet ff niet meer of ik iedereen heb gehad maar goed!!!

Hier is het weer een beetje rustig geworden wil vaak op het forum komen maar of er komt wat tussen of ik ben gewoon te moe of voel me niet lekker.
We hebben van de week allemaal de griep gehad hier dus ja das niet fijn!!! Ik maar 1 dagje mijn man zeker 2dgn en onze Jessica heeft nog steeds koorts en stotterig.
Verders gaat het goed met me ben morgen alweer 36 wk en ik hoop echt dat ons wondertje nog ff blijft zitten. Zeker met de kerstdagen das afwachten!!!
Nou meiden hoop dat alles voor iedereen positief mag uitpakken, succes met alles en probeer wat vaker te kijken nu!!!

Liefs Sandy

Hoi Alexx, nou dat zijn iig goede berichten, maar ik kan me voorstellen dat je die foto alsnog wel wilt hoor. Maar ja.... wil je dan wel of niet zwanger zijn... moeilijk he.   Nou ja eerst maar kijken hoe of wat, en als je zwanger bent dan kun je eigenlijk wel afgaan op de uitslag nu, dat er niks aan de hand is. En als het toch niet gelukt is maak je gewoon alsnog die foto.

Fijn meid, ga je toch met een beter gevoel de feestdagen in!

x Brigitte

Terug
Bovenaan