35+ klussers 3

Ik zit met hetzelfde dilemma hoor Gwen, ik had wat op hyves gezet, zal het ff kopieren:

Bij mij zijn er sinds vanmorgen de devils al weer, na precies 21 dagen. Mijn eisprong was deze keer op de 8e dag. Ik vraag me echt af of dat wel goed is en of een eitje en het baarmoederslijmvlies wel genoeg de tijd krijgen om goed te groeien. Omdat dit nu al 2x achter elkaar het geval is, ga ik toch morgen de gyn bellen voor een afspraak. Ze moeten maar weer ff naar me kijken...

Heb ondertussen gebeld en kan 3 feb terecht.

Had nog wat op Hyves gezet:

Kan ook te maken hebben met de Etos-foliumzuur die ik sinds 2 maanden slik, want daar zit iets in wat je cyclus reguleert en aangezien ik ook chinese kruiden heb, kan dat volgens de acupuncturiste elkaar versterken. Dus heb weer die van de DA gehaald.

Als ik jullie niet meer spreek, fijne avond en een heel goed en gezond nieuwjaar!!! Dat alle wensen maar uit mogen komen.

xx Luna

He meiden,
he he hij doet het weer, wilde jullie nog even allemaal de beste wensen doen met veel babys aankoment jaar
Gwen een hsg is niet erg pijnlijk ik heb wel pijnstillers gebruikt vooraf (meegekregen uit het zh) Wel is het een weeig gevoel in je buik en ja ik heb altijd de meeste moeite met dat liggen met je benen wijd mensen om je heen enz maar vond het erg meevallen en ze zeggen dat je daarna extra vruchtbaar bent, je ziet bij mij heeft het gewerkt
Hier gaat alles goed de 20wk echo zag er goed uit het lag heel lief te duimen en de handjes open en dicht te doen.
Nou allemaal dus alle goeds en tot volgend jaar
maaike

He meiden, het allerbeste voor dit  nieuwe jaar he!!!! Hoe is het met iedereen?

Maaike, leuk weer van je te horen! Wat leuk he die echo's. Fijn om even naar je baby te kijken, zo vertederend. Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt?

xx Luna

Hé dames,
Ik ben er weer en wil eerst iedereen nog de beste wensen doen voor 2009, met veel baby's en zwangerschappen.
Ik voel me prima en wil volgende maand (tijdens ongi) een foto laten maken. Het was allemaal even te veel en ik heb echt alles van me afgezet. Niet zwanger ook, volgende NOD 28 januari (neem nu maar 2 dagen extra). Iedereen bedankt voor jullie lieve woorden de afgelopen weken.
Luna en Gwen, lastig dilemma inderdaad, hoe ver ga je. Een keuze maken die rust geeft, waar je achter kunt staan, lijkt me zo moeilijk. Dingen kunnen zeer doen, vervelend zijn en het is natuulijk niet niks allemaal. Je gevoel volgen lijkt mij het enige antwoord. Sorry, dit is ook lastig.
Maaike, werd jij zwanger nadat je hsg had gehad? Ik was hier toen nog niet, hoe lang heb jij geduld moeten hebben? 20 weken echo, schitterend. En Sandy, spannend!!
Wietske, weet je al of en wanneer je naar Duitsland gaat?
Wij hebben van het kerstcadeau van de (schoon-) familie een super groot donzen dekbeb met overtrekken gekocht. Het bed lijkt ineens veel groter. Dat het maar mag helpen!
Liefs,
Alexx

Heej,
ben er weer effe...
Iedereen een vruchtbaar 2009!!

Ik heb een break genomen, en misschien ga ik die doorzetten. Ik heb dus even niet gelezen en geschreven. Ik heb veel uitgerust en nagedacht. Ik ben ook gestopt met acupunctuur. Ik had vorige maand 2 follikels, ik was twee dagen over tijd en ik durfde niet te testen; de hele kerst geen carpaccio gegeten e.d. en geen alcohol gehad...heeft niet mogen baten. ik werd toch ongesteld.

Ik had gehoopt dat ik de afspraak van 7 januari af kon zeggen, maar helaas. Ik ben nu al erg gespannen. Ik wil eigenlijk me maar gewoon erbij neerleggen dat het er niet meer van gaat komen, want dat ziekenhuisgebeuren gaat alleen maar meer spanningen opleveren.
Misschien moet ik 7 januari maar even afwachten; het zal toch alleen maar een gesprek zijn denk ik. Dan nemen we maar de beslissing. Maar kan ik ermee 'stoppen'?? Ik ga toch geen voorbeheodsmiddelen gebruiken???? Maar hoe dan verder...Ik weet het het echt niet meer.

Ik kan maar niet onder woorden brengen hoe graag ik er nog een wil; en dat terwijl ik al een dochter heb. Ik schaam me af en toe echt.
Ik wil zooooo graag; het is zo'n oerinstinct!!

Misschien ben ik er weer even een tijdje niet; Rust en regelmaat helpt mij nu normaal de dag door te komen.

Mirjam

Hey meiden,

Hier nog geen wondertje maar het wordt wel steeds spannender het rommelt al een paar dagen dus wie weet duurt het niet lang meer ben ook zoooooooo nieuwsgierig hoe zij hij eruit gaat zien, haha!!!   Vandaag ben ik 38wk en ben er klaar voor dus laat maar komen!!!

Gwen en hoe is het gegaan met de hsg??? Of ben je nog niet geweest?? Hoop dat het is meegevallen!!! Succes meis wie weet lukt het daarna zomaar dat je zwanger wordt!!!
Succes denk aan je!!!

Alexx, wat een toestand allemaal heb je al uitslag gehad van die foto onderzoeken of heb ik er overheen gelezen??? Hoop dat alles goed is voor je!!! Jammer dat de RD er weer waren bah bah!!! Maar goed hoop dat deze ronde in januari jullie ronde is!!! Succes hé!!

Luna jij ook nog alle goeds voor 2009!!!
Hoe gaat die verders met je heb je al meerdere ondezoeken gehad??? Hoop ook voor jouw dat dit jaar het jaar wordt voor jullie ik gun het iedereen!!! Succes meis!!!

Mirjam jeetje das nogal wat je schrijft, ik weet niet hoe het voelt hoor begrijp me goed maar wil je dan echt helemaal stoppen??? Misschien is er maar wat kleins nodig om de natuur een handje te helpen maar goed het blijft jullie keuze natuurlijk!!! Wil je heel veel succes wensen wat er ook gebeurt!!!

Nou meiden stop nu ff misschien kom ik deze week nog ff terug en anders zien jullie wel wanneer ik bevallen ben of niet!!!

Liefs Sandy 38wk

He Sandy, kan je niet meer wachten? hahaha. Ik hoop voor je dat je deze week nog moeder wordt. Zet em op he!!

Wij wachten tot 3 feb, dan hebben we een gesprek met de gyn. Op dit moment staat mijn ei op springen, ik voel de hele dag al een vervelend gevoel in mijn onderbuik. Vanavond nog een keer klussen, alleen ben ik pas laat thuis

xx Luna

Terug
Bovenaan