Hoi allemaal,
Dank je wel Sandy. Ik heb het gisteren niet echt gevierd. Zaterdag geef ik een nog lang geen veertig feestje, haha! Wel een mooi kado gekregen, nl. een kleurenprinter, scanner en copieerapparaat ineen. Erg blij mee, kan ik lekker plaatjes scannen enzo voor mijn werk (bv. moodboards)
Verder iedereen fijne kerstdagen gehad? Vanavond ook lekker oud en nieuw vieren bij vrienden van ons in de buurt waar nog zo'n twintig man komt. Wordt dus weer gezellig.
Minder fraai nieuws hier, moet volgende maand voor de hsg....ben er als de dood voor, weet niet waarom ik hier nou zo extreem bang voor ben, maar het klussen deze maand MOET dus gewoon lukken, hoezo stress. Zal vooral nu goed gaan hihi! Ik krijg echt al buikpijn bij de gedachte, maar ja hoe lang kan zoiets nou echt pijn doen he. Als ik het dan weer nuchter bekijk snap ik ook wel dat ze dat heus niet doen als het onmenselijk zou zijn zonder verdoving. Had jij iets van pijnstiller genomen van te voren Wietske?
Jet, het klinkt heel bekend jouw klachten tijdens de zwangerschap. Veel krachttraining doen helpt echt. Alles wordt nu slappe hap dus moeten je spieren de boel opvangen. Sterkte!
Sandy, spannend hoor zo de laatste weekjes! Fijn dat je je zo goed voelt, hij of zij zal nog wel even blijven zitten denk ik.
Luna, ga jij nog verdere stappen ondernemen bij de gyn? Ik loop hier nu ook een beetje op vast hoor, ik weet niet of er nog wel iets te doen is zonder verdere vervelende behandelingen en hoe lang we nog eigenlijk door willen gaan en waar we nou precies de grens gaan trekken vind ik heel erg lastig. Aan de andere kant wil ik er ook geen spijt van krijgen dat ik niet eventjes doorgezet heb. Moeilijk he.
Nou ja, misschien niet te ver vooruit lopen op alles en positief blijven dat het nog gewoon gaat lukken.
Ik wens iedereen veel plezier vanavond en alvast een heel gelukkig en gezond 2009!
Veel liefs Gwen