35+ klussers 3

Gelukkig Alex, dit haalt de druk wel wat van de ketel. Ik zou ook gewoon die foto laten maken hoor, de huisarts kan wel meer zeggen. Je moet het gewoon helemaal uitsluiten. Als je dat niet zou doen, hou je volgens mij altijd een stemmetje in je hoofd die toch ergens rekening mee houdt. Gewoon lekker uitbannen dat stemmetje! Maar ik ben blij voor je dat je voet bij stuk hebt gehouden en je nu wat relaxter kunt zijn.

Liefs, Luna

Hoi allemaal.
Hier een ontspannen jonge vrouw met kinderwens. Vanochtend bij de gyn geweest. Echo gemaakt en alles gecontroleerd, ziet er allemaal rustig en prima uit. Ook wat kweken afgenomen ter controle, gelijk een uitstrijkje, want dat moet dit jaar ook weer. Ik heb steeds vanaf dag 23 rare buikpijn, dus heb alles even laten controleren. Nu voel ik me nog rustiger. Ik had zaterdag mijn eisprong dus wij hebben de afgelopen tijd intensief geklust. Wisten wij veel, HA wist ook niet dat ze dan geen foto zouden maken. Wanneer het kan zal ik dat alsnog doen. Weet bijna niet wat ik moet hopen.
Wietske, mijn kinderwens is inderdaad ook nog niet vervuld. Dat geeft toch extra druk. Helemaal nooit moeder worden...dat niet! Heeft je gyn er vaart achter gezet? Kijk of je misschien nog van verzekering moet wisselen voor de vergoeding in Duitsland. Leuk, manlief als dirigent. Het is inderdaad geweldig om muziek te maken in een orkest. Wij spelen vanavond ook "maar" voor een paar honderd mensen hoor, het blijft altijd geweldig.
Hoop dat je de kerstdagen rustig doorkomt Sandy!
Wij vertrekken zaterdag naar de schoonfamilie in Rome, ik ben er aan toe. Wellicht kijk ik nog even vanuit een internet café daar. In ieder geval alvast hele fijne kerstdagen! En dat het nieuwe jaar ons allemaal geluk mag brengen!
Alexx

Hee meiden,

Nou, Alexx, dat klinkt gelukkig allemaal positief. Wel even nog een foto laten maken voor de zekerheid inderdaad, dan ben je helemaal gerustgesteld.
Gelukkig nog net voor de feestdagen, nu nog een positieve test! Mag je trouwens dan helemaal geen foto meer maken, of zou het dan weer na de eerste drie maanden kunnen? Je hebt toch ook al lang je nod gehad?

Ik had eigenlijk afgelopen woensdag ongesteld moeten worden, maar veel meer dan wat bruinverlies komt het niet. Niet dat ik denk zwanger te zijn hoor, het zal vanavond of zo wel weer komen. Net als ik bijna weer hoop begin te krijgen, klinkt dat bekend?

Nou, nog twee dagen werken volgende week en dan is het lekker kerst. Ben wel toe aan wat extra rust, ben moe van alle drukte voor de sale in de winkel.
Ga weer ff  verder snuffelen op mijn hyves enzo, spreek jullie snel weer! Liefs Gwen

Alex meid wat kan er veel gebeuren zeg in een korte tijd, gelukkig dat het er goed uitziet, wat zul je bang geweest zijn zeg, laat toch de foto ind maar maken als het kan voor het zekere dan kan je het hoofdstuk afsluiten, nog beter als je zwanger zou zijn natuurlijk,
Brigitte wat een gekke mnd he zo met je moeder,  nog even en dan hebben jullie wat duidelijkheid dat wachten is ook killing, hoop dat je toch van de feestdagen kan genieten, Ferdi zal al die lichtjes wel mooi vinden,
Sandy laatste loodjes dat jij ook maar mooie feestdagen mag hebben.
Mischien helpt het voor jullie wat als ik vertel dat ik nog nooit een positieve ovu test heb gehad waarom??? Dus voor jullie allemaal de duimen draaien hier weer.
groetjes Maaike

Zo zeg er is hier weer heel veel gebeurt. Ik blijf duimen dat jullie allemaal ook snel zwanger mogen worden.

Met de zwangerschap gaat het goed, alles netjes volgens het boekje.
Ik loop nu wel al bij de fysio, ik schijn hypermobiel te zijn. Dan ben je in de banden/gewrichten super soepel, ik heb daar nooit echt last van gehad. Ik overstrek makkelijk, mijn enkels klappen snel dubben zonder dat het zeer doet, dat soort kleine dingen.

Nu in combinatie met de zwangerschap is het even niet zo handig... de boel is al een beetje aan het verweken, wat nu voor mij inhoud dat ik behoorlijk rugpijn heb, mijn bekken zijn nog stabiel maag neigen de andere kant op.

Krijg nu elke keer oefeningen mee, om bepaalde spiergroepen te trainen en sterker te laten worden, zodat die alles kunnen dragen als de banden te week worden.

Het is nu al redelijk behelpen, de meeste huishoudelijke taakjes doen zeer in mijn rug pfffff ik moet nog 6 maanden. Gelukkig is de fysio erg positief, we hebben nu heel veel tijd om de boel sterk te krijgen zeg maar.

Wat een verhaal weer he... gelukkig is het niks dramatisch en kunnen we er nu wat mee doen, word nu gedwongen alles rustig aan te doen, zelfs traplopen mag ik niet snel doen hihihi voetje voor voetje en beide voeten op de tree.

Groetjes Jet

Hey meiden,

Gelukkig Alexx heb je positief nieuws, zou ook die foto laten maken!!! Als je tenminste niet zwanger bent hé!!! Hele fijne vakantie geniet ze meid!!! En sterkte de komende tijd!!!

Gwenn, toch weer ff spannend of heb ik het verkeert, hoop het zo voor je de duimen draaien!!!

Luna, klinkt weer als een gewone cyclus misschien is er nog hoop of denk je van niet??? Duim ook zo hard voor jullie hoop dat het eens zal lukken!!!

Jet, zo das minder van je rug zeker als je nog zo'n tijdje te gaan hebt en het steeds zwaarder gaat worden. Hoop dat je die oefeningen kunt volhouden!! Heel veel succes met alles!!!

Maaike fijn dat alles goed met je gaat houden zo en geniet ze hé!!!

Wil jullie allemaal een hele fijne kerstdagen wensen en vooral een heel goed 2009 wie weet wat die jullie brengt!!!!

Hier is alles rustig wel steeds meer oefenweeën maar nog niet de echte het kindje gaat gewoon verder zakken nu vandaar!!! Vanaf donderdag ben ik 37 wk en dan mag het komen we zien wel!!! Allemaal succes met alles en kijk of ik dit jaar nog ff kom kijken hier of volgendjaar!!!

Liefs Sandy

Hoi hoi,

Waar is iedereen, ja weet dat het forum ff niks gedaan heeft maar goed wilde jullie nog ff wat typen!!!!

Gwen nog gefeliciteerd meid ben je verjaardag leuke dag en avond gehad!!!
Hoe gaat het met iedereen goed door de feestdagen gekomen??
Hoop dat ze net zo bijzonder waren als bij ons was erg leuk geweest!!!

Verders is alles goed hier nog geen baby haha zou wat zijn hé!!! Maandag nog op controle geweest alles was goed met de beeb en mij!! Heb nog een echo gehad maar was weinig goeds te zien de baby is al zo groot en zit zo diep in het bekken dat er weinig te zien valt, hij of zij weegt al 2900 gram. En nog wat leuks om te vertellen was ook nogeens afgevallen snappen jullie het, heb alles gegeten met kerst en dan afvallen heb ik nog niet meegemaakt haha!!!! Vandaag ga ik oliebollen bakken want we hebben het hele huis vanavond vol visite wel gezellig hoor heb er zin in voel me goed dus waarom niet en mocht er iets gebeuren is er gelijk oppas haha!!! Nee hoop dat de beeb nog ff wacht tot naar het nieuwjaar!!!
Wil jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen en ik hoop dat 2009 het jaar wordt dat iedreen hier zwanger wordt!!!! Tot volgendjaar!!!

Liefs Sandy 37 wk

Hoi allemaal,

Dank je wel Sandy. Ik heb het gisteren niet echt gevierd. Zaterdag geef ik een nog lang geen veertig feestje, haha! Wel een mooi kado gekregen, nl. een kleurenprinter, scanner en copieerapparaat ineen. Erg blij mee, kan ik lekker plaatjes scannen enzo voor mijn werk   (bv. moodboards)

Verder iedereen fijne kerstdagen gehad? Vanavond ook lekker oud en nieuw vieren bij vrienden van ons in de buurt waar nog zo'n twintig man komt. Wordt dus weer gezellig.
Minder fraai nieuws hier, moet volgende maand voor de hsg....ben er als de dood voor, weet niet waarom ik hier nou zo extreem bang voor ben, maar het klussen deze maand MOET dus gewoon lukken, hoezo stress. Zal vooral nu goed gaan hihi! Ik krijg echt al buikpijn bij de gedachte, maar ja hoe lang kan zoiets nou echt pijn doen he. Als ik het dan weer nuchter bekijk snap ik ook wel dat ze dat heus niet doen als het onmenselijk zou zijn zonder verdoving. Had jij iets van pijnstiller genomen van te voren Wietske?

Jet, het klinkt heel bekend jouw klachten tijdens de zwangerschap. Veel krachttraining doen helpt echt. Alles wordt nu slappe hap dus moeten je spieren de boel opvangen. Sterkte!

Sandy, spannend hoor zo de laatste weekjes! Fijn dat je je zo goed voelt, hij of zij zal nog wel even blijven zitten denk ik.

Luna, ga jij nog verdere stappen ondernemen bij de gyn? Ik loop hier nu ook een beetje op vast hoor, ik weet niet of er nog wel iets te doen is zonder verdere vervelende behandelingen en hoe lang we nog eigenlijk door willen gaan en waar we nou precies de grens gaan trekken vind ik heel erg lastig. Aan de andere kant wil ik er ook geen spijt van krijgen dat ik niet eventjes doorgezet heb. Moeilijk he.
Nou ja, misschien niet te ver vooruit lopen op alles en positief blijven dat het nog gewoon gaat lukken.

Ik wens iedereen veel plezier vanavond en alvast een heel gelukkig en gezond 2009!
Veel liefs Gwen

Terug
Bovenaan