35+ klussers 3

Oh fijn Luna, dat je dat nog even toelicht....gelukkig maar, dan gaan we maar uit van het beste. Vandaag gebeld vor de bezinking i.v.m. de HSG. Dat aantoont of er ontstekingen ergens in het lichaam zijn. Dan moet laag zijn, en tussen de 1 en de 19. het was 3, perfect zeiden ze.
Zo moet ik nog een paar dingen horen de komende maand; FSH 'perfect', HSG 'perfect' enz enz. Dat kan ik er wel weer wat heil in zien.
Misschien dat ik dan nog niet eens doorga met KI.

Een vriendin van mij, daar bij en bij haar man, is alles in orde. Nu is de 4e IUI mislukt. Het is toch raar hoe die natuur werkt. Ik ken ook eens stel die beide wat hadden. Ze werden beide geopereerd, zijn uiteindelijk met ICSI zwnager geraakt. Het is alsof je bijna wil dat er iets aan de hand is, wat natuurlijk verholpen kan worden. Maar als er niks is en alles is goed, dan kun je het toch bijna niet uitstaan waarom het maar niet lukt.

Maar goed, we houden de moed erin. Woensdag HSG en een week later afspraak met gyn en uitsslag FSH.

Ben toch benieuwd naar een neiwue baby die er toch al moet zijn.....spannend!!

M

Ja gefrustreerd kun je ervan raken, we klussen volgens mij allemaal op het juiste tijdstip en toch lukt het niet. De klinisch verloskundige die een echo bij mij deed toen mijn zwangerschap niet goed uitpakte, vertelde dat maar liefst 90% van alle bevruchtingen niet leiden tot een zwangerschap. En dat vrouwen dat vaak niet weten omdat ze gewoon op tijd of enkele dagen later ongesteld worden. Geeft je te denken he? Als er een eicelletje bevrucht is, kunnen er nog zoveel dingen fout gaan. Het is en blijft ook een echt wonder!

Hoi allemaal,

Zijn jullie ook zo nieuwsgierig naar Sandy? Ze is vast al mama intussen.

Met mij gaat het al wat beter, minder angstmomenten en beter slapen. Mijn man is aan het opkrabbelen van de griep. Allemaal mooi op tijd, want begin volgende week verwacht ik m'n eisprong. Dan gaan we gewoon voor de 22ste keer ons best doen.(gelukkig wel altijd met plezier).

Mirjam, bij ons is ook uit onderzoek totnutoe gebleken dat alles goed is en ook na 22 rondes en 4 iui's niet zwanger.
We gaan binnenkort toch contact opnemen met de vruchtbaarheidskliniek hier in Leer. Het lijkt me wel een positief iets dat ze hier in Duitsland speciale klinieken hebben die zich alleen maar bezighouden met het helpen van paren die ongewild kinderloos zijn. Hoop alleen dat de nederlandse verzekering wil meewerken.
Anders gaan we eens even met mijn vader praten. Die heeft geld zat en wil dolgraag weer opa worden, moetie maar beetje dokken!

Allemaal liefs,
Wietske

Jet, dat lijkt mij ook fantastisch, een jongen! Ik zie mijn man al stralend van trots langs het voetbalveld staan. We sparen in ieder geval maar vast de plaatjes van meneer Heijn, je weet maar nooit........

He allemaal,

Weer lekker wat te lezen van jullie, helaas nog geen nieuws van Sandy, ben ook benieuwd.

Mirjam, ze zijn bij mij eerst begonnen met allerlei bloedtesten, op chlamydia, rode hond, progesteron, fsh, weet ik veel wat allemaal nog meer, en maanden later pas die hsg gehad. En zoals Luna al zei hoef je geen hoog fsh-gehalte te hebben op onze leeftijd, maar ik wilde je even geruststellen voor het geval die wel verhoogd is. Ik was me namelijk helemaal te pletter geschrokken en al bijna depressief geworden bij het idee dat de overgang zou naderen, maar zo lang je nog een regelmatige cyclus hebt, kan dat hormoon een verouders ei nog wel extra laten groeien denk ik. Zo beredeneer ik het tenminste bij mezelf. Dus gewoon weer hoop....Ik hoop dat bij jou ook alles in orde is, ook al hoop je natuurlijk stiekem dat ze iets eenvoudigs vinden dat gemakkelijk op te lossen is he.

Haha, Wietske zo had ik het nog niet bekeken om je vader te laten financieren voor zijn kleinkind. Ja, waarom niet he, zou ik ook doen hoor als ze niets vergoeden. Hopelijk doet de verzekering royaal en komt het straks allemaal goed. Maar eerst maar eens moederen over de lammetjes, leuk hoor! Zijn ze er al intussen?

Luna, al bijna nod? Al kwaaltjes? Ik duim heel hard voor je!

Ik ga Aron uit school halen, fijn weekend!
Liefs Gwen

Ikke nod? hahaha nee hoor Gwen, volgens mij ben je een beetje de kluts kwijt, ik zit net op dag 8... mijn ongi is sinds vandaag net over.

Sandy!!! hoe is het met je???

He meiden, ik wilde jullie dit niet onthouden: sinds een paar weken is er een gloednieuw forum voor de wat oudere klussers/moeders onder ons (37 tot 47 jaar  zo ongeveer), waarvan er een aantal ook de mmm zitten. Deze is opgezet door een aantal meiden van weer een ander forum waar ik zat, maar waar het beheer erg raar deed.

Er staan veel wetenswaardigheden op, zijn hele leuke,  lieve meelevende  meiden die allemaal gelijkgestemd zijn. Zeker de moeite waard! Dus als je interesse hebt, zie ik je daar!!

De link is:

http://zwangermoederro.forum2go.nl/

Hoi lieve meiden,

Daar ben ik dan eindelijk met goed nieuws!!! Ben 23 janauari bevallen van een zoontje hij Heet Kevin hij was 58cm lang en woog 3970 gram, dus een heel groot jongetje!!! Het was een zware bevalling ga jullie die nog eens vertellen maar nu eerst ff genieten  ben woensdag pas uit het ziekenhuis gekomen dus nog ff genieten van    de kraamtijd!!!

Allemaal dikke knuffels van een trotse mam!!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan