35+ klussers 3

Gwen, succes vandaag!! Hoop dat het meevalt!

Mirjam, ik moet 3 feb. naar de gyn en ik denk dat hij dan wel een HSG zal voorstellen, maar een afspraak daarvoor  heb ik nog niet hoor. Wat fijn trouwens dat je je nu een stuk beter voelt. Komt toch denk ik dat je nu bij de gyn zit en dat er goed naar je gekeken wordt, zodat alles uitgesloten kan worden. Ik heb ook wel eens het gevoel dat er een verkleving zit bij mij na de curretage, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Wil daarom wel graag een HSG.

Alexx, je ziet dat je toch grenzen gaat verleggen he? Hebben wij ook gedaan. Ik dacht nl. eerst tot 40 proberen en daarna niet meer, maar nu heb ik zoiets tot 41 proberen en daarna zien we wel weer. Maar ik merk wel dat de tijd begint te dringen nu, ben een beetje onrustig.

Sandy, ik ben benieuwd of je al bevallen bent of misschien nu wel bezig bent. Ik hoop je snel weer te zien hier!

xx Luna

Hee lieve meiden,

Nou, het zit er gelukkig weer op. Had er muizen van in mijn buik, zoals Aron dat zo mooi zei toen hij voor zijn diploma moest zwemmen. Het hele ondezoek werd bijna afgelast toen de gyn zag dat ik nog wat restjes bloed van mijn menstruatie had, ik werd bijna gek. Zag mezelf al weer voor de volgende keer zenuwachtig worden. Maar gelukkig was het maar weinig bloed en kon alles toch doorgaan. Tip van de week, plan hem dus voor de zekerheid iets later dan op cyclusdag zeven.Achteraf valt het natuurlijk altijd mee, zo heel erg is pijnlijk het niet en de werkelijke pijn die je er aan hebt is maar een minuutje hoogstens. En gelukkig was het allemaal heel mooi open dus hoeft er gelukkig geen kijkoperatie of zo aan te pas te komen.De komende maanden mogen we dan ook gewoon weer zelf gezellig aan de slag en zien wanneer ik weer eens bel. Nou, misschien dan wel nooit meer, haha! O jawel: om te zeggen dat het gelukt is, hihi. Nu nog wat kramperige last van mijn eierstokken(?) maar het is goed te doen hoor met een naproxentablet! Zo, wat een opluchting zeg, jippie. We zijn na het ziekenhuis direct doorgereden naar de Kamer van koophandel om mijn bedrijf in te schrijven, leuk, leuk.....De website is ook zo goed als af, nog wat kleine aanpassingen met wat kleurtjes over de menubalken en zo en dan kan ie echt de wijde wereld in! Ik houd jullie op de hoogte. Zo, genoeg over mij.

Mirjam, je klinkt gelukkig al een heel stuk vrolijker! Fijn om te merken, maar ook als je je niet zo happy voelt mag je hier lekker je hart uitstorten he.
Ga jij nu ook het onderzoekstraject in verder?

En Luna, toch ook maar weer de stoute schoenen aantrekken? Het is inderdaad zo dat je telkens je grens verlegt, ik heb hem nog niet heel zwart-wit getrokken, maar we zullen er ongemerkt wel overheen gaan door geen tegenactie te ondernemen om het zo maar te zeggen. De box, kinderwagen, kleertjes enz. staan nog heerlijk in de weg hier. Ik weet ook niet of ik dat over een half jaar over mijn hart kan verkrijgen om te vekopen of weg te geven. Zal best even een moeilijk moment zijn.

Wietske, hebben jullie al (goed) nieuws over de ivf behandelingen, of wachten jullie nog eventjes?

Alexx, heb je al weer nieuwe (uitslagen van je) foto's gehad?

Brigitte, hoe gaat het nu met je moeder?

Paulien, ik heb gestemd op je dochtertje hoor, als je hier nog ooit leest. Wat een poepie!

Sandy, duim, duim!!!! Misschien lig je al lekker van je kleine schat te genieten!

Jet en Maaike, hoe is het met jullie, gaat alles nog goed? Zijn alle kwaatjes nog goed vol te houden? Nog echo's gehad? Of komen die pas weer veel later weer?

Nou, zit weer op mijn praatstoel hoor, alle zenuwen moeten er uit, hihi!

Liefs Gwen

Hoi lieve allemaal,

Gwen, wat een mazzel dat het meeviel, bij mij viel het toen een beetje tegen, maar dat ligt aan mijn baarmoeder die wat gekanteld ligt.
Dus nu ga je eerst maar weer zelf aan de slag, geen iui?

Bij mij zijn gisteren de rd weer gekomen, op dag 26 zoals gewoonlijk. 'k heb nog niet veel zin om weer te gaan dokteren, denk dat ik nog even wacht tot na de lammertijd. (heb 10 drachtige schapen, dus dat is straks 14 dagen aanpoten en 's nachts een paar keer uit bed en zo).
Bovendien, als je zwanger bent mag je volgens onze gyn niet helpen bij de bevalling van een schaap i.v.m. een bepaalde gevaarlijke bacterie. Mijn man weet er weinig van, dus ik zie het al voor me: ik op een afstandje roepen wat hij moet doen en hij in mijn schapen zitten te wroeten, lijkt me niks!

Dus ik denk dat we zo ongeveer in april eens een afspraak gaan maken met de vruchtbaarheidskliniek hier in Leer. Lekker dichtbij.

Zijn jullie ook zo nieuwsgierig hoe het met Sandy is? ik ben zo benieuwd!!

Luna, hoe is 't bij jou, al ongie??

Allemaal weer liefs,
Wietske

Oh ja,
wou nog even zeggen dat het me goed doet te lezen dat jullie zo goed begrijpen hoe het is om af en toe angstig of benauwd te zijn.
Doet altijd goed om te weten dat je niet de enige bent!
Mirjam, ik doe ook die ademhalingsoefeningen en ontspanningsoefeningen en dat helpt inderdaad op sommige momenten goed.
Het helpt me alleen helaas niet om beter te kunnen slapen, iemand daarvoor nog tips?

Hai, ik ook ongi. Jij ook Wietske, jammer weer! Had het wel al een kleine week door dat het niets werd. Voelde helemaal niets en de temp werd ook niet echt heel hoog. Nou ja, 3 feb. naar de gyn, bleeeh!

Gwen, ben blij te lezen dat het allemaal meeviel! En natuurlijk dat alles ok is, kun je dat ook weer wegstrepen, toch een lekker gevoel lijkt me.
 Leuk leuk leuk, dus nu officieel je eigen bedrijf?? Hoe  heet het?

Ik kan ook nog steeds niks wegdoen hoor. Je zal net zien dat je dan zwanger raakt. Mmmm misschien toch een idee???

Nou mijn volgende nod (als ie 28 dagen is) is op 20 februari.

xx Luna

He meiden, gelukkig Gwen je uitslag is goed lekker he, nu is alles gelijk lekker schoon en hoop dat je net als ik lekker vruchtbaar bent daarna kan je je spulletjes weer gebruiken en hoef je geen afscheid te nemen. Ze zeggen ook vrijen op zn hondjes en even die houding houden helpt, (ik ben er zwanger van geworden)
Luna hoop voor jou ook op een goede uitslag van de hsg en inderdaad zoveel mensen van boven de 40 raken nog zwanger waarom jij niet zolang   de wens er is en de mogelijkheid zou ik er maar niet zo over nadenken nog, en waarom zouden jullie een kindje minder te bieden hebben als een 20 jarige???

Wietske spannend de lammetjes tijd zo schattig en begrijp dat je dat lekker zelf wilt doen. mischien dat je je daarna ook weer wat sterker voelt volg lekker je gevoel.

Alex was je nog voor foto geweest???
Mirjam gezellig dat je weer meeschrijft en lekker toch om af en toe je hart te luchten dat is het lekkere ervan toch en vind het een leuk groepje er is altijd wel een luisterend oor en iemand die je begrijpt wat dat betreft wordt er hier geluisterd en niet geoordeeld fantastisch vind ik dat, bijna jammer dat jullie niet in de beurt wonen kan je nog eens koffie doen.

Hier gaat het echt super heb helemaal geen kwaaltjes mn enigste kwaal is dat ik geen honderd dingen meer op een dag kan plannen maar ja verder sport ik nog lekker geniet van de sauna en vooral van het mensje in mn buik, het is echt een heel lief gezellig ukje wat erg op je handen reageert, denk nu al is dit echt de laatste keer dat ik het meemaak vind het echt de bijzonderste tijd uit mn leven.
Nou ik ga aangezien ik vanmorgen weer de hort op geweest ben maar even huishuiden.
Maaie

Hé meiden,
Ik zie weer positieve berichten, mooi! En zou Sandy al bevallen zijn?
Meteen profiteren van die schone eierstokken Gwen, misschien de tip van Maaike volgen? Klinkt overigens geweldig Maaike, zoals je schrijft over zo'n kleintje in je buik. Je tip vind ik ook lachen. Wij doen overigens vanalles. Afgelopen keer dag voor en van de eisprong goed getimed, ik bedoel man eerst ik er meteen na. Schijnt ook te helpen. Wat een details allemaal. Ik verleg inderdaad mijn grenzen nu Luna, en mijn man ook, dat verbaast me nog het meest. Als het deze keer niet raak is maak ik een afspraak met de gyn. Tja. Ik wordt over drie weken 40 en nu we er allebei echt op zitten te wachten dat het gaat gebeuren bedenk ik ineens dat de hulp voor handen is: waarom je dan niet laten helpen. Voelt best goed zo'n beslissing. Ik wilde er deze maand minder aan denken, 5 dagen na de eisprong gestopt met temperaturen, druk bezig geweest, het hielp allemaal, totdat ik dinsdag laat ineens ongi pijn kreeg (6 dagen voor NOD), woensdag ochtend nog erger, dacht dat ik ongi zou worden, hele dag steken, zeer heftige steken bij het opstaan. En dat was donderdag allemaal ineens weg. Snap er niets van. Zondag dus alsnog testen.
Brigitte, hoop dat het goed gaat met je moeder. Luna en Wietske, balen van die RD. Gwen succes met klussen en met je bedrijf! En dames, laat die spulletjes gewoon maar staan, tenzij de truc inderdaad is om ze weg te doen...
Oh, vergeet ik bijna, volgende week donderdag heb ik een afspraak voor foto's. Kan ik altijd nog afzeggen als dat nodig mocht zijn.
tot snel,
Alexandra
ps: als ik weer eens  ben, dan zal ik aan jouw lammetjes verhaal denken Wietske, moest zo lachen!

Terug
Bovenaan