35+ klussers 3

Wauw gefeliciteerd!!! Geniet er maar lekker van hoor, laat je nog maar lekker verwennen door de kraamhulp en je grote mannetje. Nou, leuk hoor, een zoon en een dochter. Kan niet mooier toch?
Liefs Gwen

Hallo!

Hoe is het aan de andere kant van de lijn? Ik zit al weer in mijn wachtweek. Aangezien ik telkens al een week van te voren begin met roze verlies, scheelt dat weer een week wachten, als ik me tenminste deze keer nou eens niet weer van alles in mijn hoofd haal! Maarre....genoeg afleiding, want ik ben al volop bezig met mijn opdrachten. Sinds vorige week ben ik on-line met mijn eigen website, ik vind het zo stoer! Zelf met Ralph in elkaar gedraaid. Je kunt hem vinden onder www.style-up.nl dus nu kunnen jullie het ook eens bekijken als je het leuk vindt.

Nou, ik ga eens even helpen met eten koken, tot snel weer,
Liefs Gwen (leuk hoor, zo'n schuilnaam, heeft nu ook geen zin meer, hihi...)

Ik moet morgen naar de gyn, jammer genoeg pas om 17.30 uur en morgenavond moet ik ook weer weg, dus denk niet dat ik morgen verslag kan doen. Horen jullie woensdag dan wel.

Hoi ho

Gwen, moooooooiiiiiii de site!
Luna, hoe ging t bij de gyn?

k heb niks te melden eigenlijk, kwam even spieken hoe het hier gaat :)
Ferdi was gister 7 maanden! pffff wat gaat dat snel zeg!

tot gauw... hopelijk snel weer iemand (liefst meer!) met pril zwanger nieuws!!

He meiden,

Gisteravond vervolgafspraak met de gyn gehad. Onze opties zijn IUI (met hormonen) of IVF. Heb het hemd van zijn lijf gevraagd en de gyn zei dat in onze situatie IUI eigenlijk geen optie is, omdat het de kans gewoon niet verhoogt op zwanger worden. IVF biedt ons duidelijk veel meer kans. Omdat ik al veel had gelezen op het internet, en hier uiteraard, over IVF was ik vooraf erg huiverig. Het lijkt mij een zware behandeling en ik heb mijn angsten over de hormoonbehandeling, de punctie en evt. overstimulatie met hem besproken. De gyn heeft ons echter kunnen geruststellen, zodat wij toch hebben besloten om het erop te wagen. We gaan nu voor een proef IVF (weet ff niet meer wat dat nu precies inhoudt, sorry!!). Ik ga zo ff bellen met zijn assistente voor verdere afspraken. Zoals het er nu uitziet kunnen we over 3 maanden starten met de behandeling.

Ik heb ook meteen een echo gehad en mijn eitje staat (stond??) op springen, ook waren er nog meerdere follikels te zien en dat is weer een gunstig teken. Je zag aan het grote ei al een uitstulping dus hij verwachtte dat het ei die avond al zou springen. Nou moest ik gisteravond natuurlijk weer weg , dus heb manlief om 23.30 uur wakker moeten maken

Heb trouwens nog ff gevraagd over mijn cyclus die 2x heel kort was. Hij zei meteen "dat is niet gunstig" en stelde voor om meteen de volgende cyclus opnieuw de FSH-waarde te bepalen.

Dit was even in een notendop mijn verhaal.

xx Luna

hoi allemaal,

Hey Luna, wij hebben ook besloten binnenkort naar de kliniek te gaan om toch aan de IVF te beginnen. Ik zie ook erg op tegen de behandeling, maar het wachten duurt nu al zolang dat ik ook geen hoop meer heb dat het nog op een andere manier gaat lukken, sterkte!

Sandy,

Gefeliciteerd!!!!!!
Laat je snel eens weer weten hoe t gaat?

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan