35+ klussers 3

Ben er ook weer effe. Best een leuke carnaval gehad, alhoewel de echte flow er niet geweest is. Ik was te moe om savonds uit te gaan. Wel overdag emt mijn dochter en opa en oma op pad geweest.

We zijn beide erg moe en ik heb het idee dat we tegen het overspannen-zijn aan zitten. Ik weet niet zo goed wat we ermee moeten. Ales gaat toch gewoon door.

Deze maadn is nog even gewoon wat betreft het zwabger worden. Volgende maadn straten we met KI. Ik moet oo aan de Clomid. dat snap ik niet want ik heb over et algemeen wel een eisprong.
Ik weet niet wie er hiermee ervaring heeft? Krijge je dan niet meer eisprongen tegelijk?
Ook dat ze op dag 1 of 2 al een echo willen maken, snap ik niet, wat zien ze dan? toch nog niks?

Bij een osteopaath is ontdekt dat de spieren in de onderbuik aan de rehcterkant helemaal vast zitten. Zo vast dat het bekken en schaambeen scheef gaat staan. Dat kan door hem behandeld worden. Alleen zit er steeds drie weken tussen de afspraak en ik vind dat nogal lang. Ik wil voorstelen dat korter te plannen.

Ik lees jullie berichtje allemaal nog wel, maar ik ben af en toe te moe om vaak te schrijven en zo...

groet, Mirjam

naam           leeftijd        ronde               kindje        datum

Wietske, 38                 23                             1                  12 maart
Petra            40                 17 na curr.      2                  16 maart
Mirjam     37                 19 na curr.     2                 15 maart ± (ik doe een ovutesten meer..)

Hallo,

Leve de lente er stonden krokusjes in de tuin vandaag. Laten we hopen dat het deze lente gaat gebeuren.
Ik weet niet hoe ik het lijstje kan aanvullen. Wil iemand dat uitleggen of voor me doen? In ieder geval zijn mijn gegevens: Mickey, 37 jaar, ronde 10, 3e kindje, nod 28 maart.

Mickey

Zo eerst even het lijstje aanvullen.

naam           leeftijd        ronde               kindje        datum

Wietske, 38                 23                             1                  12 maart
Petra            40                 17 na curr.      2                  16 maart
Mirjam     37                 19 na curr.     2                 15 maart ± (ik doe een ovutesten meer..)
Alexx           40                  7 na 2mk's      1                 23 maart
Mickey        37                 10                              3                  28 maart

Zo en dan eindelijk weer een bericht van mij. Kon even lekker bijlezen. Heb het erg druk gehad en dat was best wel even lekker. Dank weer voor het meeleven allemaal. Ik zei nog dat ik het volgende bericht positiever zou zijn en gelukkig klopt dat. Ik heb er echt aan gewerkt. Helaas geen zwangerschaps berichten hier. Wel weer wat NOD's in aantocht. Die prikken  van mij waren  bloedprikken, een op dag 21 en een op dag 3 (voor o.a. fsh, maar ook een heleboel andere hormomen). Dat in verband met eventueel ivf. Op dag 21 meten ze overigens je progestoron. Dit hormoon zorgt er o.a. voor dat de spieren rond je baarmoeder slapper worden zodat je baarmoeder het lichaamsvreemde embryootje niet af kan stoten. Als dat dus te laag is wordt het kleintje  eruit gegooid zodra het zich innestelt. In sommige landen krijgen vrouwen daarvoor het hormoon toegediend, in Nederland gaan ze ervan uit dat het hormoon niet voldoende is omdat het vruchtje niet goed is. Zet je toch aan het denken. Onze afspraak met de gyn voor bespreken uitslagen hebben we moeten verzetten naar 3 april. We zijn erg nieuwsgierig.
Fijn dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad tijdens de 'vakantie'.
Ik vind eigenlijk dat we allemaal in maart zwanger moeten raken. Laten we vooral niet luisteren naar negatieve verhalen van anderen (vind ik overigens nogal stom van die mensen). Gelukkig is iedereen in mijn omgeving erg positief betrokken bij ons avontuur. Vrienden en goede kennissen zijn op de hoogte doordat ik 2 keer in het ziekenhuis heb gelegen. Luna het wordt nu spannend. Wietske maak snel die afspraak en knuffel een lammetje namens mij.
Knuffel voor iedereen.
Alexx

naam           leeftijd          ronde                 kindje             datum

Wietske       38                 23                             1                   12 maart
Gwen               39                  24                             2                   13 maart
Mirjam          37                 19 na curr.       2                 15 maart ± (ik doe een ovutesten meer..)
Petra                 40                 17 na curr.      2                  16 maart
Alexx                40                  7 na 2mk's      1                 23 maart
Mickey         37                 10                              3                  28 maart

Hoi dames,

Ik wil jullie allemaal nog heel veel succes wensen! ik kom even glitters strooien! ************** *********************** ***************** ***************** ************************* ************

Ik ben namelijk zwanger. Ik had het totaal niet zo snel verwacht, maar dus toch!! Ik heb me net aangemeld voor moeders voor moeders en ben nog even overdonderd door dit nieuws!

Ik kom hier nog wel vaker kletsen! Liefs Jen

Terug
Bovenaan