35+ klussers 3

Hallo,

Gisteren niet ongesteld geworden. Wel krampen gehad, wat de eerste tekenen bij mij zijn. Ik verwacht het nu vandaag ieder moment wel te worden. Als het toch niet komt, test ik morgenvroeg. Ik wil het vandaag niet doen, omdat ik zo verwacht dat die test weer negatief is en daar heb ik echt geen zin in.
Heb wel besloten dat ik volgende ronde weer met ovu testen ga werken. Dan ben je ook zekerder van je eigen NOD. En op het juiste moment klussen is per slot het enige dat je zelf kunt beinvloeden. Goed, ik laat het morgen wel effe weten.

Mickey

Hoi allemaal,

Gezellig dat er wat nieuwe bijkomen. Even een kort berichtje van mij, mannetje is jarig dus drukke dag(en). Vandaag op mannetje's verjaardag 2 vette strepen op ovutest, dus kadootje was logisch .
Dat zou een mooi kadootje zijn, als het nou ook nogeens gelukt was in ronde 24!
Zal wel niet.

We zijn nog even niet terug in de mm, heb gesolliciteerd op een leuk baantje.

Allemaal liefs,
Wietske

NOD gisteravond gekomen, 3 dagen te laat. Maar na opnieuw een negatieve test op vrijdag, wist ik wel genoeg. Al hield ik stiekem een heeeeeel klein beetje hoop. Doordat ik deze keer een wat langere cyclus had, loop ik volgende maand ook vast. Als alles volgens mijn reguliere schema verloopt ga ik precies tijdens mn ovu dagen een lang weekend naar Budapest met een vriendin. Maar goed, positieve nieuws is een maand zonder stress.

Groetjes Mickey

Hoi allemaal,

Weer een boel bij te lezen, in mijn afwezige weekje. Helaas weer geen zwangerschappen. Zou er een vloek rusten op ons topic of zo, zou het bijna gaan geloven zeg.

Leuk dat je er weer bent, knutsel! Al een mannetje op de wereld gezet intussen, leuk hoor! Zijn jullie al weer echt begonnen voor een tweede kindje? Spannend. Niks van anderen aantrekken, je zult overal van iedereen verhalen blijven krijgen over van alles wat hen zelf is tegen gevallen. Dat zullen wij ook wel eens doen helaas als we weer een ronde verder zijn en steeds minder vertrouwen er in krijgen ooit (weer) zwanger te raken. Is denk ik wel mens eigen.

Wij hebben lekker een weekje geskied en het leuke daarvan is dat je al moe wordt van het inademen van de ijle lucht, dus we lagen de hele week lekker vroeg in ons bedje.....met een eisprong ergens tussendoor. Dit moest hem worden he, haha...nou, we hebben ons best weer gedaan hoor.
Ik hoor het al, Wietske, jij hebt eigenlijk ook geen tijd voor een zwangerschap vanwege de kleine geitjes en je baan? Bij mij hetzelfde verhaal hoor, net een eigen bedrijf gestart naast mijn baan van 29 uur, best wel genoeg afleiding in ieder geval. Zou het ons nou juist belemmeren met zwanger worden? Dan krijg je direct weer de discussie dat zwanger worden tussen je oren zit en dat geloof ik ook niet, tenminste niet bij een ander.  Voor mezelf heb ik wel eens het gevoel dat ik me er gewoon niet meer mee bezig wil houden omdat de teleurstelling dan niet zo groot is.... Nou, ik ga eens gezellig doen thuis, tot woeensdag of zo. Liefs Gwen

He meiden eindelijk weer een berichtje van hier, heerlijke fam reunie gehad en zondag met carnaval nog een paar uur in maastricht gewist en zelfs van een nuchtere kant was het erg leuk, wel vroeg weer weg want werd zo druk dat het met je dikke buik niet leuk is om tussen te staan, daarna ziek geworden weer flinke ontsteking tandvlees (holte) nu al de 3e keer tijdens de zw schap, Gelukkig nu weer wat beter wat een geklop en rottigheid zeg. Ook is mn hondje voor de 1e keer loops geworden, arm beestje nu al die mannen maar uit de buurt houden.
Helaas geen nw zwangere maar toch wel goed om te lezen dat ieder zn plannen heeft en er niet onder te krijgen is. het voorjaar komt ............. Wietske zou leuk zijn op de verjaardag van je man zon kadootje.
Nou hier gaat de zwschap verder goed nu op 29 wk en 3dgn, begonnen aan het kamertje en spulletje,
groetjes van hier en het is maart..................... dus hoop een hoop goed nws te lezen deze maand.
gr Maaike

Hoi allemaal,

Hier ook even een berichtje weer van mij.
Maaike, fijn dat alles zo goed gaat! ben toch wel klein beetje jaloers, ben jij ook van 1970?
Wat ik me afvraag; ik lees dat jullie af en toe schrijven dat er iets bijzonders is met zwanger worden in maart?? Is de kans dan om 1 of andere reden groter? Ik heb blijkbaar iets gemist.
Zelf heb ik het superdruk gehad met mijn schapen. Er zijn er nu 7 bevallen en we hebben nu 11 lammetjes. Bij 2 bevallingen moest ik even helpen, maar de rest ging vanzelf goed. Superschattig die kleine zwarte zachte onbeholpen lammetjes!!
Bij 1 moederschaap functioneert de helft van het uier niet, dus haar beide lammetjes krijgen 4x per dag van mij extra melk uit een flesje.

Zo, tot zover het schapenverhaal.
Mijn NOD is 10-12 maart, maar ik heb er eigenlijk niet veel vertrouwen meer in dat het nog zomaar vanzelf zou gaan lukken. We hebben nog steeds de ziektenkostenverzekering niet goed voor elkaar, maar zodra dat wel het geval is (zal nog wel 1 of 2 maandjes duren) gaan we een afspraak maken bij de vruchtbaarheidskliniek.
Ondertussen ben ik driftig op zoek naar een leuk baantje voor zo'n 16-24 uur per week, maar dat wil nog niet zo lukken.
Het woont hier prachtig en heerlijk rustig op het platteland, maar veel werk is er natuurlijk niet te vinden.

Zo, allemaal veel veel liefs en dat er toch maar gauw weer iemand van ons zwanger mag worden!

Wietske

Nu we weer met wat meer zijn misschien leuk om weer een lijstje bij te houden? Ik maak in ieder geval maar even een eerste aanzet:

naam        leeftijd        ronde          kindje        datum

Wietske, 38               23                        1                        12 maart

He meiden!

Ik probeer het kort te houden, want moet nog een aantal voorbereidingen treffen voor vandaag, morgen en zaterdag, want dan staan we weer in het theater! Spannend weer, heb er veel zin in. Ik zal ff en link bij onze hyves zetten voor een reportage en foto's.

Jen, normaal was mijn cyclus altijd 27-29 dagen en dat ie nu korter word, is niet heel goed. Gelukkig kwam mijn ei wat later deze keer dan ik dacht, op dag 11, nou dat kan er mee door, maar in december heb ik em 2x heel vroeg gehad, op dag 8 en dag 9 en dat is niet goed zei de gyn (in mijn situatie dan he).

Ah Mickey, wat jammer dat de devils weer op bezoek waren. Zal nu al wel bijna over zijn denk ik?

Nou Gwen, ik hoop dat de gezonde berglucht wat in beweging heeft gezet!! Wanneer is jouw nod? en idd het is maart!!!! Ik merk bij mij dat de teleurstelling niet meer zo groot is elke keer. Ik ga er gewoon steeds vanuit dat ik toch wel ongi word.

Maaike, fijn dat het goed gaat met de zwangerschap. Leuk he kamertje inrichten!

Wietske, dat verhaal  van maart loopt al een jaar en is door Gwen in de wereld geholpen. Zij heeft steeds het idee dat zij en ik in maart zwanger worden. Nou, vorig jaar is dat niet gelukt. En een paar maanden geleden had ik uitgerekend dat als ik deze maart zwanger zou worden, ik precies even oud in jaren én maanden zou zijn als mijn moeder toen zij zwanger raakte van mij (ze was toen ook 40, en 41 toen ik geboren werd). Maar zou wel heeeel toevallig zijn he?
Wat voor baantje zoek je eigenlijk?

naam           leeftijd        ronde               kindje        datum

Wietske, 38                 23                             1                  12 maart
Petra            40                 17 na curr.      2                  16 maart

Terug
Bovenaan