Oh Jen, wat erg voor je! Helaas dat er inderdaad genoeg ervaring is met miskramen hier.
Sterkte er mee, je zult wel erg verdrietig zijn.
Sandy, dat is ook schrikken je schildklier en nieren van slag, hopelijk valt het erg mee en komt het snel weer goed, jij ook veel sterkte. Met Jessica gelukkig ook weer beter. Schrikken he, als er iets met je kindje aan de hand is.
Ik leg net Aron in bed en hij zegt net: Het gaat goed met mijnovergrootoma (pas overleden), ze is heel gelukkig bij haar man....en ze ziet nog hoe het met ons gaat.....
Maar de meeste kindjes hebben met vier jaar een broertje of een zusje, dus ik zal er wel geen een meer krijgen. Je had nooit naar mij moeten luisteren toen ik zo klein was, ik kon toen nog niet weten dat ik nu wel een zusje of een broetje zou willen. En je ziet er nog wel heel mooi uit, maar van binnen ben je al veel ouder. Letterlijk gezegd zo he, hallo, zesenhalf jaar.
Nou, houd dan je tranen dan maar in, jezus. Ik probeer hem uit te leggen dat we erg ons best voor hem doen en dat hij zich echt nooit schuldig hoeft te voelen en het absoluut niet aan hem ligt, maar ik vrees dat het voor hem zo lijkt. Ben ik echt zo'n slechte moeder dat ik hem er onbewust de schuld van heb gegeven dat we er zo lang mee gewacht hebben om voor een tweede te gaan? Ik zit hier echt enorm te huilen, ik voel dat ik morgen of zo ongesteld word (ook nog lekker emo) en ik voel me zo schuldig dat ik zo lang gewacht heb.....het gaat nooit meer lukken. En manlief is er niet dus we moeten het een weekje alleen rooien. Ik voel me er echt wel beroerd onder. Het wordt echt nooit meer iets, heb vandaag nog net niet alle babyspullen de deur uit gekiept, ben er zo klaar mee. Maar durf gewoon niet op te geven uit schuldgevoel. maar ik weet diep in mijn hart dat het niets meer wordt.
Nou, dat was mijn gezellige berichtje. Hopelijk trekken jullie je er niet te veel van aan en klets je er maar lekker overheen, ik ben het kwijt en dat is even het belangrijkste, wat een geworstel allemaal he. het zit ons ook allemaal eventjes niet mee.
Ik wou dat er iemand van ons een goed bericht had, gaf weer een beetje vreugde hier. Nou, bedankt voor het luisteren, ik schrijf de volgende keer weer een vrolijk stukje, beloofd.
Liefs Gwen