35+ klussers 3

Luna, het W-woord is zWanger, jaja, ik hoop dat je je hersens er niet teveel over hebt gebroken, want toen ik het schreef zaten mijn hersens zeker in de slaapstand. Ok, het Z-woord dus.
Illegaal broekie Jen, 26, ik ben net 40 geworden. Op het NOD forum staat er niemand met die leeftijd. Alleen voor mijn kinderwens zou ik wel weer 26 willen zijn. Hopelijk hoef ik niet meer als 40-er op de lijst te komen, ik kan het ook gewoon bij 39 houden. Nou meid, schrijf maar gewoon illegaal verder hoor, als je maar niet meer zegt hoe oud je bent haha!
Overigens Luna, mijn temp is ook weer een stapje omhoog gegaan, een tweede sprongetje. Hadden we maar een glazen bol.
Lekker weekend allemaal (carnaval vierders en anderen) en dinsdag laat ik wel wat weten.
Alexx

Sorrie Luna, hoe lomp van mij, natuurlijk ontzettend balen van je ongi!  Ik had meer gekeken naar je ivf in mei, dat dat al lekker snel is! Maar OK, hopen dat het alsnog niet nodig is!
Alexx

Zaterdag voelde ik me goed, zondag erge buikpijn, vanmorgen is mijn ongesteldheid doorgezet. Ik kan er maar weinig woorden aan vuil maken. Tranen met tuiten en zoeken wat ik nog meer leuk vind in het leven. Ook al zijn er ergere dingen in het leven, ik vind dit echt bijna sadistisch, dit wachten en hopen en teleurgesteld worden. Even zou ik weer  26 willen zijn. Ik moet echt aan de slag met mijn andere doelen en van het moeder worden gewoon één van dé maken. Dat gevoel er niet meer in te geloven is zo sterk. Ach morgen voel ik me vast beter, die eerste dag is erg balen. En woensdag weer prikken, voor het goede doel. Meiden jullie zijn er ook weer doorheen gegaan deze maand. Petje af voor iedereen. Volgende keer ben ik hoop ik wat positiever.
Alexxx

He meiden!

Alex, shit zeg!! Jij mocht hier helemaal niet eerder komen voor dinsdag! Had zo'n goede hoop voor je! Het is ook afschuwelijk dat zo'n maand zo lang moet duren en dat je dan uiteindelijk toch weer ongi wordt bah bah bah bleeeh!! Hier een cyberknuffel.
Maar ik ben het ff kwijt.. wat ga je woensdag laten prikken?

Knutsel, 9 maart gaat het balletje rollen en gaan we van afspraak naar afspraak verwacht ik, eerst het intake gesprek, dan een spuit-instructie. Na 9 maart weten we weer wat meer hoop ik. Hoe gaat het met jou verder? Wanneer is jouw nod?

xx Luna

@alex, wat ongelofelijk balen zeg dat je ongi bent geworden. Je hebt alle recht om even te huilen!!!! Hopen op betere tijden en geef de moed nooit op!

@Luna, Wat fijn dat je 9 maart gaat starten, lijkt me een hele heftige periode voor je! Heb het vaak om me heen zien gebeuren het is zwaar, maar het is zeker de moeite waard! heb tot nu toen alleen nog maar goede resultaten gezien.
M'n nod is trouwens ook 9 maart! We zijn dus weer druk aan het klussen en ik vind het raar genoeg weer net zo spannend als bij de eerste. Misschien komt dit ook wel door mn collega die me bang aan het maken is, die heeft altijd een tweede kindje gewild en het is bij haar nooit gelukt. En daar confronteerd ze me nu de hele tijd mee. Achja, we zien wel hoe het loopt!

Dikke knuffel voor jullie allebei

Hallo,

Alex en Luna wat balen!!!! Is toch echt een teleurstelling, ook al verwacht je er niet veel van.

Ik ben gisteravond terug gekomen van het skien. Dat was echt heerlijk. Je bent zo druk bezig de hele tijd dat je heel weinig tijd hebt om bij eventuele tekenen stil te staan. Af en toe voelde ik wat, vaak ook niets. Het had hoe dan ook niet mijn prioriteit. Achteraf gezien had ik echter stiekem toch nog wel wat hoop. Gisteravond is de hoop min of meer wegge-ebt, want ik heb een extra vroege test gedaan en die was negatief. Ik heb morgen mijn NOD. We wachten nog wel even af, maar ik ben alweer aan het bedenken hoe ik er volgende maand beter mee om kan gaan... 18 maart heb ik een eerste afspraak in het ziekenhuis.

He meiden!

Mickey, hoe is het vandaag?? Geen bloed geeft nog moed he! Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad, af en toe hebben we dat gewoon nodig!

Jen, als ik eerlijk ben vind ik het maar raar dat je collega haar eigen verhaal op jou projecteert. Je bent nog lekker jong meid, laat je niet bang maken door een ander. Komt echt wel goed! Het is net zo als met bevallingen, je hoort om je heen de engste verhalen, maar de goede verhalen hoor je bijna niet. Het is haar ding, niet dat van jou, laat maar lekker los.

Ik denk trouwens dat ik weer een vroeg ei krijg, had nl. gisteren op dag 6 al eiwitslijm en vanmorgen ook en dat terwijl mijn ongi nog niet helemaal over was gisteren.

Wietske, hoe is het met jou?

xx Luna

Dag Dames,

Mickey, fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad! Hoe is het nu? al wat te zien ?

Luna, Het is inderdaad waar dat ik me niet zoveel moet aantrekken van de verhalen. Dat dacht ik ook over bevallings verhalen, dacht het zal allemaal wel meevallen. Ging er heel positief in en heb echt een horror bevalling gehad! Maar ik heb het overleefd dus de volgende kan alleen maar meevallen
Wat heb jij inderdaad vroeg je ei! Heeft dat invloed op verdere behandelingen? Ik weet er verder ook niks vanaf, maar kan dat een reden zijn dat het nog niet gelukt is? Hoop dat alles verder goed gaat!

Liefs jen

Terug
Bovenaan