Nou Mirjam, weer ontzettend balen zeg! Wel netjes op tijd. Die Ki, is dat IUI, dat ze het in de baarmoeder inbrengen? Mijn gyn zegt dat het dan iig op het juiste moment op de juiste plaats komt. Moet je nu ovutesten doen?
Luna nu is het aan jou, morgen NOD, ik duim nog steeds. Er moet hier gewoon eindelijk eens een klein wondertje gebeuren. Laatste ronde voor ivf toch? Ik ga overigens deze week HA bellen voor de uitslag van toxiplasmose en vrijdag 3 april gaan we naar de gyn voor uitslagen van alle onderzoeken. Mijn man is zo benieuwd, hij wil alles nu al weten, of we niet gewoon kunnen bellen. Ik zei dat hij van mij best mag bellen en toen was het gelijk over hihi. Mijn NOD is overigens waarschijnlijk zondag 22 ipv maandag 23. Die dag heb ik weer een concert en moet ik vroeg de veren uit, half zeven. Ik weet het is niet extreem vroeg, maar die dag gaat de klok een uur vooruit, dus eigen sta ik om half zes op!! En dat op zondag! Heb er wel zin in, we spelen hele mooie muziek. Wat doe jij overigens op het toneel Luna?
Gwen, wat jammer dat je er geen vertrouwen meer in hebt. De situatie helpt natuurlijk niet. Willen jullie er misschien toch niet ivf tegenaan gooien? Heeft de gyn er iets over gezegd, of het kan? Het is echt een K-situatie.
Nou sterkte weer allemaal, ik ga nog even van mijn zondag genieten.
Knuffel,
Alexx