35+ klussers 3

naam           leeftijd          ronde                 kindje             datum

Wietske       38                 23                             1                   12 maart

Gwen               39                  24                             2                   13 maart

Mirjam          37                 19 na curr.       2                 15 maart ± (ik doe een ovutesten meer..)
Petra                 40                 17 na curr.      2                  16 maart
Alexx                40                  7 na 2mk's      1                 23 maart
Mickey         37                 10                              3                  28 maart

Bij mij ook!!!! Balen weer he.
Liefs Gwen

Ik hoop niet dat het in volgorde van boven naar beneden gaat....want dan ben ik de L.. We wachten af. we hebben ons voorbereid op de KI. Kheb de Clomid al in huis en een nieuwe lading foliumzuur.

sterkte dames en hou vol,
Mirjam

He bah Wietske en Gwen, weeeer niet. Ik ben zelf ook niet positief gestemd, zullen we ff een potje janken met z'n allen?  

Maarrreee maart is nog niet voorbij... Bij een zwangerschap wordt geteld vanaf de 1e dag van de menstruatie, dus dan is het nog steeds begonnen in maart.... Voel me trouwens voor geen meter positief, heb het gevoel alsof het noooooit meer gaat lukken, bleeeeeh!!!

Jen hoe gaat het nu? Ik hoop dat je geen bloedverlies meer hebt. Onzekere dagen zijn dit voor je... Kon je maar ff naar binnen kijken he?

xx Luna

Hoi Luna,

Mag ik even mee janken?? De hormonen gieren door mn lijf. Ben misselijk, heb geen eetlust. Heb nog steeds rood bloedverlies bij het afvegen (maar nog geen stolsels en buikpijn dus dat is positief). Het is veeeeeeeel minder dan bij een ongesteldheid en mn vk zegt dat ik positief moet blijven.
Ze heeft wel mn echo verschoven naar 23 maart. Dan zou ik 6 weken zijn en er is dan dus waarschijnlijk een hartje te zien! Ze vond dat ik me wel erg veel zorgen maakte en daarom is de echo 1,5 week naar voren gehaald.
Het is hier dus nog steeds afwachten.

Hoe is het verder bij jullie?

Liefs Jen

Wietske en Gwen balen, janken en nog meer!! Ik hoopte iets leukers te lezen hier. Nou Luna en Mirjam, de hoop is op jullie gericht nu. Ik houd het in de gaten. Jen wat moeilijk zeg, die ongerustheid. Gelukkig snel een echo. Met 6 weken zie je al een hartje, heb ik bij mijn 2de zwangerschap gezien. Alleen kunnen ze zich ook wel eens verstoppen. Luna je verhaal over het ivf gesprek klinkt heel prettig. Een beetje luchtigheid en lol maakt het allemaal zo veel beter. Mijn gyn is er nu ook wel aan gewend dat wij altijd een lolletje maken en lachen tijdens onze bezoeken. En hij reageert er goed op, blijkt zelf ook gevoel voor humor te hebben. Nou meid het is bij jou bijna zover, jij baant de weg voor ons. Hopelijk is het uiteindelijk niet meer nodig, voor niemand.
Sany, hoe gaat het meid, al goede berichten en verbetering? Hou je taai hè!
Bij mij ging de temp eerst netjes omhoog om de dag erna flink naar beneden te kukelen. We hebben toen voor de zekerheid de tijd die we over hadden die ochtend meteen nuttig gebruikt. De dag erna ging de temp gelukkig flink de lucht in. Ach ja, de uitzondering bevestigt...toch? Ja Wietske, regelmaat is toch iets waar ik me ook aan vasthoud.
Liefs
Alexx

Hoi, hoi,

Nou, de hoop is nu op Jen gericht, gaat het nog goed? Ik denk dat ik ook vreselijk gestresst zou raken van bloedverlies, maar je moet maar vertrouwen hebben in de gyn, en geen bloedstolsels is ook een goed teken he. Gelukkig mag je al snel een echo laten maken, succes nog met wachten!

Luna, ik denk er ook net zo over hoor, het gaat bij mij ook  echt nooit meer lukken. Maar ik doe dan ook geen ivf o.i.d. dus voor jou is er toch veel meer hoop? Nou, je krijgt in ieder geval een cyberknuffel terug

Mirjam, hopelijk ga je snel weer beter in je vel zitten, wat een schrik trouwens zeg met de auto! Gelukkig is het goed afgelopen.  

Ik ga maar eventjes boodschappen doen, zie ik al de hele dag tegenop, schiet ook niet op  he.
Liefs Gwen

naam           leeftijd          ronde                 kindje             datum

Wietske       38                 23                             1                   12 maart

Gwen               39                  24                             2                   13 maart

Mirjam          37                 19 na curr.       2                 14 maart
Petra                 40                 17 na curr.      2                  16 maart
Alexx                40                  7 na 2mk's      1                 23 maart
Mickey         37                 10                              3                  28 maart

nu gaat de Ki dan starten......

Nou Mirjam, weer ontzettend  balen zeg! Wel netjes op tijd. Die Ki, is dat IUI, dat ze het in de baarmoeder inbrengen? Mijn gyn zegt dat het dan iig op het juiste moment op de juiste plaats komt. Moet je nu ovutesten doen?
Luna nu is het aan jou, morgen NOD, ik duim nog steeds. Er moet hier gewoon eindelijk eens een klein wondertje gebeuren. Laatste ronde voor ivf toch? Ik ga overigens deze week HA bellen voor de uitslag van toxiplasmose en vrijdag 3 april gaan we naar de gyn voor uitslagen van alle onderzoeken. Mijn man is zo benieuwd, hij wil alles nu al weten, of we niet gewoon kunnen bellen. Ik zei dat hij van mij best mag bellen en toen was het gelijk over hihi. Mijn NOD is overigens waarschijnlijk zondag 22 ipv maandag 23. Die dag heb ik weer een concert en moet ik vroeg de veren uit, half zeven. Ik weet het is niet extreem vroeg, maar die dag gaat de klok een uur vooruit, dus eigen sta ik om half zes op!! En dat op zondag!  Heb er wel zin in, we spelen hele mooie muziek. Wat doe jij overigens op het toneel Luna?
Gwen, wat jammer dat je er geen vertrouwen meer in hebt. De situatie helpt natuurlijk niet. Willen jullie er misschien toch niet ivf tegenaan gooien? Heeft de gyn er iets over gezegd, of het kan? Het is echt een K-situatie.
Nou sterkte weer allemaal, ik ga nog even van mijn zondag genieten.
Knuffel,
Alexx

Terug
Bovenaan