He meiden,
Nou daar zaten we dan vanmiddag om 16.00 uur, moesten een half uur wachten en we waren als laatsten aan de beurt. Ik was helemaal niet zenuwachtig, gister bij de huisarts was een heel ander verhaal, heel gek, maar goed.
Er werden allemaal vragen gesteld over mijn vorige zwangerschappen, hoe lang dat allemaal geduurd heeft voordat ik zwanger was, of ik ontstekingen, operaties etc etc gehad heb. Ook aan mijn vriend werd van alles gevraagd. Kwam niets bijzonders uit. Van mijn beide zwangerschappen ben ik vrij vlot zwanger geraakt en van mijn tempstaatjes vond hij ook dat ik een prachtige eisprong had en dat die duidelijk te zien was op alle staatjes. Wat dat betreft zei hij dat ik makkelijker zelf zwanger werd dan dat ik zwanger zou worden via hun. Wat ze me aan kunnen bieden, is dat de zwemmers van vriendlief onderzocht worden (gaat hij morgen voor bellen, gaat op afspraak) en op 4 augustus staat 's morgens een nieuwe afspraak voor een echo om te kijken hoe het eitje rijpt. Ook wordt op die dag mijn bloed onderzocht op bepaalde dingen (wat weet ik niet meer). Ook krijgen we dan de uitslag van de zwemmertjes. Als de uitslagen allemaal goed zijn, is het enige wat ze me kunnen bieden op verhoging van een kans op zwangerschap IVF , maar hij liet duidelijk doorschemeren dat dat iets is om heeeel goed over na te denken omdat dit een heel zwaar traject is.
Dit is het dus. Ik heb en had zelf het gevoel dat er niets mis met ons is, maar omdat ik vorig jaar die curretage heb gehad, wil ik dat gewoon uitsluiten. Vandaag trouwens ongi geworden, maar ik kon al de tempstaatjes zien dat dat stond te gebeuren.
Nou, op naar 4 augustus dan maar weer. Wordt vervolgd....
Wietske, bij hoeveel cm gaat een eitje normaliter uit zich zelf springen,weet jij dat? Jeetje joh, morgen al iui is snel gegaan bij jullie he? Ben zooo benieuwd. Bij mij is helemaal niet gesproken over iui. Ik denk omdat wij 2 vlot ontstane zwangerschappen hebben gehad dat dat geen verhoogde kans op zwangerschap geeft. Wat voor spuit heb je nu gehad?
xx,
Luna