35+ klussers 3

Hoi dames,

Ik ben weer terug. Heb vandaag helaas het vruchtje verloren. Had niet verwacht dat het zo heftig zou zijn!! Bloed echt heeel erg. Moet zo naar het ziekenhuis om te kijken of alles ok is met mezelf en of alles weg is.

Ik ga dus weer door voor een volgende ronde!! Laten we allemaal maar voor een decemberkindje gaan!!

Liefs Jen

Oei, dat is erg Jen...shit zeg. Je hoopte toch dat het goed zou zijn, ondanks het eerdere bloedverlies. Erg balen, en ook heftig.
Dat is voor mij een gebeurtenis geweest die als een van de 2 heftigste vond in mijn leven. Ik heb het verloren onder invloed van medicijnen in het ziekenhuis, bij 10 weken. Daarna nog de rest moeten laten curetteren. Veel nasleep en nu na 20 maanden nog niet zwanger.
Meid ik hoop dat je je goed voelt en dat je gemotiveerd bent om voor een nieuwe ronde te gaan. je moet je niet met mijn situatie vergelijken, want je wordt volgens mij gewoon sneller zwanger, dus dat is wel weer hoopvol. Veel sterkte in het ziekenhuis.

vrijdag was follikel van 17 mm al, op dag 7. Maar ik ben al drie dagen negatief aan testen.....dus het wordt weer niks, alhoewel ik nog maar op dag 10 zit, maar misschien groeit het follikel wel niet. Raar ondanks de clomid. Morgen vroeg weer echo om te meten, anders moeten ze maar een spuit zetten om hem op te wekken. Die arts die ik had was erg zakelijk; zei ook dat hij zou springen bij 25 mm, dan zal-ie nog wel komen. Maar ik vind het vervelend dat ik niet de gelegenheid kreeg om vragen te stellen met zo'n follikelspreekuur; ik had mijn kleren nog niet aan of hij was al verdwenen. En als je daar dan staat/zit/ligt ben ik ook al mijn vragen vergeten.
Mijn begeleidend arts is gelukkig heel begripvol, ik hoop dat ik haar morgen treft op het follikelspreekuur. Anders maak ik een extra afspraak met haar.

Oh, ik sidder echt van spanning. vanmorgen met mijn dochter naar de peutergym en daar zijn veel moeders met 2e of 3e baby of zwanger. Ik loop er met een grote boog omheen, ik heb soms de tranen in mijn ogen staan.

groet, Mirjam

Oei, dat is erg Jen...shit zeg. Je hoopte toch dat het goed zou zijn, ondanks het eerdere bloedverlies. Erg balen, en ook heftig.
Dat is voor mij een gebeurtenis geweest die als een van de 2 heftigste vond in mijn leven. Ik heb het verloren onder invloed van medicijnen in het ziekenhuis, bij 10 weken. Daarna nog de rest moeten laten curetteren. Veel nasleep en nu na 20 maanden nog niet zwanger.
Meid ik hoop dat je je goed voelt en dat je gemotiveerd bent om voor een nieuwe ronde te gaan. je moet je niet met mijn situatie vergelijken, want je wordt volgens mij gewoon sneller zwanger, dus dat is wel weer hoopvol. Veel sterkte in het ziekenhuis.

vrijdag was follikel van 17 mm al, op dag 7. Maar ik ben al drie dagen negatief aan testen.....dus het wordt weer niks, alhoewel ik nog maar op dag 10 zit, maar misschien groeit het follikel wel niet. Raar ondanks de clomid. Morgen vroeg weer echo om te meten, anders moeten ze maar een spuit zetten om hem op te wekken. Die arts die ik had was erg zakelijk; zei ook dat hij zou springen bij 25 mm, dan zal-ie nog wel komen. Maar ik vind het vervelend dat ik niet de gelegenheid kreeg om vragen te stellen met zo'n follikelspreekuur; ik had mijn kleren nog niet aan of hij was al verdwenen. En als je daar dan staat/zit/ligt ben ik ook al mijn vragen vergeten.
Mijn begeleidend arts is gelukkig heel begripvol, ik hoop dat ik haar morgen treft op het follikelspreekuur. Anders maak ik een extra afspraak met haar.

Oh, ik sidder echt van spanning. vanmorgen met mijn dochter naar de peutergym en daar zijn veel moeders met 2e of 3e baby of zwanger. Ik loop er met een grote boog omheen, ik heb soms de tranen in mijn ogen staan.

groet, Mirjam

Jen wat ontzettend erg zeg, hoop dat alles verder goed is gelopen in het ziekenhuis en dat je meteen weer door kunt. Dat zeg ik een beetje snel, maar ik onderschat het niet hoor. Niemand hier op deze topic. Ik ben mijn tweede kleintje ook kwijt geraakt door bloeding, met zes weken begon het, in Spanje op vakantie, toen week in het ziekenhuis, leek alles weer goed, terug naar camping (in door Engelseman aangeboden camper), dag erna weer terug en uiteindelijk werd het vruchtzakje met 7 weken en 2 dagen verwoest en klopte het hartje niet meer, daarna spoedcurettage 's nachts, precies nadat Italië van Spanje had verloren met voetbal. Het betrof bij mij inderdaad een tweeling waarvan de een de ander in zijn val heeft meegesleept. Mij werd geadviseerd pause in te lassen ivm psyche, niet fysiek, heb ik naar geluisterd en nu raak ik ineens niet meer zwanger. Zal jou niet overkomen meid, jij bent zo weer zwanger (nog lekker jong hè, het is je gegund hoor!). Maar als je je weer goed voelt, doe dan precies wat JIJ wilt. Ik sla mezelf nu dagelijks voor het hoofd dat ik gewacht heb, terwijl IK dat helemaal niet wilde. Meid heel veel sterkte we hebben vast allemaal voor je geduimd, straks gaat het helemaal goed.
Mirjam wat zijn ze soms zuinig met info die gyns, en soms ook tegenstrijdig. Schrijf je vragen op en gewoon stellen zolang hij/zij met je bezig is, kunnen ze niet ontsnappen. En al die zwangeren en baby's, bij mij in het orkest zit alweer iemand met dikke buik en zijn 2 baby's.
Gwen, ik snap wel dat het lonkt om het allemaal gewoon zo te laten. Gelukkig heb je al een lieve kleine. Wat jullie ook beslissen, je kunt niet zeggen dat jullie niet je best hebben gedaan. En maak jezelf niet wijs dat dat niet zo is!!
Luna, ik speel dus altviool in een orkest, wij spelen lichte muziek, soms ook met artiesten, ook wel met veel beroemde Nederlands artiesten opgetreden.  Zondag weer in de Doelen in Rotterdam gespeeld. Leuk hè, daar op het toneel, ik vind dat zo'n kick geven. Deze zondag had ik tijdens mooie passages soms bijna tranen in mijn ogen, denkend aan zwanger zijn. Vorig jaar precies deze periode speelden we ook in een uitverkochte Doelen voor (groot)ouders en (klein)kinderen, zat ik daar net na mijn onvolledige miskraam met kleine nog in mijn buik, heel bizar. Dit jaar hoopte ik op een levende kleine in mijn buik, maar al de signalen wijzen naar de RD's, ik denk dat het morgen zover is. Op zich keurige cyclus weer, maar toch wéér die onverklaarbare buikpijnen. Had zo gehoopt om eens wat positief nieuws hier te brengen, in plaats daarvan niets, een nu ook Jen nog, BALEN!!! Op naar de gyn en uitslagen op 3 april.
Zal morgen wel even melden of ongi door is gezet. Verder iedereen een dikke knuffel, heb vast niet op iedereen gereageerd, maar ik heb jullie allemaal in gedachten.
Alexx

Hallo allemaal,

Jen, wat naar dat het is misgegaan! Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe zoiets is omdat ik nog nooit zwanger ben geweest. Wel kan ik me goed voorstellen dat wanneer je een miskraam hebt meegemaakt, dat je dan nooit meer zo onbevangen kunt genieten van het zwanger zijn. Je zult dan vast altijd een beetje bang blijven dat het weer misloopt, vooral de eerste weken. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent.

Mirjam, ik doe vaak de wekelijkse boodschappen op maandagavond, dan is er bijna nieumand in de supermarkt. Gisteravond waren er maar 2 andere klanten, beide vrouwen met een baby in een maxicosy in het winkelwagentje!! Ik had ook de neiging om de winkel uit te rennen, maar heb toch maar snel mijn boodschappen bij elkaar gezocht. Nu weet ik wel even weer voor mezelf hoe graag ik ook een kindje wil, daar begon ik de laatste tijd weleens wat aan te twijfelen.

Alexx, ik speel hobo in 2 amateur-harmonie-orkesten waar mijn man dirigent van is. Ik zou ook heel graag weleens in een symphonie-orkest willen meespelen, maar die zijn er heel weinig, vooral hier in 't noorden. Lichte muziek en klassiek vind ik heerlijk om te spelen.

Zondag had ik 2 vette strepen op de ovutest, dus we hebben zondag en gisteren toch maar weer flink ons best gedaan voor de 25ste keer. We vinden dat wel een soort van jubileum en gaan toch waarschijnlijk maar weer naar de dokter als het deze keer ook weer niet gelukt is zucht.....

Allemaal sterkte met klussen en wachten, wachten, wachten.....
Ik hoop dat er minstens bij 1 van ons binnenkort eens een wondertje gebeurt!!!

Liefs Wietske

naam           leeftijd          ronde                 kindje             datum

Wietske       38                  25                             1                   5 april

Gwen               39                  24                             2                   13 maart

Mirjam          37                 19 na curr.       2                 14 maart
Petra                 40                 17 na curr.      2                  16 maart  (17 maart)
Alexx                40                  7 na 2mk's      1                 23 maart
Mickey         37                 10                              3                  28 maart

Hoi allemaal,
Nou hier is het goed doorgezet , heb gelijk twee paracetamol ingenomen. Ik had gisteren al gebaald, dus valt het vandaag mee en kijk ik al weer vooruit. Zat te bedenken hoe lang ik nog zo door wil gaan. Eerst maar de gyn spreken.
Een symphonie orkest is inderdaad heerlijk Wietske, jammer dat je niet in het Zuidwesten woont. Wij hebben flink wat (hout) blazers die van de harmonie komen en toch bij ons blijven hangen. Bij ons komt voor hen ook wel Big Band muziek voorbij, dan kunnen de strijkers lekker even zitten luisteren. En deze zondag was er ook een harmonie stukje waar de strijkers mee meespeelden, erg grappig (dit was een oude studio sport tune). Hoe is jullie zicht op ivf? Al vorderingen met de verzekering?
Jen, hoe gaat het meid. Nog even een extra knuffel !!
Mirjam, hoe gaat het met je follikel(s)? Weet je al wat nou de bedoeling is van het clomid? Om meer eitjes te laten springen? Dat dacht ik nl. Je had voorheen wel een eisprong toch?
Mickey, hoe gaat het bij jou?
Nou ik zet mijn nieuwe nod er maar bij. Deze cyclus was 29 dagen dus heel netjes. Volgende ei gelukkig precies voor dat mijn schoonmoeder  een week komt logeren.
Alexx

naam           leeftijd          ronde                 kindje             datum

Wietske       38                  25                             1                     5 april

Alexx                40                    8                                1  (2mk)  21 april

Gwen               39                  24                             2                   13 maart

Mirjam          37                 19 na curr.       2                 14 maart
Petra                 40                 17 na curr.      2                  16 maart  (17 maart)
Alexx                40                  7 na 2mk's      1                 23 maart    (24 maart)
Mickey         37                 10                              3                  28 maart

Wietske, balen dat we ons zelf betrappen op die jaloezie....maar dat is het moederinstinct denk ik dan maar. succes met scoren deze ronde.
Alexx balen van de RD, ik hoop voor je dat hetwonder snel mag geschieden.

Mijn follikel was al 26 mm maar mijn test blijft negatief. verder waren er nog 2 extra van 15 en 16 mm. Dus.....ik word een beetje ongeduldig. Ik moet blijven testen en anders donderdag weer terug komen. Dan zullen ze wel een pregnylspuit zetten. Alleen vraag ik me af of die twee kleintjes nog gaan springen omdat ze boven de 10 mm zijn....
dan gaat de IUI niet door, met 3 follikels.....ik begin steeds meer te twijfelen of ik wel goed bezig ben....
We wachten maar weer af.

groet, Mirjam

Terug
Bovenaan